رالی بهبودی فلوکی اینو

تحلیل تکنیکال فلوکی : جبران ضرر اخیر FLOKI و احتمال رشد 25 درصدی 

در میان میم کوین های برتر بازار، فلوکی اینو FLOKI کمترین کاهش قیمت را در 24 ساعت گذشته داشته است. FLOKI در کنار پپه و داگ ویف هت حدود 2.57% رشدکرد و بونک و دوج کوین به ترتیب 6% و 4% افزایش یافتند.امروز برای میم کوین ها وضعیت بازار سبز بود.

این نشان می‌دهد که اگر رالی بهبودی تا یک هفته جدید ادامه یابد، ممکن است میم کوین‌ها به یک اندازه رشد نکنند. اما برای FLOKI چه معنایی دارد؟

آیا FLOKI می تواند ضرر 20 درصدی اخیر خود را جبران کند؟

فلوکی بیش از 20 درصد از ارزش خود را بین 22 جولای و 25 جولای از دست داد و از 0.0002 دلار به 0.00016 دلار کاهش یافت. با این حال، این میم کوین نزدیک به سطح حمایت کلیدی تثبیت شد و می‌توانست تلاش کند تا ضررهای خود را جبران کند و یک معکوس قیمت را تجربه کند.

اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی بین اوج قیمت ژوئن و پایین ترین قیمت آوریل قرار گرفت. بر اساس این شاخص، افت هفته گذشته نزدیک به سطح 78.6 درصد فیب (0.00016 دلار) و SMA 20 روزه (میانگین متحرک ساده) کاهش یافت.

با دفاع از SMA 20 روزه، به نظر می رسید فلوکی اینو آماده است تا بالاتر رود و ضررهای هفته گذشته را معکوس کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، اگر قیمت به هدف بعدی در سطح 61.8 درصد فیب برسد، سود 25 درصد امکان پذیر خواهد شد. بازگشت قوی به سطح 50 درصد فیب می تواند بیش از 40 درصد سود بازیابی را کاهش دهد.

نمودار تکنیکال فلوکی اینو
نمودار تکنیکال فلوکی اینو

علاوه بر این، شاخص های فنی نمودار قیمت کلیدی از چشم انداز بهبودی حمایت می کند. همانطور که توسط اندیکاتور جریان پول چایکین (CMF) نشان داده شده است، جریان ورودی سرمایه فلوکی راکد بود، اما بالاتر از سطح متوسط قرار داشت.

دامپ FLOKI: فروش فلوکی توسط نهنگ ها

علیرغم احتمال به وقوع پیوستن رالی صعودی زود هنگام برای فلوکی اینو، بهبود احتمالی می تواند سود زیادی را جذب کند. به گفته سنتیمنت، سه دسته از نهنگ‌های فلوکی، به‌ویژه گروهی با بیش از 1 میلیون هولد مقدار توکن فلوکی، این میم کوین را دامپ کرده اند. این می تواند رالی بهبودی را تحت فشار قرار دهد و FLOKI را بین قیمتی محدود در نوسان قرار دهد، به خصوص اگر تصمیم این هفته فدرال رزرو به نفع ارزهای دیجیتال نباشد و با پیش بینی تحلیلگران و احساسات سرمایه گذاران مغایرت داشته باشد.

جریان پامپ و دامپ نهنگ های فلوکی
جریان پامپ و دامپ نهنگ های فلوکی

به طور خلاصه، به نظر می رسد فلوکی اینو دارای پتانسیل صعودی و احتمالاً 20 درصد سود است اما ریسک ترید فلوکی بالاست. با این حال، فعالیت نهنگ ها و فروش فلوکی تهدیدی برای چشم انداز صعودی است.

منبع: امبکریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments