رشد قیمت فلوکی اینو

پیش بینی رشد 200 درصدی قیمت فلوکی اینو توسط تحلیلگران

طبق گزارش های به دست آمده، توکن فلوکی که محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به دلیل مشارکت در ایردراپ توکن سایمنز کت (Simon’s Cat) در بایننس با افزایش علاقه همراه بوده است. این رویداد فلوکی را در هفته گذشته به ارتفاعات جدیدی سوق داده است و تیم فوق العاده پشت آن را نشان می دهد.

  • فلوکی اینو در آستانه یک رالی بزرگ است که به طور بالقوه منجر به افزایش 200٪ می شود.
  •  انعطاف پذیری فلوکی اینو در میان رکود بازار، خوش بینی را برای افزایش قابل توجه قیمت در پایان سال تقویت می کند.
  • به گفته یک تحلیلگر محبوب در توییتر، فلوکی اینو، اخیراً توجه زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است و آن را برای یک جهش بزرگ آماده کرده است.
  • این تحلیلگر افزایش 200 درصدی را برای فلوکی اینو در رالی صعودی احتمالی پیش رو پیش بینی می کند.

نظر تحلیلگران درمورد افزایش قیمت فلوکی

ورلد آف چارتس، یک تحلیلگر مشهور، اخیراً افکار خود را در مورد مسیر احتمالی فلوکی بیان کرده است. طبق تحلیل او، فلوکی برای یک شکست بزرگ آماده است.او معتقد است که اگر توکن با موفقیت شکسته شود، موجی صعودی ایجاد خواهد کرد که ممکن است در چند روز آینده ارزش آن را تا 200 درصد افزایش دهد.

چنین افزایشی احتمالاً فلوکی را به بالاترین رکورد جدید (ATH) سوق خواهد داد، حرکتی که علاقه بسیاری را در صنعت کریپتو برانگیخته است. با این حال، برای اجرای این سناریوی امیدوارکننده، قیمت فلوکی باید ابتدا از مرز بالای الگوی مثلثی که در نمودار تحلیلگر نشان داده شده است عبور کند. بازار به دقت زیر نظر دارد تا ببیند آیا این شکست اتفاق می افتد یا خیر، زیرا ممکن است نشانه شروع یک صعود قوی برای این میم کوین باشد.

تحلیل تکنیکال و الگوهای فلوکی اینو

فلوکی اینو در حدود 00001529 دلار معامله می شود که نشان دهنده رشد 28.84 درصدی در هفت روز گذشته است. ارزش بازار این توکن در حال حاضر حدود 1.46 میلیارد دلار است که نشان دهنده پتانسیل در حال گسترش آن در بخش میم کوین است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یکی دیگر از تحلیلگران برجسته،تایملس بینگ، بر انعطاف پذیری فلوکی اینو در طول افت فعلی در بازار عمده ارزهای دیجیتال تاکید کرد. علیرغم شرایط سخت، او تصمیم خود را برای هولد فلوکی اینو به جای فروش آن نشان داده است و دلیل آن افزایش قیمت زیاد تا پایان سال است.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments