احتمال افزایش قیمت فلوکی

همکاری جدید فلوکی اینو با لیگ برتر انگلیس! فلوکی دوباره به اوج میرسد؟

قرار است که نام میم کوین فلوکی در کنار Valhalla بر روی صفحه نمایش های استادیوم و به عنوان حامیان مالی نمایش داده شود و این یک قرارداد یک ساله با سرمایه 1.2 میلیارد دلاری است.توکن‌های فلوکی رسما شریک ارزهای دیجیتال ناتینگهام فارست خواهند بود. 

  • فلوکی قراردادهایی با تیم های مختلف لیگ برتر انگلیس امضا کرده است تا توکن FLOKI و بازی آینده خود، والهالا را به نمایش بگذارند.
  •  فلوکی شریک ارزهای دیجیتال ناتینگهام فارست خواهد بود، والهالا در پیراهن‌های AFC ساندرلند و تبلیغات روی صفحه نمایش در تمام بازی‌های لیگ ظاهر می‌شود.
  •  رویکرد فلوکی در قرارداد با لیگ برتر انگلیس منحصر به فرد است و هدف آن افزایش دیده شدن برند و مشارکت جامعه با هزینه کمتر در مقایسه با سایر پروژه‌های بزرگ رمزنگاری است.

همکاری فلوکی با لیگ برتر انگلیس چه اهمیتی دارد؟

لیگ برتر انگلیس در بالاترین سطح هرم فوتبال انگلیس قرار دارد و بیست تیم محلی در آن حضور دارند. این لیگ با ارزش ترین لیگ فوتبال است.

🦁 آیا وقت خرید فلوکی است؟

فلوکی به طور پیوسته در تلاش است تا از فقط یک میم کوین بودن دور شود، بازی متاورس Valhalla، پلتفرم توکن‌سازی دارایی در دنیای واقعی TokenFi، و معرفی ویژگی‌های سهامداری و بانکی برای افزایش جذابیت توکن فلوکی هم  ایجاد شده است. پس از این اخبار،قیمت فلوکی اینو تا 10٪ افزایش یافت. و به 0.0001264 دلار رسید.

همکاری فلوکی و والهالا
همکاری فلوکی و والهالا

به جز فلوکی کدام ارزهای دیجیتال با تیم های فوتبالی قرارداد بسته اند؟

تیم‌های کریپتو اغلب از رویدادهای ورزشی و استادیوم‌های قابل توجه حمایت می‌کنند تا چشم انداز پروژه‌های خود را افزایش دهند.

  • در سال 2021، اکسچنج کریپتو 700 میلیون دلار برای به دست آوردن حقوق نامگذاری مرکز Staples در لس آنجلس پرداخت کرد.
  •  صرافی منحل شده FTX صدها میلیون قرارداد امضا کرد تا برند خود را در مراکز ورزشی و خیابان‌های سراسر جهان قرار دهد.
  •  پروژه کریپتو ترا (Terra) قراردادی پنج ساله به ارزش 40 میلیون دلار با واشنگتن نشنالز در سال 2022 امضا کرد.

با این حال، مشخص نیست که این مشارکت‌ها در نهایت چقدر به برندها کمک می‌کنند و بر قیمت‌های توکن تأثیر می‌گذارند. برخلاف بسیاری از صرافی ها و پروژه های بزرگ که سرمایه گذاری هنگفتی برای تضمین مشارکت می کنند.تیم فلوکی اعلام کرد که با نزدیک شدن به سال 2025 اتفاق های بزرگی برای این میم کوین خواهد افتاد! 

منبع: کوین دسک

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments