افزایش 2 برابری قیمت 2 میم کوین سولانا

این هفته برای این 2 میم کوین سولانا صعودی است (مرداد 1403)

 از آنجایی که میم کوین ها  در رالی بهبودی پس از رکود روز دوشنبه خوب عمل کرده اند،پس از حمام خون در آنروز جریان بازار صعودی است. دو میم کوین، پاپ کت و داگ ویف هت با حرکات صعودی نسبت به دیگر میم کوین ها بیشتر به چشم آمدند. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به تحلیل قیمت دو نام پرطرفدار در بخش میم کوین بیندازیم. مهمتر از آن، بیایید شانس افزایش دو برابری قیمت‌های پاپ کت و داگ ویف هت را بررسی کنیم.

خرید و فروش تتر پی98

احتمال 2 برابر شدن قیمت پاپ کت (Popcat)

 پاپ کت (Popcat)

با افزایش سرعت روند صعودی در پاپ کت، روند صعودی به مرحله اصلاح در نمودار روزانه پایان می دهد. با شروع یک چرخه گاوی در یک کانال در حال گسترش، این میم کوین در طی رالی صعودی یک معکوس V شکل را تشکیل می دهد.

نمودار قیمت+ چارت تکنیکال پاپ کت
نمودار قیمت+ چارت تکنیکال پاپ کت

با فراتر رفتن از میانگین متحرک نمایی 50 روزه، طبق سطوح فیبوناچی، پاپ کت سطح 38.20٪ را به چالش می کشد. علاوه بر این، پاپ کت یک کندل سه سرباز سفید را تشکیل می دهد و 137٪ از پایین ترین سطح 0.25 دلاری تشکیل شده در هنگام سقوط، افزایش یافته است.ادامه روند صعودی قیمت‌های پاپ کت خط روند سقف  را در نزدیکی نقطه عطف 1 دلار به چالش می‌کشد.

احتمال 2 برابر شدن قیمت داگ ویف هت(WIF)

 داگ ویف هت(WIF)

با یک روند نزولی کلی در نمودار روزانه، روند قیمت WIF یک الگوی کنج نزولی را تشکیل می دهد. علاوه بر این، با نزدیک شدن میانگین متحرک نمایی 50 روزه  به 200 روزه، تأثیر نزولی در مورد تلاقی الگوی تقاطع مرگ هشدار می دهد.

نمودار قیمت+ چارت تکنیکال داگ ویف هت
نمودار قیمت+ چارت تکنیکال داگ ویف هت

با این وجود، پس از حمام خون در روز دوشنبه، قیمت WIF نشان دهنده یک برگشت صعودی از خط روند حمایت است. با کندل سه سرباز سفید، این میم کوین 55 درصد از پایین ترین قیمت 1.07 دلاری شکل گرفته در هنگام سقوط افزایش یافته است.

همانطور که روند صعودی سرعت می گیرد، یک روند شکست احتمالی قیمت سکه میم را به مرز 3.40 دلار می رساند. از این رو، روند قیمت WIF دارای پتانسیل صعودی 103 درصدی در هفته های آینده است.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments