ایردراپ همستر کامبت

چگونه واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر شویم؟ ترفندها و نکات

همستر کامبت، بزرگترین ایردراپ تلگرامی در بخش بازی های تپ تو ارن، اخیرا بسیار سر و صدا به پا کرد و از دیگر بازی های تلگرامی ارز دیجیتالی پیشی گرفت، توکن همستر هنوز لیست نشده و همه طرفداران و بازیکنانش را در انتظار ایردراپ نگه داشته است. اما خبر خوش این است که تیم توسعه همستر کامبت، اخیرا اعلام کرد که معیارهای متعددی در توزیع ایردراپ توکن همستر اهمیت دارد که بتوانید واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر شوید. در این مقاله به شما میگوییم که رعایت چه نکاتی باعث میشود ایردراپ همستر را دریافت کنید و درآمد بیشتری در آن زمان داشته باشید.

اطلاعیه تیم همستر کامبت در مورد معیارهای واجد شرایط شدن ایردراپ

تیم توسعه بازی همستر در اطلاعیه ای گفت:

با افتخار اعلام میکنیم که بخش “Airdrop” در ربات بازی همستر به روز شده است! اکنون می‌توانید در مورد معیارهایی که در توزیع توکن در زمان ایردراپ نقش دار‌ند بیشتر بدانید. لطفا توجه داشته باشید که این لیست شامل همه شرایط نیست!

معیارهای ایردراپ همستر کامبت مشخص شد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید نکات مهمی که به شما در سود بیشتر در ایردراپ همستر کمک میکنند عبارتند از:

  • کامل کردن تسک های بازی
  • دعوت از دوستان
  • بخش دست آوردها
  • عضویت در کانال تلگرام همستر
  • کلیدها در همستر

اهمیت سود ساعتی و سکه در دریافت ایردراپ همستر کامبت

بخش سود ساعتی یا پرافیت، سودی است که شما به‌صورت ساعتی و بدون انجام فعالیت خاصی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی که در بازی تعیین شده است، میزان پرافیت خود را افزایش دهید. هرچه میزان پرافیت شما در بازی افزایش یابد، میزان توکن استخراج‌شده در هر ساعت برای شما نیز بیشتر خواهد شد.روشهایی برای بالا بردن پرافیت در همستر وجود دارند که در مقاله های قبلی اموزش داده ایم.

اهمیت تسک ها در دریافت ایردراپ همستر کامبت

تسک ها و وظایفی که روزانه در بازی همستر به شما محول می شود میتواند سود ساعتی را افزایش دهد و ماین توکن های همستر را راحت تر کند. این وظایف، شامل بخش های بازی همستر، مثل بخش کارتهای همستر که میتوانید در تلگرام پی 98 مشاهده کنید، بخش حمایت از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی مربوط است و همچنین حتی سر زدن روزانه به اپلیکیشن بازی همستر از اهمیت برخوردار است.

تاثیر دعوت از دوستان در دریافت ایردراپ همستر کامبت

در همستر کامبت شما یک لینک اختصاصی برای دعوت از دوستان دارید، اگر دوستان با لینک شما وارد بازی شوند در بخش دعوتی های پروفایل مدیریتی همستر شما نمایش داده میشوند، هرچه میزان دعوتی بیشتر باشد سکه هایی که به دست بیاورید بیشتر است و اینطور که تیم گفته ایردارپ بیشتری دریافت میکنید.

علت اهمیت دستاورد ها در دریافت ایردراپ همستر کامبت

در این بخش میتوانید رتبه یا رنک خود را نسبت به دیگر شرکت کنندگان برتر بازی مشاهده کنید و می توانید ببینید که تا کنون چه فعالیتی در بازی همستر داشته اید، در مقاله ای جداگانه بخش دستاوردها در بازی همستر را آموزش داده ایم. بدون شک هرچه دستاورد بیشتری داشته باشید ایردراپی که دریافت میکنید ارزشمند تر خواهد بود.

عضویت در کانال تلگرام برای دریافت ایردراپ همستر کامبت

باید حتما در کانال تلگرامی همستر کامبت عضو شده باشید، سعی کنید پست های چنل را برای دوستانتان بفرستید و روی خبرها ری اکشن ثبت کنید و فقط به عضو شدن ساده بسنده نکنید.

تعداد کلیدها برای دریافت ایردراپ همستر مهم است!

در بخش مینی گیم همستر کامبت تب پلی گراند در همستر، برخی بازی ها وجود دارند مثل بازی دوچرخه در همستر که به شما پس از برنده شدن کلید میدهد، همستر کامبت اخیرا 3 بازی جدید را به این بخش اضافه کرده است یکی از این گیم ها، بازی مکعب همستر است. هرچه میزان دریافت کلید در بازی همستر بیشتر باشد و به عبارتی بازیهای بیشتر را ببرید امتیاز و رنک شما بالاتر است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments