5 ارز پرسود در کوتاه مدت

در کوتاه مدت چه ارزی بخریم سود کنیم؟ ( 26 شهریور 1403)

صعود بیت کوین به بالای 60000 دلار می تواند باعث سیگنال خرید برای برخی آلتکوین ها شود. بیت کوین سطح 60000 دلار را در 13 سپتامبر پس گرفت که نشان دهنده بازگشت گاوها است. افزایش حدود 10 درصدی بیت کوین در این هفته به خریداران کمک کرد تا بازده منفی سپتامبر را به سمت مثبت تغییر دهند. به همین دلیل در این مقاله ارزهایی را بررسی میکنیم که در هفته سوم سپتامبر احتمال پامپ دارند. یا دست کم در کوتاه مدت پر سودند.

خرید ترون پی98

چشم انداز هفته پیش رو بازار کریپتو

در هفته پیش رو سرمایه گذاران بر جلسه FOMC که برای 18 سپتامبر برنامه ریزی شده است تمرکز خواهند کرد. ابزار فد واچ  گپ CME احتمال 50 درصد کاهش 50 امتیازی نرخ را نشان می دهد. با این حال، اگر فدرال رزرو یک کاهش 25 واحدی نرخ را ارائه دهد، بازارهای ارزهای دیجیتال ممکن است شاهد یک واکنش تند  به سمت نزولی باشند.


مهم: آیا کاهش نرخ بهره آمریکا جرقه انفجار قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها خواهد بود؟


عملکرد نامشخص بیت کوین، سرمایه گذاران بلند مدت را از خرید منصرف نکرده است. شرکت هوش تجاری و نرم افزار مایکرو استراتژِی اعلام کرد که 18300 بیت کوین را بین 6 اوت تا 12 سپتامبر با قیمت متوسط ​​60,408 دلار به ازای هر بیت کوین، شامل هزینه ها و کارمزدها، خریداری کرده است. این میزان دارایی های شرکت را به 244800 بیت کوین افزایش می دهد که با قیمت متوسط ​​38585 دلار خریداری می شود.

آیا بیت کوین می تواند بالای 60000 دلار بماند و خرید بیشتری را جذب کند؟ آیا افزایش قیمت آلت کوین ها پیش بینی میشود؟ 

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در 13 سپتامبر بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (59,693 دلار) بسته شد که نشان می دهد بازارها شکست زیر 55,724 دلار را رد کرده اند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (58,461 دلار) و شاخص قدرت نسبی شروع به افزایش کرده است.

(RSI) در ناحیه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها فعلا قدرت را در دست دارند. اگر قیمت بیت کوین در میانگین متحرک حمایت شود، جفت ارز BTC/USDT احتمالاً تا 65000 دلار و سپس به 70000 دلار افزایش می یابد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، این دیدگاه خوشبینانه نفی خواهد شد. سپس این جفت ارز می تواند به 55724 دلار سقوط کند. آزمایش‌های مکرر سطح حمایت باعث تضعیف آن می‌شود و درها را برای سقوط به 52500 دلار باز می‌کند.

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش هستند تا بهبودی را نزدیک به 61200 دلار متوقف کنند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که گاوها تسلیم شده اند. این ممکن است قیمت را به 50-SMA و متعاقباً به 55724 دلار کاهش دهد.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین
نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

برعکس، اگر قیمت از 20-EMA جهش کند، نشان دهنده این است که بیت کوین در کف قیمت خریداری میشود. این امر چشم انداز رالی بالای 61200 دلار را بهبود می بخشد و این جفت ارز می تواند به 65000 دلار برسد.

تحلیل قیمت فچ ای آی

 فچ ای آی

فچ ای آی (FET) در حال تشکیل یک الگوی سر و شانه معکوس است که با شکست کامل می شود و بالای 1.51 دلار بسته می شود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز FET/USDT می تواند یک روند صعودی جدید را آغاز کند. الگوی هدف راه اندازی معکوس صعودی 2.32 دلار است. با این حال، ممکن است رالی بالاتر آسان نباشد زیرا انتظار می رود خرس ها به شدت از سطوح 1.86 دلار و 2.20 دلار دفاع کنند.

نمودار روزانه قیمت فچ ای آی
نمودار روزانه قیمت فچ ای آی

برخلاف این فرض، اگر قیمت از مقاومت سقف پایین بیاید و به زیر متحرک نمایی 20 روزه (1.23 دلار) برسد، یک عمل محدود بین 1.51 دلار و 1 دلار را برای چند روز پیشنهاد می کند. این جفت ارز به 20-EMA بازگشته است، که نشان می دهد معامله گران کوتاه مدت شروع به خرید فچ ای آی نزدیک به 1.51 دلار می کنند.

نمودار 4 ساعته قیمت فچ ای آی
نمودار 4 ساعته قیمت فچ ای آی

اگر 20-EMA شکست بخورد، نشان می دهد که گاوها کنترل را از دست میدهند. ممکن است این جفت ارز به زیر  50-SMA سقوط کند. این یک سطح حیاتی برای دفاع گاوها است، زیرا شکستن زیر آن ممکن است جفت ارز را به 1 دلار کاهش دهد.


📌اخبار مرتبط: در هفته های پایانی شهریور چه ارزی بخریم سود کنیم؟


اگر گاوها بخواهند مزیت را حفظ کنند، باید از 20-EMA دفاع کنند و به سرعت قیمت را به بالای 1.45 دلار برسانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز ممکن است تا 1.51 دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت سوی

سوی(SUI)

گاوها در حال تلاش برای شکستن سقف های پایینتر در سوی(SUI) هستند که نشان‌دهنده تغییر روند است. متحرک نمایی 20 روزه (0.92 دلار) شروع به افزایش کرده است و RSI نزدیک به منطقه بیش از حد خرید است که نشان می‌دهد گاو دارای قدرت جزیی هستند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از منطقه مقاومت 1.11 دلاری تا 1.18 دلاری قرار دهند، جفت ارز SUI/USDT می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و تا 1.44 دلار صعود کند.

نمودار روزانه قیمت سوی
نمودار روزانه قیمت سوی

در مقابل، اگر قیمت به شدت از ناحیه سقف کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال باقی می‌مانند. سپس ممکن است این جفت ارز به سمت متحرک نمایی 20 روزه و بعداً به SMA 50 روزه (0.84 دلار) سقوط کند. انتظار می رود خرس ها دفاعی قوی در منطقه 1.11 تا 1.18 دلار داشته باشند.

نمودار 4 ساعته قیمت سوی
نمودار 4 ساعته قیمت سوی

از جنبه منفی، 20-EMA سطح حمایت مهمی است که باید آنرا در نظر داشت. اگر قیمت از 20-EMA برگشت، احتمال شکست به بالای مقاومت سقف افزایش می‌یابد.


📌اخبار مرتبط: تحلیل تکنیکال 5 ارز برتر هفته با بازگشت قیمت بیت کوین


در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد تریدرهای کوتاه مدت شروع به خرید در کف قیمت میکنند. ممکن است جفت ارز به 50-SMA سقوط کند. شکست زیر این حمایت می تواند جفت ارز را تا 0.86 دلار کاهش دهد.

تحلیل قیمت آوه

آوه

آوه از متحرک نمایی 20 روزه (135 دلار) جهش کرد، که نشان می دهد این احساسات مثبت شده است و تریدرها در حال خرید آوه در کف قیمت هستند. خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به مقاومت بالای 160 دلار برسانند. شکست و بسته شدن بالای 160 دلار نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. جفت ارزAAVE/USDT ممکن است تا 180 دلار و سپس به 200 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه قیمت آوه
نمودار روزانه قیمت آوه

اگر قیمت به شدت از سطح فعلی یا مقاومت سربار کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی 20 روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند راه را برای سقوط به 118 دلار باز کند. نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها عقب نشینی را در 50-SMA متوقف کردند، که نشان دهنده خرید در کف قیمت است.

نمودار 4 ساعته قیمت آوه
نمودار 4 ساعته قیمت آوه

مقاومت جزئی در 152 دلار وجود دارد، اما احتمال عبور از آن وجود دارد. تارگت بعدی 160 دلار است، جایی که خرس ها سعی می کنند دوباره حرکت رو به بالا را متوقف کنند.از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 137 دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای بازگشت هستند. سپس ممکن است جفت ارز به سمت 131 دلار سقوط کند.

تحلیل قیمت اینجکتیو

اینجکتیو

اینجکتیو به خط مقاومت الگوی کانال نزولی رسیده است که احتمالاً به عنوان یک مقاومت عمل می کند. شکستن و بسته شدن در بالای کانال نشانگر تغییر روند خواهد بود. جفت ارز INJ/USDT می تواند تا 23 دلار و پس از آن به 28 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه قیمت اینجکتیو
نمودار روزانه قیمت اینجکتیو

برعکس، اگر قیمت به شدت از خط مقاومت کاهش یابد و از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، این نشان می‌دهد که ممکن است این جفت ارز مدت زمان بیشتری در داخل کانال باقی بماند. این جفت ارز به تدریج به سمت خط مقاومت کانال در حال حرکت است.

نمودار 4 ساعته قیمت اینجکتیو
نمودار 4 ساعته قیمت اینجکتیو

انتظار می رود که به عنوان یک مانع عمل کند. اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید اما از 20-EMA خارج شود، نشان دهنده قدرت خواهد بود. که احتمال شکست بالای کانال را افزایش می دهد. خرس‌ها ممکن است دوباره چالشی قوی در 23 دلار ایجاد کنند، اما احتمالاً از سطح آن عبور می‌شود.

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. سپس ممکن است جفت ارز به 50-SMA برود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فلاحت
فلاحت
3 روز قبل

من ارز اینجکتیو دارم واقعا خیلی خوبه میخوام هولدش کنم سودای خوبی میده.