پامپ 5 ارز برتر هفته

5 ارز برتر برای خرید در وضعیت سبز بازار | تحلیل، تارگت، سیگنال

قیمت بیت کوین به بالای 60000 دلار باز می گردد و شرایط را برای رشد برخی ارزها فراهم میکند. بیت کوین ماه ها است که در یک جریان بی روند قرار داشته است. خرس‌ها قیمت را به زیر سطوح مقاومت کشیده‌اند، اما شکست آنها در حفظ رالی در 8 جولای نشان می‌دهد که فروش در سطوح پایین‌تر کاهش می‌یابد. این امر باعث خرید بالا توسط گاوها شد که قصد دارند قیمت را برای مدتی بیشتر در محدوده مثبت نگه دارند.

داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که در 12 ژوئیه، 310 میلیون دلار به صندوق‌های نقدی مبادله بیت‌کوین یا همان ETF مستقر در ایالات متحده وارد شده است که بالاترین جریان ورودی از 5 ژوئن بوده است. این جریان‌ها نشان می‌دهد که فعالان بازار در حال ایجاد موقعیت هستند زیرا آنها معتقدند که این دیدگاه صعودی ممکن است به زودی باطل شود.

انتظار می رود که بهبود بیت کوین احساسات را بهبود بخشد و بازارهای ارزهای دیجیتال را بالاتر ببرد. آلتکوین‌های انتخابی که نزدیک به سطح مقاومت سقف خود هستند یا از آنها عبور کرده‌اند، احتمالاً پیشتاز رالی خواهند بود.چه سطوح مقاومتی حیاتی باید حفظ شود تا بهبود بیت کوین و آلتکوین تسریع شود؟

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین در 12 جولای از حمایت 56552 دلاری خود برگشت و در 14 جولای بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه (59422 دلار) صعود کرد که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که فروش فشار در حال کاهش است اگر خریداران قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه نگه دارند، احتمال افزایش تا هدف 64602 دلار افزایش می یابد.

نمودار روزانه جفت ارز BTC/USDT
نمودار روزانه جفت ارز BTC/USDT

با این حال، بعید است که خرس ها بدون جنگ تسلیم شوند. آنها سعی خواهند کرد از میانگین متحرک ساده 20 روزه دفاع کنند و قیمت را به زیر آن برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند حمایت 56552 دلاری را دوباره آزمایش کند. این نشان می دهد که خرس ها سعی دارند با پایین آوردن قیمت، گاو ها را به دام بیاندازند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز BTC/USDT
نمودار 4 ساعته جفت ارز BTC/USDT

هر عقب نشینی احتمالاً در میانگین متحرک ساده 20 روزه حمایت پیدا می کند. اگر قیمت از 20-SMA برگشت، نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش در رالی به خرید در کف قیمت است. این امر چشم انداز رالی را به هدف قیمت 64602 دلار افزایش می دهد. برعکس، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند، این نشان می‌دهد که آنها در فرمان باقی می‌مانند. این جفت ارز ممکن است به 56552 دلار و در نهایت به 53485 دلار سقوط کند.

تحلیل قیمت کسپا

کسپا(KAS)

کسپا(KAS) در 12 ژوئیه از میانگین متحرک 50 روزه ساده (0.16 دلار) بازگشت و این نشان می دهد که گاوها به شدت از سطح دفاع می کنند. . اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه (0.17 دلار) باشد، جفت ارز KAS/USDT احتمالاً شتاب بیشتری خواهد گرفت و به سطح مقاومت در 0.20 دلار خواهد رسید.

نمودار روزانه جفت ارز KAS/USDT
نمودار روزانه جفت ارز KAS/USDT

اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین 50 روزه ساده سقوط کند، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند فروش را جذب کند، که می تواند جفت ارز را به 0.14 دلار کاهش دهد. قیمت یک بار دیگر از خط مقاومت پایین آمد، که نشان می دهد خرس ها به شدت از سطح محافظت می کنند. 

نمودار 4 ساعته جفت ارز KAS/USDT

اگر این جفت ارز  از میانگین های متحرک عقب نشینی کند، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، جفت ارز ممکن است تا هدف 0.18 دلار صعود کند. در عوض، اگر قیمت پایین‌تر ادامه یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که مزیت به نفع خرس‌ها متمایل شده است. ممکن است جفت ارز به 0.16 دلار سقوط کند.

تحلیل قیمت میکر

میکر

میکر از نزدیک به سطح 2000 دلار در 8 ژوئیه به شدت افزایش یافت، که نشان دهنده خرید تهاجمی در سطوح پایین تر است. میانگین های متحرک در آستانه تکمیل یک کراس اوور صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها قدرت را در دست دارند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از 2730 دلار را حفظ کنند، جفت ارز MKR/USDT احتمالا تا 3234 دلار افزایش می یابد، جایی که خرس ها ممکن است چالش بزرگی باشند.

نمودار روزانه جفت ارز MKR/USDT

از جنبه نزولی، خرس‌ها باید قیمت را به زیر میانگین متحرک پایین بیاورند تا گاوها را به دام بیاندازند و این جفت ارز را تا 2000 دلار پایین بیاورند. رالی در نمودار 4 ساعته، RSI را به جریان خرید بیش از حد سوق داده است و نشان می‌دهد که عقب نشینی می تواند در گوشه و کنار باشد. احتمالاً این جفت ارز  در منطقه 2650 تا 2730 دلاری حمایت خواهد شد. اگر قیمت از این منطقه بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد جفت ارز را به 3000 دلار برسانند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز MKR/USDT
نمودار 4 ساعته جفت ارز MKR/USDT

برعکس، اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر منطقه حمایت بشکند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. سپس ممکن است جفت ارز به میانگین محترک ساده 20 روزه برود، سطح مهمی که باید آن را در نظر گرفت. اگر این سطح حمایت نیز شکسته شود، هدف بعدی ممکن است دستیابی به میانگین متحرک ساده 50 روزه باشد.

تحلیل قیمت آرویو

آرویو(AR)

آرویو(AR) طی چند هفته گذشته در محدوده بین 22 تا 49.55 دلار معامله می‌شود. در یک محدوده کاملاً تعریف شده، تریدرها نزدیک به حمایت خرید می کنند و نزدیک به مقاومت می فروشند. جهش 22 دلاری به میانگین محترک ساده 20 روزه یعنی (25 دلار) رسیده است که سطح مهمی است که باید آنرا در نظر داشت. اگر قیمت نسبت به میانگین متحرک ساده 20 روزه به شدت کاهش یابد، خرس ها تلاش دیگری برای کاهش جفت ارز AR/USDT به زیر 22 دلار خواهند کرد. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز ممکن است روند نزولی را به سمت 16 دلار آغاز کند.

نمودار روزانه جفت ارز AR/USDT
نمودار روزانه جفت ارز AR/USDT

برعکس، اگر خریداران قیمت را بالاتر ازمیانگین متحرک ساده 20 روزه قرار دهند، این جفت ارز می تواند به SMA 50 روزه (31 دلار) برسد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مانع عمل کند، اما اگر گاوها غالب شوند، رالی می تواند به 37 دلار برسد. اولین نشانه ضعف رالی صعودی و بسته شدن به زیر 20-SMA خواهد بود. این ممکن است نشان دهد که این جفت ارز می تواند برای مدت بیشتری در کانال باقی بماند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز AR/USDT
نمودار 4 ساعته جفت ارز AR/USDT

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز در داخل یک الگوی کانال صعودی در حال افزایش است. هر دو میانگین متحرک شروع به افزایش کرده اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها برتری دارند. اگر خریداران قیمت را بالاتر از کانال قرار دهند، که ممکن است جفت ارز  را به هدف 30 دلار برساند، این حرکت احتمالاً بیشتر خواهد شد.

تحلیل قیمت نات کوین

نات کوین(NOT)

نات کوین(NOT) در تلاش است تا میانگین متحرک ساده 20 روزه (0.014 دلار) را کاهش دهد، که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای تبدیل سطح مقاومت به حمایت هستند. RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است. جفت ارز NOT/USDT احتمالاً به بالای 0.017 دلار حرکت می کند و به سمت هدف قیمت 0.021 دلار افزایش می یابد. در صورت عبور از این سطح، رالی می تواند تا 0.03 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه جفت ارز NOT/USDT
نمودار روزانه جفت ارز NOT/USDT

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 20 روزه برسد، این نشان می دهد که خرس ها در کنترل باقی می مانند. سپس این جفت ارز می تواند به حمایت حیاتی در 0.009 دلار سقوط کند. این جفت ارز در تلاش است تا یک الگوی سر و شانه معکوس در نمودار 4 ساعته ایجاد کند، که در یک شکست کامل می شود و بالای خط گردن نزدیک به 0.018 دلار بسته می شود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز  ممکن است تا 0.022 دلار و پس از آن به هدف الگوی 0.025 دلار افزایش یابد.

نمودار 4 ساعته جفت ارز NOT/USDT
نمودار 4 ساعته جفت ارز NOT/USDT

اگر خرس‌ها بخواهند از روند نزولی جلوگیری کنند، باید قیمت را زیر میانگین متحرک ساده 50 حفظ کنند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز ممکن است به 0.013 دلار و در نهایت به 0.010 دلار سقوط کند. چنین سقوط عمیقی الگوی معکوس را باطل می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments