پیش بینی کوتاه مدت قیمت پاپ کت

قیمت پاپ کت در آستانه جهش: آیا Popcat برای عبور از سطوح مقاومت آماده است؟

میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا، پاپ کت پس از اعلام لیست شدن در بایننس، رشد قابل توجهی 65 درصدی را تجربه کرده است. در جریان این افزایش، اخیرا شاهد شکست الگوی سقف دوقلو بود و در حال حاضر در حال آزمایش مجدد این سطح است که نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت در آینده است.

  • پس از شکست الگوی دو سقف دوقلو، پاپ کت در حال حاضر در حال آزمایش مجدد سطح شکست خود است.
  •  پاپ کت می تواند تا 35 درصد به سطح 1 دلار یا حتی بالاتر افزایش یابد.
  •  بهره باز (OI) پاپ کت در 24 ساعت گذشته 22 درصد افزایش یافته است.
خرید ترون پی98

پیش بینی قیمت پاپ کت

با توجه به تحلیل تکنیکال، پاپ کت صعودی به نظر می‌رسد، زیرا یک شکست قوی از الگوی پرایس اکشن را تجربه کرده است. بر اساس شتاب تاریخی قیمت، هر زمان که یک دارایی هر گونه الگوی پرایس اکشن صعودی را نشان می‌دهد، همیشه راه برای رالی صعودی قابل توجهی باز است.

با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که آزمایش مجدد قیمت فعلی یک علامت صعودی است و می تواند پاپ کت را به عنوان یک میم کوین با پتانسیل سولانا در روزهای آینده به سمت افزایش قیمت سرسام آوری سوق دهد. پاپ کت، می تواند با  35٪ افزایش به سطح 1 دلار یا حتی بالاتر برسد.

افزایش بهره باز و تحلیل قیمت پاپ کت

بر اساس گزارش کوین گلس، بهره باز پاپ کت(OI) در 24 ساعت گذشته 22 درصد افزایش یافته است. این افزایش OI نشان دهنده علاقه فزاینده تریدرها و سرمایه گذاران و نشان دادن شکست صعودی است.

📌همچنین بخوانید: میم کوین های سولانا مناسب سرمایه گذاری

پاپ کت در حال حاضر نزدیک به 0.77 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته افزایش قیمت بیش از 10 درصد را تجربه کرده است. این در حالی است که حجم معاملات آن در مدت مشابه 8 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده مشارکت بیشتر سرمایه گذاران دلیل شکست اخیر است.

میزان لیکویید شدن پاپ کت

طبق گفته شرکت تحلیلی زنجیره ای کوین گلس، در حال حاضر، میزان لیکویید شدن عمده نزدیک به 0.707 دلار در پوزیشن های شورت و 0.8 دلار در پوزیشن های لانگ هستند، زیرا تریدرها در این سطوح بیش از حد اهرم یا لوریج دارند.

اگر این تمایل صعودی باقی بماند و قیمت به سطح 0.8 دلار افزایش یابد، نزدیک به 1.15 میلیون دلار از پوزیشن ها لیکویید میشوند.

📌همچنین بخوانید: واچ لیست این هفته میم کوین ها

در مقابل، اگر این احساسات تغییر کند، قیمت به سطح 0.707 دلار کاهش یابد، نزدیک به 2.43 میلیون دلار موقعیت های خرید لیکویید خواهند شد.این داده ها نشان می دهد که گاوها در حال حاضر کنترل روند صعودی را در دست دارند، در حالی که خرس ها خسته به نظر می رسند.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.


منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رامتین
رامتین
8 روز قبل

با یالارفتن قیمت سولانا امکان داره پاپ کت هم زیاد بشه؟