میم کوین ها برای کسب سود

ترکیب بونک و 3 میم کوین جدید بازار با احتمال کسب سودهای 10 برابری

میم کوین‌های ارزان قیمت جدید در دنیای ارز دیجیتال غوغا به پا کردند. این دارایی های دیجیتال پتانسیل رالی صعودی و بالا رفتن قیمت را دارند، دقیقاً مانند پپه. این مقاله نشان می‌دهد که کدام سکه‌ها برای رشد بیشتر آماده هستند و هم سرمایه‌گذاران و هم علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کنند. برای کشف فرصت بزرگ بعدی در بازار میم کوین این مقاله را تا انتها بخوانید.

خرید و فروش تتر پی98

کت ویف هت(CWIF)

کت ویف هت(CWIF)

کت ویف هت(CWIF) بین 0.0000006 دلار و 0.00000133 دلار معامله می شود که با افزایش 20 درصدی در ماه گذشته، مقداری پتانسیل رشد از خود را نشان می دهد. به نظر می رسد که گاوها کنترل را در دست دارند اما خرس ها خیلی عقب نیستند و شرایط را تحت نظر دارند. قیمت فعلی درست کمتر از میانگین 10 روزه و کمی کمتر از میانگین 100 روزه است که نشان دهنده پتانسیل رشد است. 

نمودار قیمت کت ویف هت
نمودار قیمت کت ویف هت

اگر CWIF بتواند مقاومت 0.00000163 دلار را بشکند، می تواند به سرعت تقریباً 80 درصد افزایش یابد و به مقاومت دوم در 0.00000236 دلار برسد. با RSI در حدود 38، سکه بیش از حد خریداری نمی شود، که در صورت ادامه حرکت مثبت، فضای بیشتری را برای رشد نشان می دهد. اینم توکن را زیر نظر داشته باشید، زیرا CWIF ممکن است خود را برای افزایش دیگری در لیست قیمت ارزهای دیجیتال در بخش میم کوین آماده کند.

بونک(BONK)

بونک(BONK)

بونک(BONK) در حال حاضر بین 0.000026 دلار و 0.000036 دلار معامله می شود که نشان دهنده موضع محتاطانه بازار است. این ارز دیجیتال در هفته گذشته نزدیک به 6 درصد کاهش داشته است، اما در ماه گذشته نزدیک به 22 درصد افزایش یافته است. افزایش بیش از 136 درصدی شش ماهه آن نشان دهنده پتانسیل رشد است. 

نمودار قیمت بونک
نمودار قیمت بونک

با شاخص قدرت نسبی حدود 49، به نظر می رسد نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروخته شده است. گاوها می توانند بونک را به سطح مقاومت بعدی 0.000040 دلار یا حتی بیشتر از آن به 0.000050 دلار برسانند.


🦁 قیمت بونک تا ماه آگوست 2 برابر میشود! 🦁


با این حال، هر رکودی می تواند منجر به سقوط آن به سطح حمایت در حدود 0.000020 دلار شود. بازار همچنان متعادل است و منتظر سیگنال های قوی تر است.

پونک (PONKE)

پونک (PONKE)

پونک(PONKE) در حال حاضر بین 0.49 دلار و 0.77 دلار معامله می شود که با افزایش 28 درصدی نسبت به ماه گذشته و افزایش خیره کننده 458.86 درصدی طی شش ماه، انعطاف پذیری چشمگیری را نشان می دهد. در حالی که در هفته گذشته تقریبا 10 درصد کاهش داشت، چشم انداز بلندمدت همچنان قوی است.

نمودار قیمت پونک
نمودار قیمت پونک

 با حمایت در 0.32 دلار و مقاومت کلیدی در 0.88 دلار، پونک آماده یک پیشرفت است. اگر حرکت صعودی بازگردد، پونک می تواند به مقاومت دوم در 1.16 دلار صعود کند که نشان دهنده یک صعود قابل توجه بیش از 50 درصد از محدوده فعلی است. آینده برای ادامه رشد پونک روشن به نظر می رسد.

برت (BRETT)

برت (BRETT)

قیمت برت بین 0.12 تا 0.16 دلار متغیر است که پتانسیل رشد را نشان می دهد. مقاومت 0.18 دلار و حمایت 0.10 دلار است. هر دو میانگین متحرک 10 و 100 روزه 0.13 دلار هستند که نشان دهنده ثبات است. RSI درست زیر 60 است و اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) در بالای 90 است که نشان دهنده علاقه شدید است.

نمودار قیمت برت
نمودار قیمت برت

 با وجود افت هفتگی اخیر و کاهش ماهانه نزدیک به 19درصد، چشم انداز بلند مدت با افزایش بیش از 333 درصدی شش ماهه امیدوارکننده است. اگر حرکت صعودی ادامه پیدا کند، می تواند به 0.18 دلار یا حتی 0.21 دلار برسد. یک افزایش احتمالی تا 75٪ رشد.

جمع بندی

بازار میم کوین با دارایی های دیجیتالی جدید و بسیار ارزانی که می توانند رشد زیادی داشته باشند، شلوغ است.

  • کت ویف هت(CWIF) واقعاً خوب عمل می کند، هفته گذشته بسیار افزایش یافته است و اگر از سطوح خاصی عبور کند می تواند حتی بیشتر هم افزایش یابد.
  • بونک(BONK) متعادل است و در صورت مثبت ماندن بازار می تواند افزایش یابد.
  • پونک(PONKE) قوی است و ممکن است بیش از نیمی از قیمت فعلی افزایش یابد.
  • برت (BRETT)، علیرغم اینکه اخیراً کاهش یافته است، هنوز برای یک سود بلندمدت خوب به نظر می رسد و می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد.

این میم کوین ها مورد توجه زیادی از سوی سرمایه گذاران و علاقه مندان قرار گرفته اند، مشابه رشدی که در پپه مشاهده می شود. با تغییر بازار، این کوین ها شانس های هیجان انگیزی را برای بازدهی بزرگ ارائه می دهند و میتوانند از نظر سوددهی پپه بعدی باشند!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments