ایردراپ راکی

توزیع ایردراپ راکی ربیت بر اساس تعداد سکه است!

راکی ربیت بازی خرگوش تلگرام که طرفداران زیاد و رقابت تنگاتنگی با همستر دارد. در حالی که همه منتظر لیست شدن و آغاز ایردراپ راکی ربیت هستند سوالی که ذهن خیلی ها را مشغول کرده این است که توزیع ایردراپ بر چه اساس خواهد بود و آیا تعداد سکه ها مهم تر است یا پروفیت؟

خوشبختانه تیم توسعه راکی ربیت به نحوه توزیع ایردراپ این پروژه در آینده اشاره کرده است و به وضوح اعلام کرده است که تعداد سکه هایی که جمع آوری میکنید مهم تر از سایر موارد است. اگر هنوز بازی راکی ربیت را شروع نکردید روی لینک مشخص شده بزنید تا آموزش آن را مشاهده کنید. برای ورود به ربات و آغاز بازی خرگوش تلگرام و جمع کردن سکه های آن روی دکمه زیر بزنید.

پس حالا میدانیم که ایردراپ بازی تلگرامی راکی ربیت بر اساس کلید، پرافیت یا بازی‌های جانبی نیست و این موارد تاثیری در پاداش نهایی بازیکنان ندارند. تیم توسعه راکی ربیت خاطرنشان کردند:

هر چه بازیکنان سکه‌های بیشتری در راکی ربیت جمع‌آوری کنند، پاداش بیشتری در ایردراپ خواهند گرفت.

توسعه‌دهندگان راکی رابیت به این نکته هم اشاره کردند که کاربران باید سطح خود در کل جهان و در میان همه بازیکنان را بررسی کنند تا بتوانند دید واضح‌تری از پیشرفتشان به دست بیاورند.

پس از این به بعد باید روی جمع‌آوری سکه‌ها تمرکز کنید تا پاداشتان را به حداکثر برسانند. در کانال تلگرام پی98 میتوانید کارت های روزانه و حل جداول راکی ربیت را پیدا کنید و پاداش سکه های روزانه این بازی را دریافت نمایید. برای ورود به کانال تلگرام پی98 روی دکمه زیر بزنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مبین
مبین
16 روز قبل

مجموع سکه ها مهمه نه تعدادی که واستون مونده

سهیل
سهیل
1 ماه قبل

سلام برام جالبه اگه قراره به سکه پاداش بده چرا کرکتر هرکس منحصربه فرده یعنی مشخصات ظاهری همه ی خرگوشا باهم فرق داره