جی تی ای 6

جی تی ای 6 (GTA) بازی کنید و بیت کوین دریافت کنید!

بخش بازی سریع ترین رشد را در صنعت کریپتو نسبت به سایرین تجربه کرد و جی تی ای (GTA) آن را یک پله بالاتر می برد. اطلاعات فاش شده از بازی محبوب اکشن ماجراجویی نشان می دهد که آخرین نسخه از این سری، GTA 6، می تواند یک سیستم پاداش رمزنگاری را با بزرگترین دارایی دیجیتال بیت کوین معرفی کند. Rock star Games هنوز بیانیه رسمی در مورد اضافه شدن دارایی های کریپتو به بازی منتشر نکرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، بیت‌کوین، اتریوم و تتر دارایی‌های رمزنگاری هستند که احتمالاً در بازی پشتیبانی می‌شوند. این پیشرفت موضوع رشد ناگهانی بازی های Play-to-Earn در فناوری وب 3 را مطرح میکند. آیا آنها با محدودیت مواجه هستند؟  این بخش چقدر می تواند رشد کند؟ 

ایا معامله با بیت کوین در GTA 6 حقیقت دارد؟

GTA 6 نسبت به نسخه قبلی خود، GTA 5 که در سال 2013 عرضه شد، پیشرفته تر خواهد بود. بازیکنان می توانند با دسترسی به صرافی های LCN و BAWSAQ در گوشی های هوشمند خود وارد بازارهای سهام شوند. بازیکنان می‌توانند در صرافی‌های درون بازی سهام معامله کنند و در انواع مختلف ماموریت‌ها پول کسب کنند. اضافه شدن کریپتو ممکن است بازی را به سطوح جدیدی برساند.

زمانی که بیت کوین برای اولین بار منتشر شد، غیرقانونی بود و فقط در سایه، عمدتاً توسط مجرمان یا افرادی که مایل به ناشناس ماندن بودند، ترید میشد. با این حال، دارایی های دیجیتال با برخی از دولت ها که آن را تنظیم می کنند، مشروعیت پیدا کرده است.

توییت: شایعات پاداش بیت کوین در جی تی ای 6
توییت: شایعات پاداش بیت کوین در جی تی ای 6

اکنون، هیچ دارایی بهتری برای استفاده در GTA از بیت کوین وجود ندارد، ماموریت های GTA شامل ترور اربابان مواد مخدر و درگیری بین باندها و پادشاهان است. چه راهی بهتر از استفاده از بیت کوین برای جابجایی پول به صورت ناشناس؟ تنها چیزی که بازی را تغییر می دهد این است که بازیکنان بیت کوین را در بازی کسب میکنند. 

🟣در حالی که این اخبار تا حد زیادی یک شایعه باقی می ماند، علاقه مندان به بازی های رمزنگاری در حال حاضر روی یک توکن بومی GTA گمانه زنی می کنند. پذیرش بیت کوین ممکن است تاثیر مثبتی بر مدل درآمد صنعت بازی داشته باشد.

شتاب اخیر هوش مصنوعی در بلاک چین نشان می دهد که چگونه دنیای سنتی به سرعت با دنیای دیجیتال تلاقی می کند. با آن، نقدینگی TradFi به بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده سرازیر می‌شود. GTA 6 و دیگر بازی‌های سنتی می‌توانند با ادغام بیت‌کوین در همان اوایل، قبل از شروع موج، خود را برای موفقیت آماده کنند.

تحلیل دلیل استفاده از ارز دیجیتال در gta6
تحلیل دلیل استفاده از ارز دیجیتال در gta6

شایعات دریافت اتریوم در بازی جی تی ای 6 

چاد استین‌گراب، یک طراح حرفه‌ای بازی در صنعت بازی‌های ویدیویی از سال 1995، در X (توئیتر سابق) گفت که «همه استودیوهای اصلی بازی حداقل از سال 2016 روی ادغام فناوری بلاک چین کار کرده‌اند. Steingraber متقاعد شده است که GTA 6 همه چیز را در مورد بازی‌های سنتی شامل رمزنگاری‌ها تغییر خواهد داد.

ETH یکی از دارایی های رمزنگاری است که در بازی GTA 6 وجود خواهد داشت. اتریوم نقش مهمی در رشد بازی های وب 3 بازی برای کسب درآمد، به ویژه در حوزه NFT داشته است.

به عنوان مثال، در آخرین تریلر GTA 6 (که هفت ماه پیش منتشر شد)، بازیکنان مشتاق GTA Online به یک “گردنبند لایه نقره ای” اشاره کردند که توسط یک شخصیت بازی استفاده می شود.

گردبند NFT یک شخصیت در GTA6
گردبند NFT یک شخصیت در GTA6

این آیتم را می توان به راحتی توکن کرد تا تبدیل به یک NFT شود و خارج از بازی به قیمت اتریوم (ETH ) واقعی فروخته شود. این تنها نمونه‌ای از آیتم‌های موجود در بازی است که می‌توانند به NFT با ارزش واقعی تبدیل شوند.

گزارش ها حاکی از آن است که GTA 6 تاکنون بیش از 2 میلیارد دلار هزینه برای Rockstar داشته است. حمله هکر ها به چنین بازی ممکن است عواقب فاجعه باری داشته باشد.

جمع بندی

ایده کسب بیت کوین در حین بازی GTA 6 پتانسیل بازی Web3 را برای متحول کردن تعامل و پاداش بازیکنان نشان می دهد. علاوه بر این، این مفهوم نشان می دهد که چگونه بازی های رایج و رمزنگاری می توانند با هم ترکیب شوند و به گیمرها بعد جدیدی از ارزش را برای زمان و مهارت های خود ارائه دهند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments