تحلیل تکنیکال میم کوین ها

تحلیل تکنیکال میم کوین های محبوب بازار: دوج کوین، شیبا، پپه

پس از اینکه بیت کوین امکان دستیابی به 70000 دلار را پیدا کند، زمانی که بازارکریپتو دوباره صعودی شود، میم کوین ها قدرت می گیرند. علاوه بر این، قیمت اتریوم به شدت به سمت 3500 دلار پیش می رود، که احتمال رسیدن به 4000 دلار را در مدت کوتاهی از هم اکنون افزایش می دهد. در نتیجه، میم کوین ها منتظر شروع یک رالی صعودی پس از رشد قیمت بیت کوین هستند. میم کوین های محبوبی مانند دوج کوین و شیبا پس از مدت ها راکد ماندن، واگرایی صعودی را نشان دادند، در حالی که پپه امروز درصد کمی کاهش قیمت را تجربه کرد و ممکن است درحال اماده شدن برای صعود باشد.

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل قیمت دوج کوین (DOGE)

دوج کوین

دوج کوین در چند روز گذشته از سطح مقاومت عبور کرده و همچنین یک اصلاح را تکمیل کرده است که راه را برای یک روند صعودی خوب باز کرده است. قیمت به سطوح بالای 0.13 دلار رسیده است که نشان می دهد این توکن در حال آماده شدن برای رسیدن به 0.15 دلار است. با این حال، یک مانع کوچک ممکن است مانع پیشرفت رالی شود، اما به نظر می رسد گاوها آماده حفظ روند صعودی پیش رو هستند.

نمودار تکنیکال و الگوهای دوج کوین
نمودار تکنیکال و الگوهای دوج کوین

قیمت دوج کوین خط روند نزولی را شکست و وارد یک رالی صعودی جدید شد. RSI یک روند صعودی قوی را حفظ می کند در حالی که ابر ایچیموکو در آستانه حرکت به سمت صعودی است. بنابراین، قیمت دوج کوین برای حفظ یک تثبیت صعودی و ورود به محدوده تعیین کننده بالای 0.145 دلار اماده است. انتظار می رود که گاوها قدرت خود را نشان دهند. در غیر این صورت، به نظر می رسد یک عقب نشینی دیگر به زیر 0.12 دلار نزدیک باشد.

تحلیل قیمت شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو

صرف نظر از نوسانات بازار فعلی، به نظر می رسد قیمت شیبا اینو تا حد زیادی تحت تاثیر جریان صعودی قرار نگرفته است زیرا رالی در کانال نزولی ادامه دارد. قیمت شیبا در محدوده قیمتی مشخص، راکد و بی روند باقی مانده است و سخت تلاش می‌کند از روند نزولی بیش از حد جلوگیری کند. آیا اکنون که فشار فروش کاهش یافته است، قیمت شیبا اینو باعث بازگشت مجدد می شود و به 0.00002 دلار می رسد؟

نمودار تکنیکال و الگوهای شیبا
نمودار تکنیکال و الگوهای شیبا

تنظیم معاملات فعلی نشان می دهد که قیمت شیبا ممکن است در روزهای آینده کاهش بیشتری را تجربه کند زیرا شاخص حرکت دار (DMI ) در شرف ایجاد یک متقاطع نزولی است. علاوه بر این، باندهای بولینگر پس از ثابت ماندن دوباره در حال فشرده شدن هستند. به همین دلیل، ممکن است که قیمت SHIB یک تثبیت افقی را حفظ کند تا زمانی که دوباره بتواند سیگنال رشد ثبت کند. تا آن زمان، به جز نوسانات قیمت زیر سطح 0.000018 دلار، نمی توان انتظار قیمت بالاتری را داشت.

تحلیل قیمت پپه (PEPE)

پپه (PEPE)

قیمت پپه از ابتدای سال پتانسیل و عملکرد صعودی خوبی را ثبت کرده است و علیرغم کاهش قیمت نسبتا طولانی اش، به نظر می رسد این توکن پایه قوی برای رشد قیمت داشته باشد. از این رو، گاوها ممکن است برای مدتی کمی منفعل باقی بمانند و به دنبال آن یک روند صعودی قوی ایجاد شود.

نمودار تکنیکال و الگوهای پپه
نمودار تکنیکال و الگوهای پپه

رالی نزولی اخیر باعث شده است که قیمت به زیر خط روند صعودی سقوط کند و در بازیابی سطوح در الگوی مثلث صعودی شکست بخورد. علاوه بر این، MACD در حال تبدیل شدن به روند نزولی است، زیرا سطوح در آستانه یک متقاطع نزولی هستند که ممکن است یک روند نزولی جدید را آغاز کند.

بنابراین، اگر گاوها نتوانند سطوح بالای خط روند را پس بگیرند، خرس‌ها ممکن است سطوح را به 0.00001 دلار برگردانند. در غیر این صورت، یک افزایش قیمت موفقیت آمیز ممکن است قیمت پپه را در اوج خود قرار دهد که ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments