علت افت قیمت پپه

آیا ارز پپه بخریم؟ علت افت قیمت پپه (27 شهریور 1403)

قیمت پپه به دلیل همبستگی قوی با اتریوم که در تلاش برای شکستن مقاومت است، تحت فشار است. همچنین در حال نزدیک شدن به یک الگوی ادامه دار نزولی است.

  •  قیمت پپه همچنان که سرنوشتش به مشکل اتریوم گره خورده است، بی روند مانده است.
  •  یک نهنگ اتریوم به تازگی  38 میلیون دلار اتریوم را به یک آدرس جدید منتقل می کند.
  •  اگر نهنگ دارایی ETH خود را دامپ کند، قیمت پپه ممکن است 31٪ سقوط کند.

قیمت پپه همچنان با مشکلاتی روبرو است زیرا قیمت اتریوم در تلاش برای شکستن بالاتر از سطوح مقاومت کلیدی است. سکه پپه همبستگی قوی با اتریوم دارد. در حالی که این میم کوین در 24 ساعت گذشته 6.5 درصد کاهش یافت، اتریوم در همان مدت 5.6 درصد کاهش یافت که مانع رشد قیمت پپه شد.

تاثیر مستقیم نهنگ های اتریوم روی پپه

یک نهنگ بزرگ اتریوم که به مدت هشت سال تراکنشی نداشت اخیرا فعال شده است. اسپات آن چین تشخیص داد کهاین نهنگ داراییهای اتریوم خود را به منظور فروش جا به جا کرده است.

این نهنگ  16636 ETH را با قیمت های زیر 5 خرید و در سال 2016 آنها را از صرافی شیپ شیفت خارج کرد. قیمت اتر در روز انتقال 87136 دلار بود که حدود 5.24 دلار به ازای هر توکن اتریوم بود.دارایی این نهنگ تا به امروز حفظ شده است و در کمتر از ده سال، مجموعاً 436 برابر (43600٪) سود به دست آورده است.

دامپ اتریوم توسط نهنگ ETH
دامپ اتریوم توسط نهنگ ETH

سرمایه گذاران بزرگ سبد را به ارزش بیش از 37.1 میلیون دلار با قیمت های فعلی به آدرس جدید “0xe3e” منتقل کرده اند. بازار در مورد حرکت بعدی محتاط است، زیرا یک دامپ بزرگ این نهنگ می تواند بر ارزش سکه های اتریوم و پپه تأثیر بگذارد.

همبستگی پپه با اتریوم یک شاخص نزولی است

بر اساس داده‌های اینتو د بلاک، پپه دارای ضریب همبستگی 0.81 با اتریوم است که به این معنی است که قیمت پپه احتمالاً تحت تأثیر ارزش اتریوم است.

نمودار زیر حرکت واقعی قیمت پپه و اتریوم را در بازه زمانی 4 ساعته نشان می دهد. قیمت پپه به شدت به حرکات اتر واکنش نشان می دهد، که می تواند برای پپه کوین  در صورت کاهش شدید ارزش اتریوم مضر باشد.

مقایسه PEPE/ETH
مقایسه PEPE/ETH

قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته چند درصد کاهش یافته است و به دلیل اینکه دارایی تقریباً در انتهای یک الگوی ادامه نزولی قرار دارد، فعلا در حالت بی روند باقی مانده است.

قیمت پپه تحت تاثیر دامپ نهنگ های اتریوم

PEPE با توجه به خط روند نزولی مشخص شده در نمودار 4 ساعته خود به سمت پایین حرکت می کند. قیمت PEPE از ماه می، روند نزولی داشته است و هنوز سیگنال‌های معکوس روند عمده‌ای وجود ندارد. علاوه بر این، این دارایی تقریباً در انتهای یک مثلث نزولی قرار دارد، یک الگوی ادامه نزولی.

پپه دارای ناحیه حمایت قوی بین 0.00000600 دلار و 0.00000700 دلار است و مقاومت در طرف دیگر نزدیک به 0.00000800 است. شکست بالاتر از این خط روند، نشانه بازگشت احتمالی از روند نزولی است.

تارگت قیمت و الگوهای پپه
تارگت قیمت و الگوهای پپه

اگر قیمت پپه شکسته شود و بالاتر از خط روند نزولی بماند، میتوانید با باز کردن پوزیشن لانگ رو یپه تارگت قیمت آینده پپه به 0.000001000 دلار یا حتی 0.000001200 دلار و 0.000001700 دلار افزایش یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عباد
عباد
2 روز قبل

ممنونم از اطلاعات عالی تون.

غزال
غزال
2 روز قبل

پس یه علت مهم که قیمت پپه انقدر اومده پایین اتریوم بود. زود این ماه تموم شه ارزا برن بالا دیگه خسته شدیم بس تو ضرریم.