وایت پیپر همستر

وایت پیپر همستر کامبت منتشر شد! بررسی اطلاعات مهم درباره ایردراپ و برنامه ها

بالاخره اولین وایت پیپر همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام منتشر شد! تیم توسعه این پروژه در وایت پیپر برنامه های خود را در رابطه با جامعه، بازی و ایردراپ اعلام کرده اند. اگر شما هم میخواهید بدانید که این ایردراپ بزرگ چه زمانی و چگونه انجام می شود با ما همراه باشید تا جزییات وایت پیپر را بررسی کنیم!

انتشار وایت پیپر همستر کامبت

همستر کامبت در یک پست توییتری از انتشار وایت پیپر پروژه خود خبر داد. تیم توسعه نقشه راه خود را در وب سایت به روز کرده اند.


💡وایت پیپر چیست؟

وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال یک سند است که توضیحات کاملی را از یک پروژه (ارز دیجیتال یا شبکه مبتنی بر بلاک چین) ارائه می دهد. هدف از نگارش وایت پیپر در دنیای ارزهای دیجیتال، ارائه نقشه‌ ای دقیق از آینده ارز و برنامه‌های تیم توسعه آن است.


چند روز پیش شخصیت ها و اسکین های جدیدی به این بازی تلگرام اضافه شده بود. اگر بازیکن همستر کمبت هستید، از راه اندازی بخش پلی گراند همستر هم اطلاع دارید. این ها همه اتفاقات هیجان انگیز و جالبی بود که نشان دهنده پویایی و فعالیت تیم توسعه همستر است.

در وایت پیپر تیم بازی به رکوردهای مختلف جهانی خود اشاره کرده و نقش مهم بازی های موبایلی را در درآمدزایی توضیح داده است. این بازی مبتنی بر تلگرام تنها در چند ماه از عرضه خود بیش از 300 میلیون بازیکن را به دست آورده است. آنها اکنون قصد دارند ویژگی های جدیدی را در بازی راه اندازی کنند. با نگاهی به سخنان تیم به نظر می رسد که آنها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی برخی ویژگی ها هستند که در آن افراد می توانند گروه ایجاد کنند.

اشاره به ایردراپ همستر در وایت پیپر

بزرگترین اعلامیه و مهم ترین اطلاعات در این وایت پیپر درباره ایردراپ همستر کامبت است.  بر اساس این داده ها، همستر کامبات در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک رکورد جهانی دیگر با انجام بزرگترین ایردراپ در تمام دوران تاریخ ارز دیجیتال است. هنگامی که رویداد تولید توکن به پایان رسید، 60٪ از توکن $HMSTR به جامعه تعلق میگیرد و بین بازیکنان تقسیم میشود.

این تیم در وایت پیپر قول داده اند که به زودی توکنومیک دقیقی را منتشر خواهند کرد که به مخاطب کمک می کند تا برنامه های آینده خود را با جزئیات درک کند. در مورد ایردراپ، آنها جزئیات خاصی را ذکر نکرده اند مثلا فرمول محاسبه همستر را نگفته اند، اما مطمئناً گفته اند که این یک چیز بسیار فنی است و آنها می خواهند این کار را به صورت آگاهانه و دقیق انجام دهند تا حق کسی ضایع نشود و به زودی تاریخ ایردراپ همستر کامبت مشخص می شود.

آینده درخشان همستر کمبات

تیم توسعه میگویند همستر فقط یک بازی نیست! همستر میخواهد به بزرگترین اکوسیستم انتشار بازی تبدیل شوند. به این ترتیب آنها می توانند با سایر بازی ها همکاری کنند. با گذشت زمان و در آینده، آنها برنامه دارند که تعداد زیادی ابزار کمکی را با توکن $HMSTR خود ارائه دهند که شامل کمک به سازندگان محتوای محلی می شود. آن‌ها همچنین به دیگران کمک می‌کنند تا بازی‌های با کارایی بالا و موفق را راه‌اندازی کنند. تیم همستر با 15 سال تجربه خود در ساخت بازی، بازی‌هایی را از همه پلتفرم‌ها به دست خواهند آورد و web2 و web3 را با 1 میلیارد نفر در کریپتو ترکیب خواهند کرد که این یعنی یک آینده درخشان برای همستر و بازیکنان و طرفدارانش!

جمع بندی

همه ما شاهد رشد همستر کمبت نه تنها در تعداد بازیکنان، بلکه در سایر رسانه‌های اجتماعی و تعاملات با صرافی‌های رمزنگاری و لیست شدن در بازارهای پیش فروش هستیم. با راه اندازی اولین وایت پیپر، آنها برنامه های خود را برای ماندن در بازار و عدم تکرار اشتباهاتی که سایر پروژه های بازی در گذشته انجام داده اند، نشان داده اند. بیایید ببینیم که این همه چگونه اتفاق می افتد و کاربران چقدر از صرف وقت و انرژی خود برای بازی سود می برند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments