خارج کردن میلیون ها پپه از بایننس توسط نهنگها

احتمال انفجار قیمت ارز پپه با خرید گسترده نهنگ ها

در این مقاله در مورد احتمال رشد قیمت چشمگیر پپه بر اثر تراکنش نهنگ های پپه به شما اطلاعاتی داده ایم. یک نهنگ پپه مقدار زیادی از پپه کوین را از بایننس خارج کرده است. در ادامه به این پرداخته ایم که این تراکنش چه تاثیری روی روند قیمت پپه خواهد داشت؟ ایا پپه برای بهبود قیمت و جبران ضرر اماده میشود؟

  • یک تریدر بخش زیادی از دارایی پپه خود را از بایننس خارج کرد.
  •  این نهنگ 292.97 میلیارد توکن پپه را  به کیف پول انتقال داده است.
  • احتمال بهبود قیمت ارز پپه در جریان اصلاحات بازار کریپتو وجود دارد.

این نهنگ پپه کیف پول جدیدی ایجاد کرد و مقادیر بالایی از پپه را به بایننس منتقل کرد. همین اتفاق باعث خوش بینی سرمایه گذاران پپه و امیدواری نسبت به این رمزارز شد. به طور کلی نهنگ های بازار کریپتو تاثیر بسزایی روی احساسات سرمایه گذاران و افزایش یا کاهش حجم معاملات یک ارز دارند.

خرید تتر از پی 98

نهنگ پپه چه مقدار PEPE را به بایننس منتقل کرده است؟

این نهنگ  292.97 میلیارد PEPE به ارزش تقریبی 2.17 میلیون دلار و 273 هزار توکن WLD به ارزش 391000 دلار از بایننس خارج کرد. این تراکنش توجه علاقه مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد زیرا قیمت پپه در 24 ساعت گذشته یک رالی صعودی طی کرد. این امر پس از یک سری جریان خروجی صورت گرفت زیرا نهنگ ها در حال دامپ پپه و برخی ارزهای دیگر دلیل تغییر شرایط اقتصاد کلان بودند.

انتقال پپه از صرافی به کیف پول چه تاثیری روی قیمت پپه دارد؟

یکی از دلایل اصلی تغییر به وجود آمده پس از این معامله، تأثیر صرافی متمرکز بر بازار است. بایننس همچنان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال است و سرمایه گذارانی که احساساتشان به زودی نسبت به جریان ورودی/خروجی همراه جلب می شود با شنیدن این اخبار دست به کار میشوند.

 به طورکلی، وقتی نهنگ ها مقادیری از یک رمز ارز را از صرافی به کیف پول منتقل میکنند، انگیزه صعودی را ایجاد می‌کنند و سرمایه گذاران تصمیم به هولد ارز به خصوص میگیرند. از طرف دیگر، جریان‌ها به صرافی‌های متمرکز عمدتاً به دلیل سهولت معاملات، به فروش زودهنگام هم اشاره می‌کنند. این می تواند بسته به حجم و احساسات منجر به فشار فروش شود. پپه کوین به دلیل رالی انفجاری قیمت معروف است، اگرچه ارقام اخیر حاکی از پیشرفت کند در شرایط بازار است. تراکنش نهنگ ها نشان دهنده پتانسیل پپه است.

تحلیل تکنیکال پپه: آیا افزایش قیمت پپه نزدیک است؟

پپه در 30 روز گذشته 14 درصد زیان و 12 درصد خروجی را ثبت کرد. پس از افت آخر هفته، بازار کریپتو همچنان در حال طی کردن شرایط بدون روند است. با بیت کوین زیر 59 هزار دلار، ممکن است سرمایه گذاران به ترید برخی آلت کوین ها و میم کوین های منتخب رو بیاورند. با این حال، پپه در 24 ساعت گذشته 1.9 درصد رشد کرده است.

 قیمت پپه پس از فعالیت های اخیر به 0.0000075 دلار می رسد، اگرچه دیدگاه بلندمدت پپه همچنان منفی باقی مانده است. همانطور که  داده های بدست آمده از کوین گیپ نشان میدهد، قیمت پپه باید به بالای سطح مقاومت 0.00001000 دلار برسد تا مسیر خود را برای تارگت 0.00001872 دلار تعیین کند. 

  • نکته مهم دیگری که در تحلیل برجسته شده است این است که هفتگی اندیکاتور استوکاستیک (RSI) به منطقه اشباع فروش رسیده است، آخرین باری که این اتفاق افتاد توکن پپه به بالاترین اوج خود (ATH) رسید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments