صندوق تراست ریپل و احتمال افزایش قیمت ریپل

چشم‌انداز این هفته ریپل: آیا صندوق تراست ریپل، میتواند قیمت ریپل را به 1 دلار برساند؟

نتیجه گیری پرونده ریپل، باعث خوش بینی در بازار ریپل شد، با تحلیل های اخیر که به افزایش قیمت ریپل به تارگت 4 دلاری اشاره دارد. اگر ریپل از سطوح مقاومت عبور کند و موانع را کنار بزند ممکن است همه چیز دست به دست هم دهد تا ریپل را به تارگت قیمت بالای 1 دلار برساند.

  • نتیجه گیری پرونده ریپل با کاهش جریمه، خوش بینی بازار را برای افزایش قیمت ریپل ایجاد می کند.
  • شرکت ریپل اعلام کرد که شکایت به پایان رسیده است و ممکن است برای تجدید نظر اقدام نکند.
  •  نفوذ و مشارکت رو به رشد ریپل به گمانه زنی های صعودی در مورد رسیدن به تارگت 4 دلار برای ریپل اشاره کرد.
  •  آخرین داده‌های بازار حاکی از حرکت مثبت این ارز دیجیتال است و قیمت ریپل در یک هفته 11 درصد افزایش یافته است.

نتیجه گیری درمورد پرونده ریپل باعث ایجاد خوش بینی بازار می شود

پرونده ریپل یکی از داغ ترین موضوعات در بازار کریپتو و همچنین جریانات حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بود. اکنون، با پایان دادخواهی در ماه گذشته، انبوهی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ریپل به زودی افزایش پیدا کند و رسیدن به تارگت 4 دلاری را پیش‌بینی می‌کنند.

نتیجه گیری پرونده ریپل سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، زیرا آخرین پیروزی در دادگاه باعث خوش بینی بازار شده است. ماه گذشته، قاضی آنالیسا تورس به طور قابل توجهی جریمه شرکت را کاهش داد و آن را از تقاضای اولیه SEC ایالات متحده از 2 میلیارد دلار به تنها 125 میلیون دلار کاهش داد.


📌اخبار مرتبط: آخرین اخبار SEC و تاثیر آن روی قیمت ریپل


این کاهش بیش از 90 درصدی نسبت به ادعای اولیه توسط بسیاری تحسین می شود و به عنوان یک پیروزی برای شرکت بلاک چین ریپل تلقی می شود. علاوه بر این، کارشناسان حقوقی، از جمله استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل (CLO)، تاکید کرده‌اند که دعوای حقوقی ریپل رسما به پایان رسیده است.

توییت درمورد پایان یافتن پرونده ریپل
توییت درمورد پایان یافتن پرونده ریپل

پیش از این، CLO اشاره کرد که در حالی که SEC ایالات متحده ممکن است هنوز در مورد درخواست تجدید نظر مشورت کند، این شرکت قصد ندارد درخواستی را آغاز کند. علاوه بر این، اگر SEC درخواست تجدید نظر کند و یکی از آنها را از دست بدهد، می‌تواند سابقه الزام‌آوری برای سایر پرونده‌های مرتبط با رمزنگاری ایجاد کند و از اقدامات قانونی بیشتر جلوگیری کند.

به طور همزمان، مدیر عامل براد گارلینگ هاوس نیز از وضوح نظارتی که ریپل پس از شکایت به دست آورد، تعریف کرد. این برد قانونی منجر به افزایش پذیرش بیشتر ریپل، نه تنها در ایالات متحده، بلکه در مقیاس جهانی شده است.

آیا قیمت ریپل به 4 دلار خواهد رسید؟

با پایان یافتن پرونده ریپل، به نظر می رسد جذابیت ریپل در بازار کریپتو در حال افزایش است. علاوه بر این، چندین تحول مثبت دیگر به گمانه‌زنی‌های صعودی در مورد این ارز پیشرو دامن زده است و بحث‌هایی را در مورد اینکه آیا این ارز دیجیتال می‌تواند به ۴ دلار برسد یا خیر وجود دارد.

نمودار تکنیکال قیمت جفت ارز ریپل و دلار امریکا
نمودار تکنیکال قیمت جفت ارز ریپل و دلار امریکا

به عنوان مثال، مشارکت ریپل با بانک های بزرگ در سطح جهان نشان دهنده نفوذ شرکت ریپل آن است. از سوی دیگر، ریپل لجر (XRPL)، اخیراً توجه سرمایه‌گذاران را نیز به خود جلب کرده است و پیشرفت‌های عمده‌ای صورت گرفته است.

علاوه بر این، راه‌اندازی ای تی اف های گریل اسکیل تراست ریپل  و اندیکاتور جریان پول چایکین برای ریپل باعث رالی صعودی ریپل شده اند. این حرکت ها به استفاده از ریپل در سیستم های مالی اصلی اشاره دارد و موقعیت آن را بیشتر مستحکم می کند.

چقدر احتمال راه اندازی رسمی ای تی اف ریپل وجود دارد؟

در همین حال، این راه‌اندازی‌های صندوق تراست ریپل نیز گمانه‌زنی‌هایی را در مورد راه‌اندازی احتمالی ETF برای ریپل ایجاد کرد که بازار مدت‌ها پیش‌بینی می‌کرد. با این حال، کارشناسانی مانند نیت گراسی پیش بینی میکنند که موانع نظارتی می تواند منجر به تاخیر ETF  ریپل برای یک سال یا بیشتر شود.

با این حال، با وجود آن، بسیاری از ناظران بازار بر این باورند که عواملی مانند وضوح قانونی، گسترش مشارکت ها و افزایش پذیرش نهادی، می تواند منجر به افزایش قابل توجه قیمت ریپل شود. تجزیه و تحلیل اخیر قیمت ریپل نشان می دهد که با توجه به تحولات اخیر و روندهای تاریخی، ریپل می تواند به 4 دلار برسد و یک (ATH) جدید ایجاد کند.

پیش بینی افزایش قیمت ریپل

پس از تثبیت سطح 54 سنت به عنوان حمایت، ریپل به سرعت بالاتر رفت و تقریباً قبل از عقب نشینی به 60 سنت رسید. شتاب خرید همچنان قوی است و می توانیم شاهد افزایش قیمت ریپل در هفته آینده باشد.

سطوح حمایت/ مقاومت ریپل
سطوح حمایت/ مقاومت ریپل

خریداران ریپل تسلط دارند

در هفته گذشته، حجم خرید در پنج روز از هفت روز از هر فشار فروش فراتر رفت. این باعث افزایش قیمت و افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال شد. مقاومت فعلی حدود 60 سنت در صورت تداوم نمی تواند این فشار خرید را متوقف کند.

افزایش تسلط خریداران ریپل
افزایش تسلط خریداران ریپل

صلیب صعودی در تحلیل تکنیکال ریپل

ریپل همچنین در روز جمعه یک صلیب صعودی ایجاد کرد که حرکت را تغییر داد. خریداران در حال حاضر در حال کنترل قیمت هستند و این عقب نشینی ممکن است کوتاه مدت باشد. اگر مقاومت 60 سنت شکسته شد، به دنبال 68 سنت به عنوان هدف بعدی برای این رالی باشید.

صلیب صعودی ریپل و تحلیل الگوهای XRP
صلیب صعودی ریپل و تحلیل الگوهای XRP

پیش بینی جریان قیمت ریپل در ماه سپتامبر

سپتامبر از نظر تاریخی ماه بدی برای قیمت بیت کوین و قیمت آلتکوین ها است و شاخص های فعلی نشان می دهد که ممکن است ریپل بیش از حد خریداری شده باشد که نشان دهنده کاهش بیشتر قیمت است. حرکات قیمت ریپل دقیقاً منعکس کننده جریان قیمت بیت کوین بوده است. از نظر تاریخی، هر زمان که بیت کوین پس از هر اصلاح سقف پایین تری را تشکیل دهد، ریپل تمایل دارد از همان الگوی پیروی کند. این بدان معنی است که با کاهش قیمت بیت کوین، انتظار می رود ارزش ریپل نیز کاهش یابد.


📌اخبار مرتبط: خرید گسترده نهنگ های ریپل | در بازار XRP چه خبر است؟


با این حال، اخبار اخیر در مورد راه اندازی یک ریپل تراست توسط گری اسکیل بر قیمت ریپل تأثیر مثبت گذاشته است. این اعتماد به گونه‌ای طراحی شده است که سرمایه‌گذاران نهادی هم در حال خرید ریپل هستند، که نشان‌دهنده اعتماد به پتانسیل بلندمدت ارز ریپل است.

ریپل همچنین یکی از 9 ارز دیجیتال منطبق با استاندارد ISO 20022 است که برای استفاده در سیستم های مالی سنتی بسیار مهم است و می تواند آن را برای استفاده در CBDC های آینده قرار دهد.

تحلیل تکنیکال و الگوهای ریپل

  • الگوی مثلث و امواج: حرکت قیمت از زمان نوسان پایین در 4 ژوئیه، حدود 0.38 دلار، شاهد افزایش سه موجی با عنوان موج A بود. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی ادامه یابد، اگرچه اعتماد به این نتیجه زیاد نیست. جریان بی روند فعلی به عنوان یک موج B دیده می شود، که انتظار می رود به یک موج C منتهی شود. کل این ساختار را می توان به عنوان یک مثلث با امواج A، B، C و D که قبلاً تکمیل شده اند، و یک موج E نهایی که یک کم بالاتر را تشکیل می دهد، شناسایی کرد.
  • سطوح کلیدی و امتیازهای بی اعتباری: هر دو سناریو نقطه باطل شدن یکسانی در 0.50 دلار دارند. شکستن زیر این سطح، ریزساختارهای هر یک از الگوها را باطل می کند. مقاومت مهم بعدی 0.642 تا 0.643 دلار است که بالاترین نوسان از 7 آگوست است.

شکست پایدار بالاتر از این سطح می تواند نشان دهنده شروع موج سوم به سمت صعود باشد که احتمالاً به 0.86 دلار می رسد، هدف ایده آل برای موج سوم بر اساس تحلیل های فیبوناچی. با این حال، اگر قیمت بالاتر از موج B قبلی شکسته شود، اما در بالای آن باقی نماند، همچنان می‌تواند بخشی از ساختار مثلث باشد و مثلث مانعی را تشکیل دهد، هرچند که کمتر رایج است.

تاثیر ایجاد صندوق تراست ریپل توسط گری اسکیل

گری اسکیل که صندوق تراست ریپل خود را در 12 سپتامبر لانچ  کرد، همین موضوع باعث افزایش قیمت جزیی ریپل شد این به این دلیل است که صندوق تراست در خدمت سرمایه گذاران معتبر با اسکن نظارتی کمتر است. برخلاف سایر ETF ها که برای سرمایه گذاران عادی نیاز به مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دارند.

طبق گزارش ها، گری اسکیل یک چرخه عمر محصول 4 فازی را برای صندوق تراست ریپل ترسیم کرده است. این بیشتر به احتمال تایید ETF های ریپل در آینده اشاره می کند. با این خبر، سرمایه گذاران مشتاق چشم انداز قیمت توکن هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
rahi
rahi
3 روز قبل

صندوق ریپل چیه؟