تحلیل قیمت ارز داگز

تحلیل قیمت داگز و بررسی نمودارهای تکنیکال DOGS

قیمت داگز در 24 ساعت گذشته کاهش جزیی را تجربه کردو در حال حاضر با حجم معاملات 1,044,686,602  به 0.001243 رسید. این امر پس از آن صورت می گیرد که مقامات فرانسوی پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر اجرایی تلگرام را در رابطه با نقض قوانین و 12 اتهام دیگر، بازداشت کردند.حتی پس از دستگیری، شبکه باز (TON)، بلاک چین به دلیل تراکنش های بالای دارندگان ارز داگز دچار اختلال شد و پس از قطع 6 ساعتی بالاخره ساعت پیش درست شد.

خرید ترون پی98

تحلیل ارز داگز از زبان یک تریدر

من در ابتدا وارد یک پوزیشن شورت شدم زیرا اخیراً چندین مشکل برای تلگرام وجود داشت. اگرچه اخبار ممکن بود داگز را تحت تاثیر قرار ندهند این برداشت من بود، اما مطمئن بودم که قیمت آن با حجم فروشی که پیش بینی میکردم کاهش میابد.


⚠️همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت ارز داگز در کوتاه مدت


پس از چند دقیقه، قیمت داگز کاهش یافت، اما در کمال تعجب، معکوس شد و دوباره به سمت بالا حرکت کرد. آنقدر که پیش بینی می کردم سقوط نکرد. انتظار یک حرکت قابل توجه نزولی  را داشتم، اما به نظر نمی رسید بازار آنطور که فکر می کردم تحت تاثیر قرار گیرد. قیمت از سطوح حمایتی خود در 0.00149 دلار به 0.001129 دلار بازگشت و دوباره به حدود 0.0014 دلار افزایش یافت.

نمودار قیمت داگز
نمودار قیمت داگز

بنابراین، من شروع به ترید بین پوزیشن‌های لانگ و شورت کردم تا از نوسانات قیمت ارز داگز سود بگیرم. با این حال، از آنجایی که DOGS فقط یک میم کوین است و در حال حاضر با مشکلاتی در ارتباط با تلگرام مواجه است، من فقط سرمایه کمی را برای آزمایش توکن داگز اختصاص دادم. در نهایت با توجه به چیزی که در نمودار قیمت داگز مشاهده میکنید موفق به کسب سود ناچیزی شدم.


⚠️همچنین بخوانید: نکات مهم خرید و فروش ارز داگز


چارت تحلیل ارز داگز
چارت تحلیل ارز داگز

من به دلیل عدم قطعیت های مداوم، پوزیشن های خرید و فروش را به طور همزمان باز کرده ام. این نوع استراتژی معاملاتی بهترین گزینه در این بازار پر نوسان و بلاتکلیف است. من قصد دارم موقعیت شورت خود را ببندم و اجازه دهم موقعیت لانگ من بعد از چند ساعت اجرا شود.

اشتباه دارندگان ارز داگز چه بود و چرا بعضی ها ضرر کردند؟

بسیاری از تریدرها بلافاصله پس از لیست شدن داگز در بازار توکن های داگز خود را فروختند. بسیاری از افرادی که ایردراپ دریافت کردند نیز از ترس به سرعت فروختند. با این حال، من معتقدم که بهتر است قبل از اتخاذ چنین تصمیماتی ابتدا بازار را مشاهده کنید. گاهی اوقات، ترس و وحشت می تواند در نهایت منجر به انتخاب های ضعیف شود. درست مانند اتفاقی که در مورد DOGS افتاد، بسیاری از مردم در مورد آن بسیار منفی بودند، اما در نهایت، آنطور که بسیاری انتظار داشتند، تحت تاثیر قرار نگرفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments