نمودارهای صعودی نات کوین

سیگنال صعودی نمودارهای نات کوین: آیا وقت دستیابی به هدف 0.1 دلار رسیده است؟

تحلیل قیمت نات‌کوین رشد امیدوارکننده‌ای را در میان نوسانات بازار، با افزایش حجم معاملات و افزایش بهره باز، نشان می‌دهد که چشم انداز رشد آینده را نشان می‌دهد.

  •  قیمت نات‌کوین در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده حرکت مثبت است.
  •  شاخص های فنی یک روند خنثی را نشان می دهند که به یک تغییر احتمالی صعودی اشاره می کند.
  • میزان لیکویید شدن پوزیشن های لانگ فعلی در نات کوین 106.32 هزار دلار است که فعالیت قابل توجهی را برجسته می کند.

نات کوین، یک آلتکوین مبتنی بر تلگرام، طی روزهای پس از نوسانات بازار، با روند نزولی معامله می‌شود. تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین نوسانات قابل توجهی را نشان می دهد.در هفته گذشته، بالاترین آلتکوین به 0.0102 دلار رسید. با این حال، بازگشت شدیدی را تجربه کرده است و به دلیل افزایش فشار خرید به بالای 0.013 دلار رسیده است.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل قیمت نات کوین: افزایش حجم معاملات و بهره باز

طبق داده های به دست آمده روند صعودی قابل توجهی را تجربه می کند زیرا سطوح کلیدی رشد قابل توجهی را نشان می دهد. حجم معاملات این ارز دیجیتال 39 درصد افزایش یافته و به 584 میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، بهره باز 3 درصد افزایش یافته است و مجموعاً 148 میلیون دلار است. این افزایش فعالیت حاکی از افزایش علاقه سرمایه گذاران و حجم تراکنش ها است.

نمودار حجم معاملات نات کوین
نمودار حجم معاملات نات کوین

با افزودن به احساسات صعودی، لیکویید شدن پوزیشن های لانگ به 246 هزار دلار می رسد که نشان دهنده بسته شدن موقعیت تریدرها است و فشار صعودی بیشتری بر قیمت ایجاد می کند.نات کوین  در 24 ساعت گذشته با کاهش اندک 2.83% درصدی پس از بازگشت بازار، در 0.0127 دلار در نوسان بود.

بر اساس داده‌ها، ارزش بازار NOT با 3 درصد افزایش به 1.3 میلیارد دلار رسیده است و رتبه آن را به شصتمین ارز در لیست ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. حجم معاملات با 33 درصد افزایش به 161 میلیون دلار رسید که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران به نات کوین است.

آیا نات کوین می تواند موانع را کنار بزند و رشد کند؟

تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین پتانسیل رشد را نشان می دهد. در صورت تداوم، این روند می تواند نات کوین را از سطح مقاومت 0.017 دلار عبور دهد. چنین پیشرفتی ممکن است ارزش آن را به حدود 0.035 دلار و حتی به 0.050 دلار در آینده نزدیک افزایش دهد.

نمودار 4 ساعته برای تحلیل قیمت نات کوین سیگنال های صعودی خوبی را نشان میدهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در 48 است نشان می دهد NOT نه بیش از حد خرید و نه بیش از حد فروخته می شود.

نمودار تحلیل تکنیکال نات کوین، شاخص قدرت نسبی و MACD
نمودار تحلیل تکنیکال نات کوین، شاخص قدرت نسبی و MACD

در همین حال، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان دهنده احساس نزولی است زیرا در زیر خط سیگنال باقی می ماند. با این حال، واگرایی بین MACD و خطوط سیگنال در حال کاهش است.

از طرف دیگر، اگر پویایی بازار منفی شود، انتظار می‌رود که نات کوین سطح حمایت 0.016 دلار را ایجاد کند. کاهش بیشتر می تواند منجر به عقب نشینی قیمت آن به حدود 0.012 دلار شود که ماهیت پر نوسان بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. در یک رکود شدیدتر، قیمت نات کوین می تواند تا 0.01 دلار کاهش یابد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments