خرید نهنگ ها

نهنگ ها در حال خرید قابل توجه از این آلت کوین ها هستند!

تحلیلگر آلتکوین باز، به آخرین تحلیل خود تقاضای عمده نهنگ ها را برای سه آلت کوین مورد توجه قرار داد و در مورد افزایش احتمالی 130 درصدی کاردانو در روزهای آینده پیش بینی کرد. او گفت که علیرغم کاهش اخیر بازار کریپتو، این آلت کوین ها در حال خرید توسط نهنگ ها هستند.

خرید و فروش تتر پی98

چین لینک (LINK) و پندل (PENDLE )

لوک آن چین ، ردیاب داده های زنجیره ای گزارش داد که یک نهنگ 1.1 میلیون توکن پندل(3.8 میلیون دلار) را برای فروش به بایننس منتقل کرد، در حالی که 3.5 میلیون دلار پندل را حفظ کرد. فعالیت این نهنگ حاکی از اطمینان به ارزش بلندمدت پندل است.

نمودار قیمت چین لینک
نمودار قیمت چین لینک

چین لینک یکی دیگر از آلتکوین های مورد علاقه نهنگ ها در لیست ارزهای دیجیتال برتر است. علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، گفت:

 نهنگ ها در هفته گذشته 6.2 میلیون توکن لینک (76.8 میلیون دلار) جمع آوری کردند. به نظر می رسد افت قیمت اخیر چین لینک باعث ایجاد استراتژی “خرید کاهش قیمت” در بین دارندگان بزرگ شده است.

 داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد که نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته MVRV 30 روزه لینک در -11.1٪ است، که نشان می‌دهد دارایی کمتر از ارزش‌گذاری شده است و احتمالاً برای افزایش قیمت آماده است.

نمودار قیمت پندل
نمودار قیمت پندل

پامپ 130 درصدی کاردانو (ADA)

کاردانو که به دلیل رویکرد علمی و بلاکچین خود شناخته شده است، در حال آماده شدن برای یک به روز رسانی محوری است. این به روز رسانی ورود شبکه به عصر ولتر را نشان می دهد. آیا این می تواند به افزایش 130 درصدی قیمت منجر شود؟ روندهای تاریخی نشان می دهد که  این پامپ قیمت ممکن است. توکن ADA قبل از آخرین به روز رسانی اصلی خود در سال 2021 افزایش مشابهی را تجربه کرد.

در حال حاضر با قیمت کاردانو در 0.37 دلار معامله می شود، کاردانو طی ماه گذشته 20 درصد کاهش داشته است. با این حال، پلتفرم اطلاعاتی بازار اینتو د بلاک اشاره کرد که ADA قبل از هارد فورک سال 2021، 130 درصد افزایش یافت و از 1.35 دلار به 3.10 دلار جهش کرد. 

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو

هارد فورک Vasil که انتظار می‌رود قابلیت‌های قرارداد هوشمند و زیرساخت‌های غیرمتمرکز کاردانو را افزایش دهد، می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش مشابه در سال 2024 شود.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، این ارتقا را مهم ترین در تاریخ شبکه نامیده است. اگر تاریخ تکرار شود، قیمت ADA ممکن است از 0.37 دلار به حدود 0.80 دلار در روزهای آینده افزایش یابد.

کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments