ETF های اتریوم و آلت کوین ها

آیا قیمت بیت کوین بیش از این افت میکند؟ ETF های اتریوم فرشته نجات آلت کوین ها

از آنجایی که بیت کوین پس از یک افت کوتاه به 53500 دلار به حدود 56600 دلار می رسد، دنیای ارزهای دیجیتال مملو از پیش بینی های جسورانه است که می تواند زمینه را برای تغییر بازار هیجان انگیز فراهم کند. با وجود گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بیت کوین ممکن است به حد نادر خود رسیده باشد و ETF مورد انتظار اتریوم در افق چشمگیر است، آلت کوین ها برای یک شکست احتمالی آماده می شوند.

ممکن است انفجاری در حال وقوع باشد!

زمان و علت افت قیمت بیت کوین (BTC)

تحلیلگران کریپتو پیشنهاد می کنند که کف نهایی بیت کوین ممکن است بین 52000 تا 54000 دلار سقوط کند. علیرغم نوسانات اخیر، تصور می شود که این محدوده نشان دهنده پایان مسیر نزولی بیت کوین باشد. این پیش‌بینی در مقطعی حیاتی زمانی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با عدم اطمینان در مورد چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین دست‌وپنجه نرم می‌کنند، انجام می‌شود. برای ناظران بازار، این یک لحظه مهم است.

توییت یک تحلیلگر درباره افت قیمت بیت کوین
توییت یک تحلیلگر درباره افت قیمت بیت کوین

آیا ETF های اتریوم بازی را تغییر خواهند داد؟

راه اندازی آتی ETF اتریوم تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. انتظار می‌رود موجی از سرمایه‌گذاری‌های سازمانی را جذب کند و نه تنها به اتریوم بلکه به سایر آلت‌کوین‌ها نیز کمک کند. همانطور که این دارایی ها توجه و سرمایه گذاری بیشتری را به خود جلب می کنند، قیمت آنها می تواند حرکت های صعودی قابل توجهی را تجربه کند.


💎پامپ آلت کوین ها در جریان تایید ETF های اتریوم 💎


با این حال، بررسی عملکرد 50 آلتکوین برتر غیر پایدار تصویری متفاوت را نشان می‌دهد، تنها هفت توکن سود ثبت کرده‌اند، در حالی که تقریباً 13 توکن توانسته‌اند عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته باشند. با این حال، پنج مورد از این توکن ها با زیان مواجه شدند که ماهیت نوسان بازار را با وجود شاخص های مثبت برجسته می کند.

تسلط بیت کوین: روندها در حال تغییر هستند!

سلطه بیت کوین از ابتدای سال به طور پیوسته در حال افزایش بوده و روند صعودی آشکاری را دنبال می کند. با این حال، عملکرد بازار کریپتو در اواخر ژوئن و اوایل جولای این مسیر را مختل کرد و باعث شد تسلط بیت کوین به زیر خط روند صعودی قبلی خود سقوط کند.

آیا علاقه سرمایه گذاران کاهش یافته است؟

کاهش اخیر قیمت کریپتو بسیاری از بیت کوین ها را بدون خریدار رها کرده است و انباشت قابل توجهی در ذخایر خارج از بورس (OTC) مشاهده می شود. تراکنش‌های فرابورس یک شاخص کلیدی از علاقه سازمانی هستند و رکود اخیر حاکی از کاهش اشتیاق در بین موسسات برای خرید بیت کوین است.

در حال حاضر، تسلط بیت کوین به 54.80 درصد رسیده است که تنها در 24 ساعت بیش از 2 درصد کاهش یافته است. این کاهش گمانه زنی را در میان ناظران تقویت کرده است که ممکن است در آستانه فصل آلت کوین باشیم.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments