تارگت کوتاه مدت قیمت بیت کوین

بررسی سطوح کلیدی بیت کوین: آیا BTC آماده بازپس گیری تارگت‌ 70 هزار دلاری است؟

روند نزولی اخیر بیت کوین رسماً به پایان رسیده است که نشان دهنده یک تغییر احتمالی در حرکت بازار است. همانطور که ما این شکست را بررسی میکنیم، اهداف کلیدی قیمت و سطوح حمایت، همراه با نقاط مقاومت حیاتی که می توانند حرکت های بعدی بیت کوین را شکل دهند، مورد توجه قرار می گیرند.

تحلیل قیمت کوتاه مدت بیت کوین

اگر بیت کوین سطح 62 هزار دلار را پس بگیرد که ظاهراً همین قصد را دارد، می توانیم شاهد افزایش تا 69 تا 70 هزار دلار باشیم. اگر قیمت بیت کوین با موفقیت از محدوده 69 تا 70 هزار دلار عبور کند، هدف بعدی 75 تا 80 هزار دلار خواهد بود. علیرغم برخی عقب‌نشینی‌های کوتاه‌مدت، که باید به‌عنوان فرصت‌های خرید یا افت جزئی در نظر گرفته شود، چشم‌انداز همچنان مثبت است.

تحلیلگر کاپو گفت:

بیت کوین نشانه هایی از حرکت صعودی را نشان می دهد. در آخر هفته، بیت کوین رالی صعودی حداقلی را تجربه کرد، تنها با یک عقب نشینی جزئی. با این حال، با بازگشت بیت کوین به 60 هزار دلار، قیمت آلت کوین ها ی بیشتری شروع به افزایش می کنند. بهترین ها ممکن است هنوز برای بازار کریپتو در پیش باشند.

این تحلیلگر نوشت:

با بازپس گیری سطح 60 هزار دلاری بیت کوین، آلت کوین های بیشتری شروع به پامپ شدن می کنند. بهترین ها هنوز در راه است. اولین تایید صعودی: بازپس گیری 62 هزار دلار و سپس سطح 69 تا 70 هزار دلار است. تایید صعودی دوم بازپس گیری 69 تا 70 هزار دلار با هدف اصلی (75 تا 80 هزار دلار) خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و سطوح کلیدی

بر اساس تحلیل مور کریپتو، بیت کوین به تدریج در حال صعود به اوج های بالاتر است و از یک الگوی مثلثی خارج می شود. با این حال، این شکست هنوز کاملاً قانع کننده نیست، بنابراین این احتمال وجود دارد که بیت کوین بتواند قبل از از سرگیری روند صعودی خود، سطح حمایت مجدد را آزمایش کند. این آزمایش مجدد ساختار کلی مبتنی بر نظریه موج الیوت را مختل نمی کند، اما ممکن است در کوتاه مدت منجر به برخی تغییرات شود.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در کانالی است که به نظر می رسد موج سوم یک الگوی مورب رو به بالا باشد. تا زمانی که بیت کوین بالاتر از سطح حمایت کلیدی 62520 دلار باشد، قیمت های بالاتر همچنان امکان پذیر است. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای 64600 دلار برسانند، می‌توانیم شاهد شکستی باشیم که به مرحله بعدی صعود می‌کند. با این حال، اگر بیت کوین به زیر سطح حمایت سقوط کند، ممکن است قبل از تلاش برای افزایش مجدد، شاهد عقب نشینی باشیم.


📌 عبور بیت کوین از سطح مقاومت | تارگت میان مدت قیمت بیت کوین


هفته گذشته، ما پیش‌بینی می‌کردیم که الگوی مثلث متقارن بیت‌کوین، رشدی به سمت 65000 دلار پیش‌بینی کند. پیش بینی ما در حال حاضر بازدهی 9 درصدی را به همراه داشته است و قیمت ها به این هدف نزدیک شده اند. در این مرحله، پیش‌بینی دقیق رویدادهای کلان اقتصادی برای استفاده از فرصت‌ها ضروری است تا زمانی که بیت‌کوین به  ترید در محدوده رنج وبی روند ادامه دهد.

تاثیر اخبار فدرال رزرو و کاهش نرخ بهره روی قیمت بیت کوین

ما انتظار داشتیم که صورتجلسه FOMC که چهارشنبه گذشته منتشر شد، غیرعادی باشد، و رئیس فدرال رزرو احتمالاً ضعف در بازار کار را برجسته می کند. انتظار می‌رفت که هر دوی این تحولات به‌عنوان بی‌ثباتی تفسیر شوند و به افزایش قیمت بیت‌کوین دامن بزنند. پیش‌بینی ما دقیقاً درست بود و منجر به بازدهی عالی شد.

📌 کاهش نرخ بهره آمریکا| بیت کوین به چند دلار می رسد؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments