به تعویق افتادن آلت سیزن

تاثیر میم کوین ها روی به تعویق افتادن آلت سیزن 2024

آلت کوین ها دوره سختی را تجربه می کنند، تا حدی به دلیل ظهور میم کوین ها که سهم قابل توجهی از سرمایه گذاری های ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده اند. به گفته جیمز چک، این میم کوین‌ها با هدایت سرمایه‌های حیاتی به عنوان یک «قاتل خاموش» عمل می‌کنند و مانع از وقوع آلت سیزن می‌شوند.

خرید ترون پی98

میم کوین ها مانعی برای رالی صعودی آلت کوین ها

در پادکست اخیر یک تحلیلگر، جیمز چک تاثیر منفی میم کوین ها بر عملکرد آلت کوین ها را برجسته می کند. با توجه به توضیحات وی، تریدرها به سمت میم کوین های محبوبی مانند دوج کوین، شیبا اینو و پپه هجوم می آورند که سرمایه زیادی را جذب می کنند.او در پادکست استدلال می‌کند: 

به ازای هر دلار سرمایه‌گذاری شده در میم کوین حدود 50 تا 60 سنت می‌توانست به آلت‌کوین‌های اصلی مانند اتریوم، سولانا و ریپل اختصاص داده شود. 

این انحراف وجوه باعث ایجاد کسری برای آلت‌کوین‌ها می‌شود و پیشرفت آن‌ها را در بازار کریپتو کاهش می‌دهد.

افزایش عرضه میم کوین های جدید به بازار و تاخیر در آلت سیزن

میم کوین ها در پایان مراحل صعودی در بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کردند. با این حال، در سال 2024، افزایش این دارایی های رمزنگاری بسیار زودتر آغاز شد و تکامل آلتکوین ها را مختل کرد.


📌میم کوین های انفجاری هفته


موفقیت عظیم پپه باعث شده است که تریدرها به دستاوردهای عظیمی دست یابند. شایان ذکر است، به یک سرمایه‌گذار رمزارز اشاره شده است که 3000 دلار را به 46 میلیون دلار تبدیل کرده است.

این وضعیت نشان‌دهنده انحراف سرمایه است که می‌توانست آلت‌کوین‌ها را به پیش ببرد، اما اکنون به سمت این ارزهای دیجیتال میم هدایت می‌شود.

علیرغم شرایط فعلی، برخی از کارشناسان رمزارز پیش‌بینی می‌کنند پس از کاهش هیاهوی میم کوین‌ها، آلت‌کوین‌ها مجدداً بازگردند. حجم معاملات و قیمت‌های پایین کنونی می‌تواند نشان دهنده فرصتی برای این ارزهای رمزپایه برای بازیابی قیمت باشد. به گفته این کارشناسان

 اگر تریدرها روی آلت کوین ها هرچند کم سرمایه گذاری کنند نه میم کوین همین باعث شروع آلت سیزن 2024 میشود.

منبع: کوین تریبون

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments