تولد 9 سالگی اتریوم

تولد 9 سالگی اتریوم | ویتالیک بوترین از رسیدن ETH به اوج تاریخی جدید خبر داد!

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران و توسعه‌دهنده اصلی شبکه اتریوم (ETH)، جشن نهمین سالگرد اتریوم را به سرمایه گذاران و دارندگان این توکن تبریک گفت. بوترین در پست اخیر خود در توییتر هیجان خود را برای آینده ابراز کرد.

  • امروز اتریوم نهمین سال را جشن گرفت و این یک دستاورد بزرگ است.
  •  اتریوم از یک شبکه اثبات کار به یک مرکز اثبات سهام با بیش از 35 میلیون سهام اتریوم تبدیل شده است.
  •  قیمت اتریوم طی 9 سال به دلیل پذیرش فناوری وب 3 بیش از 770000 درصد افزایش یافته است.
تولد 9 سالگی اتریوم
تولد 9 سالگی اتریوم

بوترین همچنین امروز در کنفرانس EDCON 2024 در توکیو سخنرانی خواهد کرد. سخنرانی اصلی او با عنوان “10 سال آینده اتریوم” بر نقش اتریوم به عنوان یک دارایی بزرگ جهانی متمرکز خواهد بود.

10 سال پیش رو اتریوم
10 سال پیش رو اتریوم

از قراردادهای هوشمند تا پایگاه فناوری Web3

از زمان معرفی قراردادهای هوشمند، اتریوم به یک آلت کوین کلیدی در فضای وب 3 تبدیل شده است که هم سرمایه گذاران نهادی و هم معامله گران خرده فروشی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

در ابتدا، اتریوم از مکانیزم اجماع اثبات کار مانند بیت کوین استفاده می کرد. با این حال، رویداد موفقیت آمیز ادغام اتریوم را به سیستم اثبات سهام (PoS) تبدیل کرد و کارایی و امنیت آن را بهبود بخشید.

امروزه، بیش از 35 میلیون اتر برای کمک به ایمن سازی شبکه در نظر گرفته شده است که نشان دهنده تعهد اتریوم به امنیت قوی است.

ارتقاء و نوآوری های مداوم اتریوم

اتریوم چندین ارتقاء مهم از جمله هارد فورک لندن و ارتقاء اخیر Dencun را شاهد بوده است. این پیشرفت‌ها به دلیل ویژگی‌های کاهش تورم، به وضعیت اتریوم کمک کرده است.

پرایس اکشن اتریوم

یکی از دستاوردهای مهم در دهه اول اتریوم، تایید ETF های اسپات اتریوم در مناطق مختلف، به ویژه در ایالات متحده است.

قیمت های تاریخی اتریوم
قیمت های تاریخی اتریوم

طی 9 سال گذشته، قیمت اتریوم از حدود 43 سنت به حدود 3336 دلار افزایش یافته است که نشان دهنده رشد خیره کننده بیش از 770000 درصدی است. این افزایش تا حد زیادی به دلیل پذیرش فزاینده فناوری های Web3 و دارایی های دیجیتال است.

نمودارهای تاریخی اتریوم
نمودارهای تاریخی اتریوم

با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود که قیمت اتریوم قبل از رسیدن به اوج‌های جدید در محدوده فعلی خود باقی بماند. با این حال، با توجه به اینکه ماه آگوست به دلیل بیانیه آتی FOMC احتمالاً ماه پرنوسانی برای بازار کریپتو خواهد بود، تحلیلگر Michaël van de Poppe پیش‌بینی می‌کند که اگر سطح حمایت در حدود 3136 دلار حفظ نشود، قیمت اتریوم می‌تواند به 2563 دلار کاهش یابد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments