خطر سقوط قیمت نات کوین

آینده NOT زیر سایه اتهامات: بررسی واکنش قیمت نات کوین به اتهامات بنیانگذار تلگرام

پس از دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام و طرح اتهامات جنایی علیه وی، قیمت نات کوین 25 درصد کاهش یافت.از آنجایی که یکی از سکه های تلگرام به شدت تحت تاثیر دستگیری پاول دوروف قرار گرفت، قیمت نات کوین(NOT) از 0.010 دلار به 0.0090 دلار در 25 آگوست کاهش یافت.علیرغم روند نزولی غالب، شاخص های اخیر بازار به یک معکوس قیمت اشاره می کند. 

  •  دستگیری پاول دوروف و 12 اتهام جنایی علیه او باعث شد تا قیمت نات کوین تا 25 درصد کاهش یابد.
  •  قیمت نات کوین 5 درصد با یک شکست بزرگ در حمایت 50 روزه فاصله دارد.
  •  خروج صعودی از الگوی کنج نشان دهنده  پایان روند اصلاحی خواهد بود.
خرید ترون پی98

تاثیر خبر دستگیری پاول دورف روی قیمت ارزهای مبتنی بر بلاکچین TON

به دنبال گزارشی مبنی بر اینکه پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام با 12 اتهام جنایی جدی مواجه است، قیمت نات کوین در روز دوشنبه ۱۰ درصد کاهش یافت. این خبر فشار فروش بر ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با بلاکچین تون کوین(TON) و نات کوین(NOT) را تسریع کرد و خطر اصلاح طولانی مدت را پیش بینی کرد.


📌همچنین بخوانید: دستگیری پاول دورف و سقوط قیمت تون کوین | تکلیف دارندگان TON چه میشود؟


  • با افزایش فعالیت شبکه، نات کوین نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد که به بازگشت احتمالی قیمت اشاره دارد.
  • با وجود احساسات منفی فعلی، الگوهای تاریخی نشان می دهد که NOT ممکن است تا 0.012 دلار افزایش یابد.
  • شرایط فروش بیش از حد و قیمت بازیابی 0.0093 دلار نشان دهنده یک روند صعودی احتمالی است، اما خطرات همچنان وجود دارد.

پاول دورف طبق چه اتهاماتی دستگیر شد؟

بر اساس بیانیه رسمی مطبوعاتی مقامات قضایی فرانسه در 27 آگوست 2024، پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، اکنون با 12 اتهام جنایی جدی مواجه است. دوروف عصر شنبه گذشته در فرودگاه لوبورژه در خارج از پاریس دستگیر شد که موجی از شوک را در جوامع فناوری و کریپتو ایجاد کرد. این 12 اتهام جنایی شامل همدستی در مدیریت یک پلت فرم آنلاین برای تراکنش های غیرقانونی، امتناع از همکاری با مقامات، محتوای کودک آزاری ، قاچاق و نگهداری مواد مخدر، تسهیل دسترسی غیرمجاز به سیستم های داده، کلاهبرداری سازمان یافته و انجمن جنایی برای جرایم جدی است.

قیمت نات کوین مشابه تون کوین سقوط کرد!

علاوه بر این، او به پولشویی مرتبط با جرایم سازمان‌یافته، ارائه خدمات و ابزارهای رمزنگاری غیرمجاز، و واردات ابزارهای رمزنگاری بدون اظهارنامه مناسب متهم است. در میان این گزارش، قیمت نات کوین به 0.0086 دلار سقوط کرد و 25 درصد ضرر را طی 72 ساعت ثبت کرد، در حالی که ارزش بازار به 887.2 میلیارد دلار سقوط کرد.

سقوط قیمت نات کوین تا کجا ادامه دارد؟

طی سه ماه گذشته، قیمت نات‌کوین تحت تأثیر الگوی نزولی کنج شاهد یک روند اصلاحی ثابت بوده است. این شکل گیری نمودار با دو خط روند همگرا مشخص می شود که به عنوان سطوح مقاومت و حمایت عمل می کنند.

اگر جریان پرونده پاول دوروف ادامه یابد، قیمت نات کوین ممکن است 5 درصد دیگر سقوط کند تا خط روند پایین تر را نقض کند. شکست نزولی از الگوی کنج فشار فروش را تشدید می‌کند و باعث کاهش 42 درصدی می‌شود و به حمایت 0.046 دلار می‌رسد. این آلت‌کوین در حال حاضر مرز پایینی شاخص باند بولینگر را به چالش می‌کشد، که نشان می‌دهد فروشندگان بر حرکت قیمت تسلط دارند.

تحلیل تکنیکال نات کوین + RSI

برعکس، الگوی کنج در حال سقوط معمولاً الگویی است که نشان دهنده یک معکوس روند است، و یک فرصت شکست جدید را ارائه می دهد. اگر خط روند حمایت حفظ شود، قیمت نات کوین می‌تواند بازگشت کند و به طور بالقوه خط روند سربار را بشکند. رالی پس از شکست می تواند حرکت صعودی را تجدید کند و هدف 0.018 دلار را تعیین کند.

چقدر احتمال بازیابی قیمت برای نات کوین وجود دارد؟

در حال حاضر، نات کوین با قیمت 0.0093 دلار معامله می شود که نشان می دهد این ارز دیجیتال در حال انجام اقداماتی برای جبران کردن برخی از ضررهای خود است. علاوه بر این، داده های زنجیره ای افزایش فعالیت شبکه را نشان می دهد.

به عنوان مثال، آدرس های فعال هفت روزه افزایش یافته است. این افزایش نشان می دهد که با وجود رکود اخیر، کاربران در حال تعامل با توکن هستند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که وضعیت مشابهی با آدرس‌های جدید وجود دارد.

آدرس‌های دارای تعادل صفر نیز نادیده گرفته نمی‌شوند، زیرا این تعداد 58٪ افزایش یافته است. وقتی این معیارها در کنار کاهش قیمت افزایش می‌یابد، فعالان بازار این کاهش را به عنوان یک تخفیف می‌بینند و خرید نمی‌کنند.

در همین حال، احساسات سرمایه گذاران نات کوین متاسفانه منفی هستند.جریان فعلی برای NOT، همانطور که در زیر نشان داده شده است، نشان می دهد که شرکت کنندگان هنوز در مورد بازگشت قیمت نات کوین شک دارند. با این حال، نگاه دقیق‌تر به نمودار نشان می‌دهد که قیمت نات کوین زمانی که احساسات بسیار منفی است، ممکن است معکوس شود.

به عنوان مثال، در 5 آگوست، در طی سقوط بازار ارزهای دیجیتال، Weighted Sentiment به -0.64 سقوط کرد. قیمت نات کوین در آن زمان 0.0088 دلار بود. چند روز بعد، ارزش به 0.013 دلار افزایش یافت.

  • در 16 آگوست، اتفاق مشابهی رخ داد، قیمت نات کوین علی رغم احساسات به 0.010 دلار کاهش یافت، اما در نهایت 3 روز بعد به 0.013 دلار رسید. اگر این الگوی تاریخی تکرار شود، نات‌کوین ممکن است دوباره بازگردد و زمان خرید فرا رسیده باشد.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت نات کوین

دیروز، قیمت نات کوین به 0.0088 دلار کاهش یافت، سطحی که آخرین بار در طول ریزش گسترده بازار در اوایل ماه جاری مشاهده شد. یک لغزش بیشتر زیر این نقطه می تواند برای این توکن مشکل ساز باشد.

با این حال، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، NOT به $0.0093 بازگشته است. نمودار روزانه همچنین شاخص جریان پول (MFI) را برجسته می کند و نشان می دهد که در حال حاضر بیش از حد فروخته شده است. که همین اتفاق اغلب احتمال بازگشت قیمت را افزایش می دهد.

  • جریان  اندیکاتور (MFI) شاخص گردش پول 80.00 یا بالاتر نشان دهنده خرید بیش از حد است، در حالی که 20.00 یا کمتر نشان دهنده وضعیت فروش بیش از حد است.
تحلیل تکنیکال جفت ارز NOT/USDT + MFI

اگر فشار خرید افزایش یابد، این ارز دیجیتال می تواند هدف کوتاه مدت 0.012 دلار را هدف قرار دهد. با این حال، اگر فشار فروش تشدید شود یا اخبار منفی بیشتر شود، مانند تحولات بیشتر در دستگیری دوروف در فرانسه، نات کوین به 0.0077 دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments