ارزهای زیر 1 دلار

2 ارز دیجیتال زیر 1 دلار و نسبتا جدید بازار کریپتو برای خرید در مرداد

از آنجایی که بخش بزرگ‌تری از بازار ارزهای دیجیتال در روزها و هفته‌های گذشته سودهای قابل‌توجهی را ثبت کرده است، از جمله بیت کوین (BTC)، برخی از دارایی‌های آن که هنوز کمتر از 1 دلار معامله می‌شوند، ممکن است فرصت‌های سودآوری را برای سرمایه‌گذاری در ماه آگوست نشان دهند.

خرید تتر پی98

ارز برت (BRETT)

برت (BRETT)

در همین حال، میم کوین برت (BRETT) اخیراً مقاومت بسیار مهمی را شکسته است، و میشائل ون دی پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، اشاره کرده است که ممکن است با بازه زمانی بالاتر، تا زمانی که 0.125 دلار باقی بماند به بالاترین رکورد جدید تاریخ (ATH) برسد.

نمودار تکنیکال جفت ارز BRETT/USDT
نمودار تکنیکال جفت ارز BRETT/USDT

 منطقه حمایت بین 0.075 دلار و 0.10 دلار. در حال حاضر، BRETT با قیمت 0.1313 دلار معامله می‌شد که نشان‌دهنده افزایش 0.54 درصدی در روز است که به پیشرفت قابل‌توجه 16.86 درصدی نسبت به نمودار هفتگی اضافه می‌شود و 2.43 درصد افزایش را به خود اختصاص می‌دهد. شرایط عملکرد ماهانه آن، طبق آخرین اطلاعات نمودار.

نمودار قیمت برت

اورت (OORT)

اورت (OORT)

در نهایت، به گفته علی مارتینز، تحلیلگر، که بیگ دیتا (Big Data) را به عنوان یک روند اصلی برای سال‌های 2024-2025 شناسایی کرده و قبلاً مشاهده کرده بود که ارز اورت ممکن است 0.20 تا 0.27 دلار را هدف قرار دهد، اورت(OORT) ممکن است “جواهری پنهان با پتانسیل صعودی قابل توجه” باشد.

تحلیل قیمت اورت
تحلیل قیمت اورت

با پتانسیل رشد 5 تا 15 برابری در حال حاضر، توکن اصلی یک پلت فرم غیرمتمرکز ابری که حریم خصوصی، صرفه جویی در هزینه و عملیات کارآمد مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) را ارائه می دهد، با قیمت 0.1596 دلار تغییر می کند که رشد 2 درصدی را نشان می دهد. بازه زمانی روزانه، افزایش 21.64 درصدی در هفته گذشته و 3.46 درصد پیشرفت در 30 روز گذشته.

نمودار قیمت ارز اورت
نمودار قیمت ارز اورت

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments