علت ضرر سرمایه گذاران SHIB چیست؟ آیا قیمت شیبا بیش از این سقوط میکند؟

شیبا اینو با یک دوره بحرانی روبرو می شود زیرا دارندگان بزرگ یا همان نهنگ ها از بازار خارج می شوند و باعث کاهش 15 درصدی قیمت می شود و سرمایه گذاران را نگران آینده آن می کند. چگونه می توان قیمت SHIB را بازیابی کرد؟شیبا اینو با یک دوره چالش برانگیز مواجه است که با کاهش قابل توجه قیمت و خروج دارندگان بزرگ مشخص شده است. در مقاله زیر، تأثیر برداشت‌های نهنگ بر عملکرد بازار و چشم‌انداز آینده SHIB، احتمال بهبود آن بررسی خواهیم کرد.

تحلیل قیمت و علت سقوط شیبا (SHIB)

خروج نهنگ ها: اعتماد از دست رفته

وضعیت شیبا اینو (SHIB) بدتر شده است زیرا دارندگان بزرگ یا همان نهنگ ها شروع به خروج از بازار کرده اند. این خروج نشانه از دست دادن اعتماد در میان سرمایه گذاران اصلی است و مقدار قابل توجهی از SHIB را در گردش می گذارد و به دنبال خریداران جدید می گردد. قیمت SHIB به $0.00001329 کاهش یافته است که نشان دهنده قرمز بودن وضعیت است. با انتظار کاهش بیشتر، شکستن سطح حمایت 0.000013 دلار احتمال بهبود قیمت برای شیبا فراهم میشود.

کاهش معاملات بزرگ

کاهش معاملات بزرگ نشانگر بارز خروج نهنگ ها از بازار است. این خروج قابل توجه وجوه منجر به احساسات منفی شده است و حجم معاملات SHIB به شدت در نوسان است. در 24 ساعت گذشته، حجم کل از 1 تریلیون فراتر رفت و در 3 جولای به 2 تریلیون رسید و در 29 ژوئن به 947 میلیارد رسید.

رتبه شیبا اینو و وضعیت قرمز میم کوین ها
رتبه شیبا اینو و وضعیت قرمز میم کوین ها

پیش بینی قیمت SHIB: آیا کاهش بیشتری در پیش است؟

معیارهای روی زنجیره تصویری تلخ را برای سکه SHIB ترسیم می کنند. اندیکاتور جریان پول نشان می دهد که اکثر دارندگان SHIB در حال حاضر در زیان هستند و به چشم انداز نزولی کمک می کند. داده‌های مبادله همچنین حاکی از فشار متعادلی بین خریداران و فروشندگان است، بدون سیگنال‌های صعودی قوی. عدم وجود قراردادهای آتی برای SHIB، سرمایه گذاران را در معرض کاهش بیشتر احتمالی قرار می دهد و فشار فروش را تشدید می کند.

با توجه به اینکه قیمت شیبا اینو SHIB اکنون در 0.000013 معامله می شود، کاهش بیشتر می تواند به پایین ترین حد خود برسد و از قیمت 0.000010 دلار فراتر رود و پتانسیل بازگشت به پایین ترین سطح خود در 0.000007 دلار را داشته باشد. اما با چه سرعتی می تواند سقوط کند، و چه چیزی به آن کمک می کند تا از این سقوط نجات پیدا کند؟

نمودار جفت ارز SHIB/USDT
نمودار جفت ارز SHIB/USDT

عمدتاً، بازیابی اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال، سنگ اساسی برای بهبود قیمت شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال خواهد بود. ترکیبی از خروج نهنگ ها و کاهش قیمت 15 درصدی متعاقب آن، بر کاهش اعتماد بازار به شیبا اینو تاکید می کند. بدون بهره خرید قابل توجه یا اقدامات حفاظتی برای سرمایه گذاران، SHIB با یک راه چالش برانگیز روبرو است.

منبع: کریپتو تیکر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments