بررسی احتمال رشد قیمت ارز داگز

آیا داگز رشد میکند؟

توکن DOGS با وجود چالش‌های انتشار توکن و مشکلات حقوقی مرتبط با پاول دوروف، معاملات پر نوسانی را مشاهده را تجربه کرده ولی باز هم از سایر کوین‌های میم پیشی گرفته است. ارز داگز که پس از لیست شدن در پلتفرم های معاملاتی محبوبی مانند بایننس، رشد خیره کننده 150 درصدی را تجربه کرده است، با چالش هایی برای رشد بیشتر روبرو شده است. آیا داگز رشد میکند؟ بفروشیم یا نگه داریم تا قیمت بالاتر برود؟

علی‌رغم افت های قیمت اخیر، ارز داگز توانسته است از چندین کوین میم محبوب دیگر پیشی بگیرد و موقعیت رقابتی خود را در بازار حفظ کند. با این حال، این موفقیت در سایه چالش های اساسی که توکن از زمان رویداد عرضه توکن در 26 آگوست با آن مواجه شده، قرار گرفته است.

روند قیمت داگز از زمان لیست شدن رسمی تا به امروز

در طول رویداد عرضه توکن 502.48 میلیارد توکن DOGS منتشر شد که 400 میلیارد آن به عنوان بخشی از یک ایردراپ اصلی در میان کاربران توزیع شد. ولی مشکلات برداشت ارز داگز باعث کلافه شدن بسیاری از کاربران شد. علاوه بر این، دستگیری پاول دوروف، یک شخصیت کلیدی مرتبط با توکن DOGS، احساسات بازار را بیشتر کاهش داده است. 

دستگیری دوروف در فرانسه به اتهامات متعدد، اگرچه پس از آزادی او با وثیقه 5 میلیارد دلاری، باعث ایجاد تردید در مورد توکن های مرتبط با تلگرام شده است. این به روند نزولی که در توکن DOGS مشاهده می شود دامن زده است، زیرا سرمایه گذاران نسبت به ریسک های مرتبط با این توکن ها احتیاط می کنند.

لیست شدن داگز

ترکیب فشار فروش ناشی از کسانی که ایردراپ را دریافت کردند و بلافاصله فروختند و احساسات منفی ناشی از مسائل حقوقی دوروف، ارز داگز را در موقعیتی نامطمئن قرار داده است. در حالی که این توکن در ابتدا با افزایش سریع قیمت و حضور قوی در بازار نویدبخش بود، اکنون با چالش بازیابی از این شکست ها مواجه است.

تحلیل تکنیکال داگز: فروش توکن داگز ادامه دارد

قیمت داگز نسبت به بالاترین سطح خود در هفته گذشته بیش از 38 درصد کاهش یافته است  که پایین ترین سطح از 26 اوت است.


🐶 پیش بینی قیمت ارز داگز در کوتاه مدت


این کاهش همزمان با کاهش شدید حجم آن در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز بود. داده های کوین گکو نشان می دهد که حجم 24 ساعته آن در روز دوشنبه به 490 میلیون دلار رسیده است که از بالاترین قیمت 1.8 میلیون دلاری هفته گذشته کاهش یافته است. این کمترین حجم روزانه از زمان شروع معاملات بود.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که بهره باز آتی توکن داگز شروع به کاهش کرده است، که نشان می‌دهد تقاضا در میان سرمایه‌گذاران در حال کاهش است. سود آزاد آن به بیش از 118 میلیون دلار رسید که از بالاترین رقم هفته گذشته 149 میلیون دلار کاهش یافته است.

علت کاهش قیمت داگز چیست؟ آیا امیدی هست؟

توکن داگز احتمالا به چند دلیل اصلی کاهش یافته است. اول، خبر دستگیری پاول دوروف در فرانسه شروع به محو شدن کرد زیرا طرفداران منتظر اقدام بعدی مقامات فرانسوی هستند.

دوروف، موسس و مالک تلگرام، به دلیل فعالیت های انجام شده در این اپلیکیشن، دستگیر شد و با ده سال زندان مواجه شد. بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، از جمله ایلان ماسک و کیم داتکام، از این اتهامات به دلیل آزادی بیان انتقاد کرده اند.

محبوبیت و جهش اولیه داگز هفته گذشته زمانی رخ داد که تریدرها به دنبال اخبار دستگیری و محاکمه پاول دورف بودند.

آیا عملکرد ضعیف ارزهای دیجیتال روی قیمت داگز اثر دارد؟

توکن داگز نیز به دلیل کاهش احساسات در صنعت کریپتو عقب نشینی کرده است. این میم کوین در چند روز گذشته بین 57000 تا 60000 دلار باقی مانده است. در بیشتر موارد، آلت کوین ها در زمانی که بیت کوین در کانال نزولی یا رنج ترید شود، برای رالی صعودی تلاش می کنند.

نمودار عملکرد قیمت داگز
نمودار عملکرد قیمت داگز

پرایس اکشن داگز با توکن های تازه راه اندازی شده همخوانی دارد. به طور معمول، توکن ها در چند روز اول افزایش می یابند و پس از چند روز کاهش می یابند زیرا برخی از خریداران اولیه شروع به خروج از سرمایه گذاری خود می کنند.

مانند سایر ارزهای مجازی تلگرام، نات کوین هم در ابتدا به 0.02930 دلار در چند روز اول جهش کرد و سپس با بیش از 71 درصد سقوط به 0.0083 دلار رسید. 

نمودار قیمت داگز بهبود جزئی را نشان میدهد

قیمت توکن داگز در 2 سپتامبر بهبودی ناچیز داشت، به طوری که این میم کوین تقریباً 9 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه نزدیک به 0.00114 دلار رسید.

نمودار جفت ارز داگز و حمایت، مقاومت،تارگت
نمودار جفت ارز داگز و حمایت، مقاومت،تارگت

از دست دادن سود ارز داگز فشار نزولی در برابر توکن را برجسته می کند. علاوه بر این، قیمت توکن در 1 سپتامبر نزدیک به 19 درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسد که گاوها از سطح قیمت 0.001 دلار دفاع می‌کنند. با این حال، اگر قیمت توکن DOGS نتواند سطوح قیمت فعلی را حفظ کند، ممکن است این میم کوین تا سطح حمایت نزدیک به 0.000624 دلار کاهش یابد. 

تجزیه و تحلیل بیشتر توکن داگز نشان می دهد که شکست سطح حمایت ممکن است منجر به آزمایش سطح حمایت دیگری در 0.00031 دلار شود.

آیا پروژه DOGS قربانی طرح پامپ و دامپ خواهد شد؟

جالب است که علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه فقط صرافی‌های متمرکز (CEX) ارز داگز را تبلیغ می‌کنند، واضح است که کاربران غیر نهادی و احتمالاً سایر نهادها نیز این تبلیغات را تقویت می‌کنند. اینکه آیا این افراد ارتباطی با مبادلات یا بخشی از تلاش‌های بازاریابی پروژه دارند، مشخص نیست.

با این حال، مشارکت آنها حاکی از هدایت یک کمپین گسترده تر برای افزایش علاقه به توکن است. چنین تلاش‌هایی اغلب نشان‌دهنده طرح‌های پامپ و دامپ هستند، که در عرضه اولیه سکه سرمایه گذارانی در نهایت سود می برند که ارز داگز را علی رغم کاهش شدید قیمت هولد کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments