تاریخ لیست شدن همستر

تاریخ ایردراپ و لیست شدن همستر کامبت به طور رسمی اعلام شد!

بعد از هیاهوهای زیاد و حدس و گمان ها برای اینکه بالاخره همستر لیست می شود یا نه، تیم توسعه این بازی تلگرامی محبوب بالاخره تاریخ دقیق آغاز تولید توکن (TGE) و ایردراپ توکن HMSTR را به طور رسمی اعلام کرده اند.

تولید توکن (TGE) یعنی چه؟ رویداد تولید توکن یا TGE، فرایندی در پروژه‌های ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که در جریان آن توکن مرتبط با پروژه بر روی شبکه بلاک چین ایجاد (Mint)‌ می شود. پس از ایجاد توکن ها به روش عرضه عمومی (فروش در صرافی‌ها) و یا ایردراپ وارد بازار می شوند.


💡آموزش اتصال کیف پول به ربات همستر و برداشت ارزها


تاریخ رسمی لیست شدن همستر: 5 مهرماه!

بر اساس اطلاعیه منشر شده توسط تیم توسعه و کانال های رسمی همستر کامبت، میلیون‌ها کاربر و بازیکن همستر کامبت باید در روز پنجشنبه 26 سپتامبر (5 مهر ماه) منتظر انجام بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال باشند.

به طور همزمان در ربات تلگرام همستر هم روزشماری ظاهر شده که به کاربران نشان می‌دهد فقط 28 روز تا تاریخ شروع ایردراپ همستر کامبت فرصت دارند.

⚡️پیش بینی قیمت همستر کامبت و فرمول محاسبه ایردراپ⚡️

مهم ترین معیار برای دریافت ایردراپ بیشتر چیست؟

چطور بیشترین سود را از ایردراپ همستر کمبت ببریم؟ کلید مهم است، تعداد سکه یا پروفیت و کارت ها؟ هنوز هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. عکسی که از همستر چند روز پیش لو رفت نشان میدهد که کلید ها برای خرید برخی از کارت ها کاربرد دارند.

از سوی دیگر همستر اخیرا از یک بخش جدید به عنوان ربات درون بازی رونمایی کرده است. در بازی جدید هگزا همستر میتوانید تا بی نهایت سکه جمع کنید. این میتواند یک فرصت خوب برای جمع کردن سکه و یک نشانه بر اهمیت تعداد سکه ها باشد.

از سوی دیگر روش های بالا بردن پروفیت در همستر را نباید دست کم گرفت. چون تیم توسعه بار ها تاکید کرده اند که بازیکنان باید پروفیت ساعتی خود را بالا ببرند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نرجس
نرجس
8 روز قبل

مشخص شده پروفیت مهم تره یا سکه؟ از آخر چیکار کنیم ما.