واچ لیست آلت کوین های منتخب هفته اخر مرداد

واچ لیست این هفته (31 مرداد) | کدام ارزها در کوتاه مدت رشد میکنند؟

جریان رنج قیمت بیت کوین می تواند تریدرها را متقاعد کند که زمان خرید آلت کوین ها فرا رسیده است. در حالی که خریداران بیت کوین با موفقیت از حمایت 55724 دلاری در این هفته دفاع کردند،  BTC به حرکت قیمت رنج خود ادامه داد. مدیران صندوق‌های بزرگ از دوره بی روندی بیت کوین برای افزودن صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) به پرتفوی خود استفاده کرده‌اند. بر اساس داده های به دست آمده، گلدمن ساکس ۴۱۹ میلیون دلار، کاپولا منجمنت ۴۷۰ میلیون دلار و آونیر تک ۳۸۸ میلیون دلار ETF بیت کوین از ماه مارس خریداری کردند.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل کلی سیگنال های بازار

گزارشی که توسط صرافی کوین بیس منتشر شده است نشان می‌دهد که تراکنش و فعالیت های نهنگ ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این نهنگ ها ETF  بیت‌کوین  خود را تا ۳ درصد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ افزایش داده‌اند. در همین دوره، دارایی‌های صندوق تامینی اندکی کاهش یافته است. کوین بیس معتقد است که دوره تابستانی در ایالات متحده (ژوئن تا آگوست) ممکن است جریان های ورودی بزرگ را به تاخیر بیاندازد و روند قیمت رمز ارزها را متلاطم نگه دارد.

متیو هایلند، تحلیلگر کریپتو در یک تحلیل ویدیویی گفت که بیت کوین از الگوهای مشابه سال های انتخابات قبلی ایالات متحده پیروی می کند. بر این اساس، بیت کوین ممکن است برای مدت زمان بیشتری در محدوده رنج باقی بماند و احتمالاً در اکتبر یا نوامبر رشد کند.

پرایس اکشن متلاطم و پر نوسان بیت کوین چندین آلتکوین را تحت فشار نگه داشته است. با این حال، زمانی که بیت کوین تلاش می کند به بالای 60000 دلار برسد، ممکن است وقت مناسبی برای خرید آلت کوین های منتخب باشد. 

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین در 15 آگوست از حمایت 55724 دلاری جهش کرد و در 18 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (60193 دلار) رسید. میانگین های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی (RSI)، درست زیر نقطه میانی، نشان دهنده یک مزیت جزئی برای خرس ها است. اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد جفت ارز BTC/USDT را به زیر سطح حمایت 55724 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز ممکن است به سمت 49000 دلار حرکت کند.

چارت تحلیل تکنیکال بیت کوین + RSI
چارت تحلیل تکنیکال بیت کوین + RSI

اگر گاوها بخواهند از کاهش قیمت بیت کوین جلوگیری کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (61540 دلار) برسانند. ممکن است این جفت ارز تا 65660 دلار و متعاقباً 70000 دلار صعود کند.

میانگین های متحرک هموار شده اند و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. در صورت فشار بیشتر و حفظ قیمت بالای 62000 دلار، تعادل به نفع خریداران متمایل خواهد شد. این امر مسیر رالی احتمالی تا 65660 دلار را باز می کند.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین
نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

خرس‌ها باید قیمت را به زیر حمایت 55724 دلار برسانند تا قدرت را به دست آورند. اگر آنها این کار را انجام دهند، فروش می تواند افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است به حمایت در 49000 دلار سقوط کند. انتظار می رود گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند.

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین

بایننس کوین

بایننس کوین به خط روند نزولی بازگشته است، که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. متحرک نمایی 20 روزه (529 دلار) کاهش یافته است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت بایننس کوین را بالاتر از خط روند نزولی نگه دارند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز BNB/USDT ممکن است تا 605 دلار صعود کند.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین + RSI
تحلیل تکنیکال بایننس کوین + RSI

در مقابل، اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها به شدت از خط روند نزولی دفاع می کنند. این جفت ارز ممکن است تا 495 دلار و پس از آن به حمایت در 460 دلار کاهش یابد.

میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته به تدریج در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها دارای برتری جزیی هستند. اگر قیمت افزایش یابد و بالاتر از خط روند نزولی حفظ شود، نشان دهنده این است که اصلاح کوتاه مدت ممکن است به پایان برسد. این جفت ارز ممکن است تا 578 دلار و بعداً تا 592 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته قیمت بایننس کوین
نمودار 4 ساعته قیمت بایننس کوین

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. این جفت ارز ممکن است پس از آن به سطح حمایت در 495 دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

تون کوین (TON)

تون کوین (TON) از SMA 50 روزه (6.85 دلار) در 15 آگوست رد شد، اما در EMA 20 روزه (6.49 دلار) حمایت پیدا کرد.

میانگین  متحرک نمایی 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی یک حرکت محدود و رنج را در کوتاه مدت نشان می دهد. بسته شدن بالاتر از SMA 50 روزه، مزیت کوتاه مدت را به نفع گاوها تغییر می دهد. جفت ارز TON/USDT ممکن است به 7.65 دلار و در نهایت به مقاومت سقف 8.29 دلار صعود کند.

تحلیل تکنیکال تون کوین + RSI
تحلیل تکنیکال تون کوین + RSI

از طرف دیگر، اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بسته شود، این نشان می دهد که خرس ها دارای برتری جزیی هستند. حمایت قوی در 6.05 دلار وجود دارد، اما اگر این سطح سقوط کند، جفت ارز ممکن است تا 5.26 دلار سقوط کند.

نمودار 4 ساعته قیمت تون کوین
نمودار 4 ساعته قیمت تون کوین

شکست خرس‌ها در سقوط قیمت به زیر 6.38 دلار، خریداران را به خود جلب کرد که این جفت ارز را به بالاتر از میانگین متحرک سوق داد. مقاومت جزئی در 6.88 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از این سطح، جفت ارز ممکن است به 7.26 دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 6.38 دلار برسد، به خرس‌ها برتری خواهد داد. این جفت ارز ممکن است به 6.18 دلار و سپس به 6.05 دلار سقوط کند. این سطح احتمالاً خریداران را جذب می کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اوه

 اوه

گاوها سعی کردند قیمت اوه را بالاتر از مقاومت سقف 118 دلاری در 17 آگوست هدایت کنند، اما خرس ها موضع خود را حفظ کردند. افزایش متحرک نمایی 20 روزه (103 دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که گاوها قدرت را در دست دارند. اگر خریداران از سطح فعلی دست نکشند، احتمال صعود به بالای 118 دلار را افزایش می‌دهد. ممکن است جفت ارز AAVE/USDT به 134 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال ارز اوه + RSI
تحلیل تکنیکال ارز اوه + RSI

اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت نفی خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی بین 90 تا 118 دلار در نوسان باشد.

نمودار 4 ساعته قیمت ارز اوه
نمودار 4 ساعته قیمت ارز اوه

شکست در بالا بردن قیمت به بالای 118 دلار، جفت ارز را به سمت 20-EMA در نمودار 4 ساعته کشانده است. اگر قیمت به زیر 20-EMA برسد، نشان می‌دهد که گاوها کنترل خود را از دست می‌دهند. این جفت ارز ممکن است تا 104 دلار کاهش یابد.

این یک سطح مهم برای دفاع گاوها است زیرا اگر شکست بخورد، جفت ارز ممکن است تا 96 دلار سقوط کند.برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، گاوها سعی خواهند کرد جفت ارز را به بالای 113.50 دلار برسانند. اگر آنها بتوانند آن را به پایان برسانند، این جفت ارز ممکن است تا 118 دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت هلیوم

هلیوم (HNT)

هلیوم (HNT) طی چند روز گذشته به تدریج در حال افزایش بوده است که نشان دهنده شروع یک رالی صعودی جدید است.شیب متحرک نمایی 20 روزه (6.22 دلار) و RSI در نزدیکی منطقه بیش از حد خرید نشان می دهد که گاوها کنترل را در دست دارند. جفت ارز HNT/USDT می تواند تا 9.74 دلار صعود کند که احتمالاً به عنوان یک مقاومت عمل می کند. انتظار می‌رود خریداران در کف قیمت هلیوم را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه خریداری کنند که نشان‌دهنده احساس مثبت است.

تحلیل تکنیکال ارز هلیوم + RSI
تحلیل تکنیکال ارز هلیوم + RSI

اگر خرس‌ها بخواهند کنترل را در دست بگیرند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز به احتمال زیاد به SMA 50 روزه (4.78 دلار) و در نهایت به 4 دلار سقوط خواهد کرد.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت  ارز در یک روند صعودی است و گاوها در حال خرید نزول به SMA 50 هستند. میانگین های متحرک صعودی نشان دهنده مزیت برای خریداران است، اما واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است در حال تضعیف باشد.

نمودار 4 ساعته قیمت ارز هلیوم
نمودار 4 ساعته قیمت ارز هلیوم

اصلاحات احتمالاً در 20-EMA و سپس در 50-SMA مشاهده می شوند. فروشندگان باید قیمت را به زیر 50-SMA بکشند تا مسیر را برای کاهش به 6.10 دلار باز کنند.درعوض، اگر قیمت بالاتر از 20-EMA باقی بماند، نشان دهنده این است که روند صعودی بلامانع است. ممکن است این جفت ارز به 9 دلار برسد.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments