ارزهایی که نهنگ ها میخرند

نهنگ ها در بازار نزولی هفته اول سپتامبر کدام ارزها را خریده اند؟

در هفته اول سپتامبر، کاهش محسوسی در فعالیت های معاملاتی رخ داد و بسیاری از فعالان بازار ترجیح دادند در حاشیه بمانند. این اتفاق نشان دهنده کاهش 5 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته است.در همین حال، نهنگ های کریپتو، از افت بازار هم سود میبرند و به فکر سرمایه گذاری روی 3 ارز منتخب هستند. در این مقاله بررسی میکنیم که نهنگ ها در هفته اول سپتامبر کدام ارزها را خریده اند؟ چرا؟  آیا پس از گذر از بازار نزولی فعلی این ارزهای منتخب پامپ می شوند؟

  • ارزش بازار کریپتو با کاهش فعالیت معاملاتی 5 درصد کاهش یافت و سرمایه گذاران در ماه سپتامبر محتاط بودند.
  • نهنگ‌های کریپتو در حال انباشت یا خریداری 3 ارز دیجیتال بوده اند.
  • نهنگ‌های POL دارایی‌های خود را 90 درصد افزایش دادند و نهنگ‌های ETH شاهد افزایش 38 درصدی جریان خالص بودند که خوش‌بینی بازار را تقویت کرد.

نهنگ ها هفته اول سپتامبر پالیگان(POL) خریده اند 

در 4 سپتامبر، پالیگان انتقال 1:1 توکن بومی خود را از MATIC به POL تکمیل کرد. پس از آن، توکن با افزایش بیش از 90 درصدی تعداد آدرس های کیف پولی که بین 100,000 تا 1,000,000 توکن متیک را در خود جای داده بود، شاهد افزایشی در تجمع نهنگ ها بود.در حال حاضر، این گروه از دارندگان توکن ماتیک شامل 33 آدرس هستند و 5 درصد از کل عرضه در گردش این آلتکوین  را کنترل می کنند.

فعالیت نهنگ های پالیگان
فعالیت نهنگ های پالیگان

علیرغم اینکه این انتقال به عنوان رویداد “خبر فروشی” در نظر گرفته می شود، تعداد نهنگ های پالیگان همچنان در حال رشد است. این سرمایه‌گذاران بزرگ به انباشت توکن‌ها ادامه داده‌اند، بدون اینکه واکنش قیمت‌ها را متوقف کنند. همانطور که قبلا توسط بی این کریپتو گزارش شده بود، ارزش POL از زمان انتقال ثابت مانده است و نشانه کمی از بهبودی نشان می دهد.

نهنگ ها هفته اول سپتامبر اتریوم (ETH) خریده اند 

اتریوم در این هفته با مقاومت قابل توجهی در سطح قیمت 2560 دلار مواجه شده است. با این حال، همانطور که می توان از افزایش 38 درصدی جریان خالص آنها در هفت روز گذشته دریافت، این موضوع مانع از خرید اتریوم توسط  نهنگ ها نشده است.


🐬اخبار مرتبط: نهنگ ها کدام ارزهارا برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند؟


  • دارندگان بزرگ، آدرس‌های نهنگی هستند که بیش از 0.1 درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. جریان خالص آنها تفاوت بین سکه هایی را که می خرند و سکه هایی که در یک دوره خاص می فروشند اندازه گیری می کند.
فعالیت نهنگ های اتریوم

هنگامی که جریان خالص سرمایه گذاران بزرگ بالا می رود، این نهنگ ها دارایی خود را افزایش می دهند. این یک سیگنال صعودی است که ممکن است سرمایه گذاران خرد را وادار به خرید و ارزش دارایی را بالا ببرد.اگر اتریوم شاهد افزایش انباشت در سطح بازار باشد، ممکن است مقاومت را پشت سر بگذارد و در 2868 دلار معامله شود.

نهنگ ها هفته اول سپتامبر پپه (PEPE) خریده اند 

در هفته گذشته، تقاضا برای میم کوین پپه مبتنی بر اتریوم در میان نهنگ‌های کریپتو افزایش یافته است. داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بین 1 میلیون تا 10 میلیون پپه دارند به رکورد 69000 رسیده است.این افزایش 1.2 درصدی طی هفت روز گذشته است که تایید می کند سرمایه گذاران بزرگ بیشتر پپه می خرند.

فعالیت نهنگ های پپه
فعالیت نهنگ های پپه

این آدرس‌ها تشویق شده‌اند تا پس از یک سیگنال خرید از نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) سکه‌های میم را جمع کنند. این متریک زنجیره ای که با استفاده از میانگین متحرک 30 روزه محاسبه می شود، در حال حاضر 5.67 درصد است.


🐸اخبار مرتبط: احتمال انفجار قیمت ارز پپه با خرید گسترده نهنگ ها


  • زمانی که نسبت MVRV یک دارایی زیر صفر باشد، نشان می دهد که دارایی کمتر از ارزش گذاری شده است. به عبارت دیگر، قیمت فعلی آن کمتر از میانگین قیمت پرداخت شده برای تمام توکن های در گردش است. این اغلب نشان دهنده فرصت خوبی برای سرمایه گذارانی است که قصد خرید در کف قیمت را دارند.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عسل
عسل
1 روز قبل

با خرید پپبه توسط نهنگ ها قیمت بالاتررفته؟