میم کوین های آینده دار

6 میم کوین آینده دار برای در نظر گرفتن قبل از رالی گاوی بعدی!

هر دو بخش میم کوین با ارزش بازار بزرگ و ارزش بازار کم تر به یک اندازه تقاضای بالایی دارند. در حالی که شرکت‌های بزرگی مانند پپه و فلوکی اینو به عنوان بازی‌های بتا روی توکن های لایه یک مانند اتریوم عمل می‌کنند، دیگر میم کوین هایی مثل پپه آنچیند و شیبا شوت اوت می‌توانند بازدهی بزرگی را ارائه دهند. در واقع، برخی از کارشناسان آنها را میم کوین های 100 برابری بعدی می نامند. در این مقاله لیست میم کوین هایی را بررسی میکنیم که ممکن است با فاندامنتال قوی که دارند به سرمایه گذاران خود سودهای 100 برابری بدهند.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین

دوج کوین در صدر لیست ما از بهترین میم کوین ها برای خرید قرار دارد. این ارز رمزپایه مورد علاقه مالک تسلا و ایکس، ایلان ماسک است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه در صورت انتخاب مجدد، کمیسیون کارآمدی دولت را اعلام کرد که توسط ماسک رهبری خواهد شد. بنابراین، اگر در صورت پیروزی ترامپ، قیمت دوج کوین به بالاترین حد خود برسد، تعجب آور نخواهد بود.


📌اخبار مرتبط: قیمت دوج کوین تنها در این صورت رشد میکند ( 24 شهریور)


قیمت دوج کوین نیز به شدت کمتر از ارزش گذاری شده است و نزدیک به 90 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود معامله می شود، که آن را به یک خرید عالی قبل از دوره صعودی بعدی تبدیل می کند.

فلوکی (FLOKI)

فلوکی (FLOKI)

انتخاب فلوکی به عنوان یکی از بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری نباید تعجب آور باشد.

فلوکی به‌عنوان یکی از برترین میم کوین ها، به عنوان یک بازی بتا هم روی بلاکچین اتریوم و هم بایننس کوین عمل می‌کند. زمانی که قیمت اتریوم و بایننس کوین به پایین ترین سطح محلی خود رسیدند و بازگشت صعودی خود را آغاز کردند، انتظار می رود فلوکی یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر باشد.

به این ترتیب، فلوکی یک میم کوین با کاربرد بالا است، یکی از دلایلی که باعث شد فلوکی از بازار خرسی سال 2022 جان سالم به در ببرد و در بایننس لیست شود. ویژگی‌هایی مانند فلوکی فای لاکر (FlokiFi Locker)، فلوکی استیکینگ (Floki staking) و شراکت فلوکی با والهالا  که این میم کوین را از شت‌کوین‌های رایج جدا می‌کند.

فلوکی در اوایل سال جاری قدرت صعودی خود را نشان داده است و در ژوئن به بالاترین حد خود رسیده است. با این حال، از آن زمان تا کنون 65 درصد اصلاح شده است، و آن را تبدیل به یک میم کوین بسیار کم ارزش برای خرید قبل از بازار گاوی بعدی کرده است.

به این ترتیب، کارشناسان از انعطاف پذیری آن تحت تاثیر قرار می گیرند. قیمت فلوکی در ماه گذشته در مقایسه با کاهش دو رقمی بونک، برت و پپه، تنها 3 درصد کاهش یافته است.

شیبا شوت اوت (Shiba Shootout) 

شیبا شوت اوت (Shiba Shootout) 

اولین میم کوین با ارزش بازار کم در این مقاله شیبا شوت اوت است، علی‌رغم ارزش‌گذاری پایین آن، این میم کوین تقاضای زیادی دارد و قبلاً بیش از 1 میلیون دلار بودجه پیش‌فروش جمع‌آوری کرده است.شیبا شوت اوت هم مثل فلوکی اینو کاربرد های متعدی دارد.

این میم کوین یک بازی هیجان‌انگیز برای کسب درآمد راه‌اندازی کرده است که بیش از 2 میلیون دلار برای گیمرها ذخیره کرده است. بازی شیبا شارپ شوتر (Shiba Sharpshooter) در حال حاضر در اپ استور و گوگل پلی با هزاران بار دانلود در هر دو پلتفرم پخش می شود.


📌اخبار مرتبط: شیبا شوت اوت یک شت کوین انفجاری برای خرید


علاوه بر این، برنامه استیکینگ با مضمون کابوی آن کاکتوس ایتکینگ (Cactus Staking)  نیز سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، در پیش فروش خریداران درآمد غیرفعال با نرخ پاداش بیش از 800٪ به دست می آورند. برنامه ذخیره سازی بومی شباهت دیگری است که شیبا شوت اوت با فلوکی دارد.

دارندگان شیبا شوت اوت همچنین می‌توانند از جوایز لاتاری لاسو لاکی (Lottery Lasso) ، پاز ریوارد تو ارن (Posse Reward-to-earn) و جلسات داستان (Campfire) استفاده کنند.

با وجود انبوهی از مزایای پولی موجود، جای تعجب نیست که کارشناسان شیبا شوت اوت را یکی از بهترین میم  کوین ها برای خرید می‌نامند. برخی از کارشناسان معتقدند که این میم کوین می تواند تا 100 درصد پامپ شود.

داگز (DOGS)

داگز (DOGS)

هیچ میم کوینی به اندازه داگز توسط بایننس حمایت نشده است. به هر حال، دلیلی وجود دارد که چرا داگز یکی از پرطرفدارترین ارزهای رمزنگاری شده در کوین مارکت کپ به صورت روزانه است.

به این ترتیب، داگز با پیروی از نات کوین و همستر کامبت به عنوان جدیدترین پدیده میم کوین در تلگرام، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.


📌اخبار مرتبط: واکنش داگز به بیانیه بایننس چه خواهد بود؟


همچنین یکی از میم کوین‌های کمیاب است که در لانچ پول بایننس، قبل از لیست شدن در سایر صرافی‌های سطح بالا، عرضه اولیه خود را آغاز کرده است. از آن زمان، داگز همچنین در بایننس فیوچرز لیست شده است.

قیمت داگز نیز انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان می‌دهد و با وجود نوسانات بیت کوین هنوز علاقه مندان خود را دارد. به طور معمول، ایردراپ های تلگرامی معتبر توکن های انعطاف پذیری هستند که بازدهی بزرگی را در طول بازار صعودی ارائه می دهند.

پپه آنچیند (PEPU)

پپه آنچیند (PEPU)

پپه آنچیند (PEPU) یکی دیگر از میم کوین های وایرال است که در حال حاضر یکی از داغ ترین پیش فروش های سال 2024 را ارائه می دهد. با وجود رکود بازار، پپه آنچیند بیش از 12 میلیون دلار بودجه پیش فروش جمع آوری کرده است.

با این حال، تقاضای قوی غیرمنتظره ای برای پپه آنچیند نیست. در اقدامی جسورانه، این توکن به اولین سکه قورباغه ای تبدیل خواهد شد که دارای بلاک چین لایه 2 خود است. حتی پپه هم نمی تواند به این شاهکار ببالد.


📌اخبار مرتبط: احتمال لیست شدن پپه آنچیند در بایننس و پتانسیل آینده


این دستاورد پپه آنچیند توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و پلتفرم های برجسته‌ای مانند کوین مارکت کپ، کوین تلگراف و تکوپدیا عملکرد پیش‌فروش آن را پوشش می‌دهند.

با این حال، بلاک چین لایه ۲ فقط یک ترفند بازاریابی نیست. در واقع، این زنجیره هزینه‌های معاملاتی پایین، تراکنش‌های سریع و پاداش‌های بالا را ارائه می‌کند و آن را از سایر کوین‌های میم جدید  مبتنی بر اتریوم که باید با ازدحام سنگین در بلاک چین ETH روبرو شوند، جدا می‌کند. به همین دلیل پپه آنیچیند با پتانسیلی که دارد میتواند به سرمایه گذاران خود سودهای 100 برابری بدهد.

نیرو اتریوم (NEIRO)

نیرو اتریوم

این مقاله با نیرو اتریوم، آخرین توکن موجود در بایننس فیوچرز به پایان میرسد. برای اطلاعات بیشتر خوب است بدانید که، نیرو آخرین سگ شیبا اینو است که توسط  مادر کابوسو سگ اصلی دوج کوین بود. جای تعجب نیست که این میم کوین از طرف دارندگان دوج کوین و شیبا اینو حمایت قوی دریافت کرده است.


📌اخبار مرتبط: کسب سود های 5 برابری از ارز نیرو اتریوم، مناسب سرمایه گذاری بلندمدت


نیرو اتریوم نیز انعطاف پذیری چشمگیری از خود نشان می دهد. علیرغم روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، این میم کوین بارها با افزایش چشمگیر خود سرمایه گذارانش را سورپرایز کرده است.

کارشناسان بر این باورند که نیرو اتریوم می‌تواند یکی از میم کوین‌های بعدی باشد که ارزش بازار چند میلیاردی را به دست می‌آورد. اکنون همه نگاه‌ها به کوین بیس است چرا که احتمال دارد صرافی بعدی باشد که نیرو اتریوم را لیست کند.

منبع: کریپتو ادونچر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرهان
فرهان
4 روز قبل

قیمت داگز در آینده بالا میره ؟