اکنون زمان مناسبی برای ترید این 3 ارز نیست (مرداد 1403)

هفته ای پر نوسان بر بازار ارزهای دیجیتال در پیش است و تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، چشم انداز کریپتو مارکت را برای رالی صعودی متزلزل کرده است. علاوه بر این، این صنعت در این هفته نزدیک به 190 میلیون دلار توکن را آنلاک میکند و زنگ خطری را برای این ارزهای دیجیتال کم ارزش تر به صدا در می آورد.

این آنلاک شدن یا عبارتی آزادسازی توکن ها، توکن‌هایی را که قبلاً فاقد نقدینگی بودند، معمولاً در قراردادهای سرمایه‌گذاری آزاد می‌کنند، عرضه در گردش را افزایش می‌دهند و فشار فروش ناگهانی ایجاد می‌کنند. معمولاً، نهادهای مربوطه، وعده بازگشایی را در توزیع اولیه پروژه دریافت می‌کنند و باید منتظر زمان‌بندی فروش و تحقق ارزش وعده داده شده باشند.

آزادسازی توکن ها

طبق داده‌های بازگشایی یا همان آنلاک توکن، در هفت روز پس از 27 ژوئیه، 189.97 میلیون دلار توکن را باز می‌کنند. به ویژه، سه ارز رمزنگاری شده با 139.62 میلیون دلار بازگشایی نسبت به دیگر ارزها برجسته تر هستند و در این مقاله بررسی میشوند که 73.5 درصد از انلاک شدن توکن این هفته را نشان می‌دهد.

خرید و فروش تتر پی98

آپتیمیزم (OP)

آپتیمیزم

در 31 جولای، آپتیمیزم 31.34 میلیون توکن OP را برای مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران اصلی به ارزش 54.53 میلیون دلار باز می کند. این مقدار نشان دهنده افزایش 2.8 درصدی عرضه است که بخشی از بازگشایی های ماهانه آپتیمیزم است که منجر به تورم سالانه نزدیک به 35 درصد می شود.

چارت سرمایه گذاران آپتیمیزم
چارت سرمایه گذاران آپتیمیزم

شایان ذکر است که همین مبلغ در بازگشایی های قبلی از ژوئن تا آوریل 55 میلیون دلار، 80 میلیون دلار و 144 میلیون دلار ارزش داشت. کاهش ارزش از همان مقدار توکن های قفل شده نشان دهنده اثرات اقتصادی چنین تورم بالایی است.

سوی نتورک (Sui)

سوی نتورک (Sui)

در 1 آگوست، شبکه سوی 64.2 میلیون توکن به ارزش 50.06 میلیون دلار را با تورم ماهانه 2.6 درصد باز می کند. این نشان دهنده زیان تقریباً 10 درصدی از همان مبلغ باز شده در ماه جولای به ارزش 54.63 میلیون دلار است. در ماه ژوئن، مبلغ مشابهی تقریباً 70 میلیون دلار ارزش داشت.

چارت سرمایه گذاری روی شبکه سوی
چارت سرمایه گذاری روی شبکه سوی

قابل ذکر است که استارت آپ های سری A و سری B بیشتر این نسخه را دریافت خواهند کرد. مشارکت‌کنندگان اولیه، خزانه‌داری میستن لبز، و کمیونیتی ریزرو، توکن‌های باقی‌مانده را برای فروش و کسب سود از طریق خرده‌فروشی دریافت خواهند کرد.

 زتا چین (ZETA)

زتا چین (ZETA)

با این حال، زتا چین (ZETA) است که بیشتر تحت تاثیر اخبار آنلاک شدن این هفته قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال با ارزش پایین 53.89 میلیون توکن ZETA به ارزش بیش از 35 میلیون دلار در اول آگوست آزادسازی خواهد کرد.

با وجود داشتن ارزش اسمی کمتر از دو مورد قبلی، باز کردن قفل زتا چین 18.9٪ از ارزش فعلی آن را نشان می دهد. بنابراین، تورم ناگهانی عرضه نزدیک به 20 درصد بازار را تحت تاثیر قرار میدهد و احتمالاً قیمت زتا چین را سقوط خواهد کرد.

چارت سرمایه گذاری روی زتا چین

 با پیشرفت اوضاع، تریدر ها حدس و گمان هایی دارند و سعی می کنند قیمت هرکدام از این ارزهای رمزنگاری شده را پیش بینی کنند. این ممکن است نوسانات مورد انتظار را برای این هفته، پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، تشدید کند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments