عملکرد قیمت شیبا اینو

آیا قیمت شیبا میتواند به 0.001 دلار برسد و الگوی نزولی را باطل کند؟

اگر قیمت شیبا اینو از حمایت 0.00001280 دلاری خود شکسته شود، علائم نزولی از جمله الگوی سر و شانه، کاهش احتمالی قیمت را نشان می دهد. با وجود اینکه تحلیلگران تارگت 0.001 دلاری را برای شیبا اینو پیش بینی کردند، قیمت شیبا اینو در معرض خطر کاهش 18 درصدی قرار دارد.

  •  جلسه فردا فدرال رزرو (FOMC) می تواند بر قیمت شیبا اینو تأثیر بگذارد.
  •  تشکیل الگوی سر و شانه در بازه زمانی 4 ساعته، نشان از افت قیمت دارد.

قیمت شیبا اینو در بیشتر ماه‌های گذشته پس از سقوط 5 آگوست در حال تثبیت بوده است. در حوالی 20 آگوست قیمت شیبا افزایش یافت، اما طولی نکشید که قیمت شیبا دوباره سقوط کرد. بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال فکر می کنند قیمت SHIB در شرف افزایش قیمت به 0.001 دلار است، اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟

خرید ترون پی98

چرا تحلیلگران فکر می کنند قیمت شیبا اینو ممکن است افزایش یابد؟

طی هفت روز گذشته، دو تحلیلگر افزایش قیمت شیبا اینو را تا 0.001 دلار پیش بینی کرده اند. تحلیل گر کارو نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد شیبا اینو در محدوده بی روند است و پیش بینی کرد که در پایان این مرحله، شیبا به سرعت دو صفر را حذف خواهد کرد و رشد میکند.

تحلیلگر لاک ساید، همچنین پیش بینی کرده است که قیمت شیبا می تواند تا 0.001 دلار افزایش یابد زیرا همه عوامل برای این رالی هماهنگ هستند. برخی از دلایل او برای این پیش بینی جسورانه شامل خرید 3 تریلیون توکن شیبا توسط نهنگ ها در دو روز گذشته است زیرا سرمایه گذاران بزرگ به طور کلی 4 میلیون دلار توکن شیبا را از مبادلات خارج کردند.

بررسی سناریوی صعودی و نزولی شیبا اینو

در حالی که این 2 تحلیلگر در تجزیه و تحلیل خود دارای شایستگی هایی هستند، دلایلی وجود دارد مبنی بر اینکه قیمت شیبا اینو ممکن است به این زودی افزایش نیابد. اولاً، اگرچه خرید شیبا توسط نهنگ‌ها یک علامت صعودی است، اما همیشه به معنی پامپ قیمت نیست، مخصوصاً زمانی که الگوها در تحلیل تکنیکال افت قیمت را نشان دهند.

نمودار قیمت جفت ارز SHIB/USDT
نمودار قیمت جفت ارز SHIB/USDT

علاوه بر این، تحلیلگر کارو داده‌ها را در بازه زمانی ماهانه جمع آوری کرده است و احتمال داده است که پامپ قیمت شیبا اینو ممکن است زودتر از انتظار اتفاق بیفتد. این می تواند گمراه کننده باشد، زیرا داده ها در کوتاه مدت نشان می دهد که برخی تریدرها با امید به افزایش قیمت شیبا اینو پوزیشن های لانگ خودرا همچنان فعال نگه داشته اند.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

پس از سقوط بازار کریپتو در 5 آگوست، قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش تمایل سرمایه گذاران به خرید شروع به افزایش کرد. اما با توجه به نمودار قیمت 4 ساعته شیبا اینو، داستان متفاوتی وجود دارد. پرایس اکشن یک الگوی سر و شانه معکوس یک ماهه را تشکیل داده است که یک سیگنال نزولی است. این الگوی H&S نشان می دهد که کاهش قیمت شیبا در بازار هنوز به پایان نرسیده است.

آنالیز قیمت شیبا اینو + سطوح حمایت، مقاومت
آنالیز قیمت شیبا اینو + سطوح حمایت، مقاومت

قیمت شیبا در حال حاضر دارای حمایت 0.00001280 دلار است که در صورت شکسته شدن، می تواند منجر به کاهش 18 درصدی شود و قیمت را به 0.00001000 دلار برساند. برعکس، پیش‌بینی قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد که اگر این میم کوین از سطح حمایت خارج شود، می‌تواند قبل از تلاش برای شکست به بالای محدوده (0.00001440 دلار) صعود کند.

فدرال رزرو (FOMC) فردا برای تصمیم گیری در مورد کاهش نرخ بهره ایالات متحده تشکیل جلسه می دهد. این داده ها بر بازار کریپتو از جمله قیمت شیبا ممکن است تأثیر منفی بگذارد. سرمایه گذاران منتظر 25 یا 50 واحد کاهش هستند، اما هنوز ابهام زیادی در این مورد وجود دارد.

  • اگر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نتواند نرخ بهره را کاهش دهد، ممکن است نشانه ای از احساسات نزولی باشد که می تواند آخرین ضربه ای باشد که شیبا اینو را به زیر 0.00001280 دلار برساند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هاشم
هاشم
2 روز قبل

الان بهترین فرصت برای خرید شیبا قطعا این روند صعودی هست وقیمت بالا میره.