3 ارز قدیمی مناسب خرید

سیگنال خرید 3 ارز قدیمی ولی  پرسود بازار کریپتو (تیر 1403)

از آنجایی که نیمه اول سال 2024 با نوسانات هیجان انگیز در صنعت ارزهای دیجیتال، که شاهد افزایش بزرگترین دارایی رمزنگاری خود به بالاترین رکورد جدید تاریخ (ATH) بوده و احساسات صعودی قوی برای بقیه بخش ایجاد کرده است، به پایان می رسد، در این زمینه، چندین فرصت پرسود بازار کریپتو را شناسایی کرده ایم که قیمت آن‌ها می‌تواند در بقیه سال 2024 منفجر شود و دارندگان آن‌ها را قادر می‌سازد تا به راحتی سرمایه‌گذاری کمتر از 10 دلار را به سود 1000 دلاری در نیمه دوم سال جاری تبدیل کنند.
 در میان یک هفته نزولی استثنایی برای اکثر دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، تریدرها و سرمایه‌گذاران کریپتو به‌طور فزاینده‌ای به دنبال هر ارز دیجیتال بالقوه‌ای هستند که می‌تواند جریان را تغییر دهد و سود نسبتاً قابل‌توجهی برای آنها به همراه داشته باشد.

خرید و فروش تتر پی98

رندر (RNDR)

توکن رندر

یکی ازآلت کوین هایی که با پیشرفت اخیر در زمینه فناوری هوش مصنوعی امسال فرصت خرید خوبی را ارائه می دهد و تریدرهای خود را شگفت زده کرده است رندر ای آی است. در واقع، نشانگر TD Sequential RNDR در حال حاضر سیگنال خرید را در نمودار سه روزه خود نشان می دهد، در حالی که قیمت آن در زمان انتشار 7.68 دلار است که 5.82 درصد افزایش یافته است.

نمودار سه بعدی جفت ارز USDT/RNDR
نمودار سه بعدی جفت ارز USDT/RNDR

رندر توکن، 8.08% در این هفته افزایش یافت، زیرا برای معکوس کردن ضرر قیمتی 23.18% انباشته شده در ماه گذشته حرکت می کند.در همین حال، یکی از عوامل پیشرفت در زمینه فناوری هوش مصنوعی توکن رندر(RNDR)  یا به اصطلاح «انویدیا کریپتو» است که اخیراً سیگنال خرید فلش زده است و پتانسیل کافی برای ادامه رشد را دارد.

جریان قیمتی 7 روزه رندر توکن
جریان قیمتی 7 روزه رندر توکن

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین

در نهایت، توکن محبوب دوج کوین (DOGE) اخیراً سیگنال خرید را منتشر کرده است که توسط متخصص مشهور ترید ارزهای دیجیتال، علی مارتینز برجسته شده است.

نمودار سه بعدی جفت ارز USDT/DOGE
نمودار سه بعدی جفت ارز USDT/DOGE

در حال حاضر، این دارایی کریپتو با قیمت 0.12556 دلار در حال تغییر است، 2.44 درصد در نمودار روزانه پیشرفت کرده و همچنین در طول هفته 6.94 درصد افزایش داشته است، طبق آخرین اطلاعات قیمتی که در ماه گذشته 21.28 درصد کاهش داشته است.

جریان قیمتی 7 روزه دوج کوین
جریان قیمتی 7 روزه دوج کوین

کاردانو (ADA)

کاردانو

در نهایت، بر اساس مشاهدات کاپیتان فایبیک، تحلیلگر برجسته معاملات ارزهای دیجیتال، در نهایت، کاردانو (ADA) ممکن است در انتظار افزایش به‌روزرسانی عظیم به نام چانگ هارد فورک، پس از ایجاد الگوی کنج در حال سقوط در نمودار روزانه اخیر خود، برای یک شکست قیمت آماده شود.

عملکرد و پیش بینی قیمت کاردانو
عملکرد و پیش بینی قیمت کاردانو

 از نظر قیمت فعلی، کاردانو به صورت لحظه ای با قیمت 0.407 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش روزانه 1.40 درصدی مطابق با بقیه بازار است، در حالی که در نمودار هفتگی خود، در جهت دیگر حرکت می کند و 4.72 درصد افزایش می یابد. در حالی که همچنان کاهش 10.28 درصدی را در ماه گذشته حفظ کرده است.

نمودار قیمت 7 روزه کاردانو
نمودار قیمت 7 روزه کاردانو

آیا این ارزهای دیجیتال مناسب خرید هستند؟

در نهایت، ارزهای دیجیتال فوق پایه محکمی برای رشد ۱۰ برابری قیمت خود در هفته های آینده دارند و سرمایه گذاری ۱۰ دلاری را به ۱۰۰ دلار تبدیل می کنند، اما مهم است که در نظر داشته باشید که همه چیز در بازار کریپتو ممکن است تغییر کند. بنابراین انجام تحقیقات شخصی بسیار مهم است. 

با در نظر گرفتن همه موارد، دارایی های فوق حرکت مثبت و قابلیت رشد گسترده قیمت را در مدت زمان کوتاه نشان داده اند و آنها را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب برای پایان سال 2024 تبدیل کرده است. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments