تقاطع مرگ شیبا اینو

تحلیل تکنیکال شیبا: آیا با تشکیل تقاطع مرگ SHIB بیش از این سقوط میکند؟

با پیش‌بینی افزایش قیمت بیت‌کوین از 60 هزار دلار و تایید آتی ETF های اتریوم، میم کوین‌ها در حال افزایش هستند. علیرغم مرحله عقب نشینی در حال حرکت در میم کوین های برتر مانند دوج کوین وشیبا اینو، بهبود بازار گسترده‌تر می‌تواند بر افزایش سریع و درواقع معکوس شدن قیمت تأثیر بگذارد. آیا این بهبود واقعاً منجر به تغییر روند تحلیل قیمت شیبا اینو در هفته آینده خواهد شد؟

سقوط در میانگین های متحرک شیبا

با یک روند نزولی واضح، دومین سکه بزرگ میم در بازار کرپیتو، شیبا اینو، به زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه سقوط کرد. پس از افزایش قابل توجه در اواخر فوریه، کاهش متعاقب آن یک کانال عقب نشینی در نمودار روزانه ایجاد کرده است. این الگوی کانال معمولاً نشان‌دهنده کاهش مداوم بین دو خط روند با شیب رو به پایین است. با این حال، روندها در نهایت تغییر می کند و به نظر می رسد قیمت SHIB آماده خروج از این الگو است.

نمودار تکنیکال قیمت شیبا اینو
نمودار تکنیکال قیمت شیبا اینو

کاهش شدید ارزش قیمتی شیبا SHIB را 22 درصد در 30 روز گذشته کاهش داده است. این اصلاح EMA های 50 روزه و 200 روزه را به سیگنال متقاطع مرگ نزدیک کرده است. در حال حاضر، SHIB با 0.00001751 دلار با افزایش روزانه 4.4 درصدی معامله می شود و ارزش بازار آن 10.14 میلیارد دلار است. بر اساس داده های Shibburn، نرخ توکن سوزی امروز به میزان چشمگیر 325 درصد افزایش یافته است. این افزایش قابل توجه بیشتر به دلیل سوزاندن 2.87 میلیون سکه در 24 ساعت گذشته است.

جریان رالی فعلی شیبا اینو چگونه خواهد بود؟

در بحبوحه بهبود گسترده تر بازار، تجزیه و تحلیل قیمت شیبا اینو نشانه هایی از یک چرخه صعودی جدید را نشان داده است که طی هفته گذشته 14.8 درصد افزایش یافته است.

با شتاب گرفتن این چرخه صعودی، قیمت شیبا اینو در آستانه رسیدن به خط روند سربار نزدیک به 0.00002 دلار است. یک شکست بالقوه می تواند خریداران را به سمت هدف 0.00003 دلار سوق دهد و پس از آن به بالاترین سطح 0.0000456 دلار برسد.

🔸با این حال، کانال نزولی و مرگ قریب‌الوقوع هشدار می‌دهند که ممکن است یک اصلاح طولانی‌مدت ممکن باشد.

اندیکاتور های تکنیکال SHIB

 واگرایی میانگین متحرک: با یک برگشت صعودی، MACD (آبی) و خطوط سیگنال (نارنجی) به خط صفر نزدیک می شوند و هیستوگرام های مثبت در حال افزایش هستند.

 میانگین متحرک نمایی: یک متقاطع نزولی بالقوه بین EMA 50D و 200D به عنوان یک سیگنال فروش عمده در نظر گرفته می شود و می تواند نفوذ فروشنده را برای طولانی کردن روند اصلاحی فعلی تقویت کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments