5 ارز مستعد رشد هفته

5 ارز برتر مستعد رشد هفته برای ترید کوتاه مدت (مرداد 1403)

بیت کوین همچنان در هدف رسیدن به 70000 دلار است و اگر این اتفاق بیفتد، راه برای خرید این 4 ارز باز میشود!بیت کوین به شدت از پایین ترین سطح خود در هفته بهبود یافته است، که نشان دهنده یک روند مثبت درست درجایی است که قیمت بیت کوین در نوسان است و احساسات بازار متغیرند.

در حالی که تریدرهای کوتاه مدت روی بالاترین رکورد جدید بیت کوین تمرکز میکنند، سرمایه گذاران بلند مدت اهداف صعودی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند. بنیانگذار اسکای بریج کپیتال، آنتونی اسکاراموچی در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، گفت:

 ارزش بازار بیت کوین احتمالاً از کل سرمایه بازار طلا پیشی خواهد گرفت. ارزش بازار بیت کوین تقریباً 1.3 تریلیون دلار است در حالی که طلا بین 15 تا 16 تریلیون دلار است. صعودی بودن بیت کوین بر اتریوم تاثیری نداشت.

اتریوم در این هفته بیش از 7 درصد کاهش داشته است. احساسات منفی در اتر تا حد زیادی به دلیل خروج خالص حدود 342 میلیون دلار از صندوق های قابل معامله در بورس اتر است. آیا بیت کوین می تواند تا 70000 دلار افزایش یابد و باعث خرید آلت کوین ها شود؟ 

خرید تتر پی98

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین

گاوها سعی کردند قیمت بیت کوین را در 27 جولای به 70000 دلار برسانند، اما شدو روی کندل استیک نشان می دهد که فروش در سطوح بالاتری است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (64945 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در مثبت نشان می دهد که مسیردرحال طی کردن کمترین مقاومت به سمت صعود است. 

نمودار روزانه جفت ارز USDT/BTC
نمودار روزانه جفت ارز USDT/BTC

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از متحرک متحرک نمایی 20 روزه عقب نشینی کند، گاوها دوباره سعی خواهند کرد تا مانع 70000 دلار را برطرف کنند. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به منطقه مقاومت 72000 تا 73777 دلاری برسد.اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (63422 دلار) برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند قیمت را به حمایت در 60000 دلار کاهش دهد. 

نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/BTC
نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/BTC

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها برای حفظ قیمت بالای 68500 دلار مشکل دارند. قیمت به سمت میانگین های متحرک عقب نشینی کرده است که احتمالاً به عنوان یک حمایت قوی عمل می کند. اگر قیمت از میانگین متحرک افزایش یابد، گاوها تلاش دیگری برای رساندن این جفت ارز به 70000 دلار خواهند داشت. از طرف دیگر، اگر قیمت به پایین‌ترازمیانگین‌های متحرک سقوط کند، نشان می‌دهد که گاوها کنترل خود را از دست می‌دهند. این جفت ارز ممکن است به 63250 دلار و بعداً به 62300 دلار سقوط کند

تحلیل قیمت ریپل

ریپل

ریپل طی چند روز گذشته بین 0.57 و 0.64 دلار تثبیت شده است، که نشان دهنده عدم اطمینان در مورد رالی بعدی است. متحرک نمایی 20 روزه (0.57 دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان دهنده مزیت برای خریداران است. گاوها باید قیمت را به بالای 0.64 دلار برسانند و حفظ کنند تا مرحله بعدی حرکت صعودی را به 0.74 دلار آغاز کنند. این سطح احتمالاًباعث فروش خرسها در مقیاس بالا شود.

نمودار روزانه جفت ارز USDT/XRP
نمودار روزانه جفت ارز USDT/XRP

اگر قیمت ریپل کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این نشان می دهد که ریپل برای مدتی طولانی تر در محدوده بین 0.41 و 0.64 دلار ترید می شود. هر دو میانگین متحرک صاف شده اند و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/XRP

اگر قیمت بالای 0.61 دلار بماند، گاوها سعی خواهند کرد این جفت ارز را به 0.64 دلار برسانند.برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، خرس‌ها سعی می‌کنند این جفت ارز را به حمایت در 0.57 دلار بکشند. حرکت بعدی احتمالاً با شکست بالای 0.64 دلار یا زیر 0.57 دلار آغاز خواهد شد.


🪙 آیا اصلاح قیمت XRP در پیش است؟ یا یک رالی گاوی؟ 🪙


تحلیل قیمت کسپا

کسپا

گاوها سعی کردند کسپا (KAS) را به بالای مقاومت بالای 0.19 دلار در 27 جولای برسانند، اما خرس‌ها تلاش آنها را ناکام گذاشتند. یک جهش قوی از میانگین های متحرک نشان می دهد که این احساسات مثبت باقی می ماند و سرمایه گذاران بازار کریپتو در حال خرید در کف قیمت هستند. این امر چشم انداز شکست بالای 0.19 دلار را بهبود می بخشد و جفت ارز KAS/USDT می تواند تا 0.24 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه جفت ارز USDT/KAS

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، نشان می دهد که گاوها تسلیم شده اند. سپس این جفت ارز ممکن است به سطح حمایت ثابت در 0.14 دلار سقوط کند. نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز یک الگوی مثلث صعودی تشکیل داده است که در یک شکست کامل می شود و بالای 0.20 دلار بسته می شود. هدف این رالی صعودی 0.24 دلار است.

نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/KAS
نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/KAS

اولین حمایت مهم در جهت نزولی، 20-EMA و سپس خط روند صعودی است. اگر قیمت از خط روند صعودی بالا برود، نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است زمان بیشتری را در داخل مثلث بگذراند.اگر خرس‌ها بخواهند بازگردند، باید قیمت را به زیر خط روند صعودی کاهش دهند. اگر آنها این کار را انجام دهند، رالی صعودی باطل خواهد شد. این ممکن است فروش را تسریع کند و جفت ارز را به سمت 0.16 دلار و سپس 0.14 دلار بکشاند.

تحلیل قیمت استکس

استکس

استکس در 15 ژوئیه بالای خط روند نزولی شکست و نشان داد که روند نزولی ممکن است در حال پایان باشد. میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI به محدوده مثبت جهش کرده است که نشان می دهد گاوها دارای قدرت کمی بیشتری نسبت به خرس ها هستند. 

نمودار روزانه جفت ارز USDT/STX

خریداران باید قیمت را بالاتر از نک لاین برسانند و حفظ کنند تا الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز STX/USDT می تواند حرکت صعودی خود را تا 2.50 دلار و سپس به هدف الگوی 2.65 دلار آغاز کند.اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. فروش می تواند در شکست به زیر 1.65 دلار بیشتر شود.

نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/STX
نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/STX

 نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها قیمت را به بالای 2 دلار رساندند اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. این نشان می دهد که خرس ها به شدت از سطح 2 دلار دفاع می کنند. اگر قیمت از میانگین های متحرک بازگردد، گاوها دوباره سعی می کنند جفت ارز را به بالای 2 دلار برسانند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز می تواند یک رالی به سمت 2.50 دلار شروع کند.در مقابل، شکست و بسته شدن به زیر میانگین های متحرک ممکن است جفت ارز را به 1.72 دلار و پس از آن به 1.65 دلار کاهش دهد. این سطح احتمالاً باعث جذب خرید قوی توسط گاوها می شود.

تحلیل قیمت جزمی کوین

جزمی کوین (JASMY)

جزمی کوین (JASMY) در 25 ژوئیه به زیر 0.027 دلار سقوط کرد، اما گاوها این ارز را در کف قیمت خریدند و قیمت را به بالاتر از سطح مقاومت رسانند. متحرک نمایی 20 روزه (0.028 دلار) شروع به افزایش تدریجی کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد مزیت برای خریداران است. اگر گاوها بر سد 0.033 دلار غلبه کنند، جفت JASMY/USDT ارز  احتمالاً شتاب گرفته و به 0.039 دلار می‌پرد

نمودار روزانه جفت ارز USDT/JASMY

در مقابل، اگر قیمت از 0.033 دلار کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالا فعال هستند. این ممکن است جفت ارز  را برای چند روز در محدوده 0.027 تا 0.033 دلار نگه دارد. اگر قیمت سقوط کند و به زیر 0.027 دلار بسته شود، خرس‌ها دوباره در فرمان خواهند بود. 

نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/JASMY
نمودار 4 ساعته جفت ارز USDT/JASMY

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند تا حرکت صعودی را در 0.033 دلار متوقف کنند، اما یک علامت مثبت این است که خریداران زمین زیادی را به فروشندگان  واگذار نکرده‌اند. شیب 20-EMA و RSI مثبت نشان دهنده احتمال شکست صعودی است. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز ممکن است یک رالی را تا 0.039 دلار آغاز کند.اگر قیمت به زیر 20-EMA برسد، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت نفی خواهد شد. سپس ممکن است جفت ارز به حمایت 0.027 دلار کاهش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments