ارز ماگ کوین |MOG

پروژه بلاک چین mog coin چیست و چطور میتوان از ارزماگ کوین سود به دست آورد؟ 

  محیط کریپتو دائماً با پروژه‌های جدید تکامل می‌یابد که هر کدام به توسعه اکوسیستم بلاک چین کمک می‌کنند. یکی از این پروژه‌ها، Mog Coin است، یک توکن میم که از زمان راه‌اندازی خود توجه اکوسیستم غیرمتمرکز را به خود جلب کرده است. ماگ کوین که در 20 جولای 2023 بر روی بلاک چین اتریوم ضرب شد، از استاندارد ERC-20 پیروی می کند. این طبقه بندی ویژگی های یک ارز دیجیتال قابل تعویض را به آن می دهد.

وب‌سایت رسمی MogCoin با گرافیک‌ها و ویدیوهای پرجنب‌وجوشی که جان مک‌آفی و مارتین شکرلی را به نمایش می‌گذارد، ماهیت میمیک آن را به نمایش می‌گذارد.ماگ کوین که به عنوان اولین سکه فرهنگی اینترنت شناخته می شود، به عنوان یک میم سرگرم کننده شروع شد.

ماگ کوین از طریق یونی سواپ V2 LP راه‌اندازی شد و عرضه عادلانه را تضمین کرد. این بدان معناست که همه بدون در نظر گرفتن وضعیت، شانس یکسانی برای به دست آوردن توکن دارند. نام “Mog” از “AMOG” گرفته شده است که به معنای یک گروه مردانه آلفا است. نماد برند، جویکت، نشان دهنده سازگاری جامعه و نگرش بی دغدغه است و بر سرگرمی و مثبت بودن در اکوسیستم غیرمتمرکز تأکید می کند.

خرید و فروش تتر پی98

ماگ کوین چیست؟

توکن MOG

توکن MOG توکن بومی ERC-20 برای اکوسیستم Mog است. به عنوان وسیله ای برای معامله در جامعه استفاده می شود. کاربران می توانند اقلام یا خدمات را در اکوسیستم با استفاده از توکن $MOG خریداری کنند. این سکه را می توان از طریق Multibit بین بیت کوین و اتریوم پل زد. علاوه بر این، توکن ابزار ($MOG) را می توان در شبکه BRC20 مستقر کرد و یک پل دو طرفه را برای کاربران خود فراهم کرد.

Mog Coin چگونه کار می کند؟

ماگ کوین یک ارز دیجیتال است که در بازار ارزهای رمزپایه فعالیت می کند و از بلاک چین قوی و همه کاره اتریوم استفاده می کند. به عنوان یک توکن ERC-20، از سازگاری و ویژگی‌های امنیتی گسترده شبکه اتریوم بهره می‌برد و آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربران و سرمایه‌گذاران قابل دسترسی می‌سازد.

مکانیک ماگ کوین با رویکرد کاهش تورم در ذهن طراحی شده است. توکن MOG دارای حداکثر عرضه از پیش تعیین شده 420.69 تریلیون توکن ماگ است. این کمبود با مکانیزم سوزاندن بیشتر تشدید می شود، به موجب آن بخشی از توکن ها به طور سیستماتیک از بین می روند و با گذشت زمان، کل عرضه کاهش می یابد. این تاکتیک کاهش تورم برای ایجاد انگیزه در نگهداری و به طور بالقوه افزایش ارزش توکن های باقی مانده با کاهش عرضه است.

وبسایت ماگ کوین
وبسایت ماگ کوین

ماگ کوین در ابتدا از طریق یک استخر نقدینگی با استفاده از یونی سواپ v2، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) توزیع شده است که امکان تراکنش‌های مستقیم همتا به همتا را بدون واسطه فراهم می‌کند. این روش توزیع، تخصیص عادلانه و شفاف توکن‌ها را تضمین می‌کند و به هر کسی اجازه می‌دهد در عرضه اولیه شرکت کند.

ویژگی های ارز ماگ کوین

عملکرد زنجیره‌ای متقابل ماگ کوین توسط یک پل BRC-20 تسهیل می‌شود که امکان استفاده از توکن را در زنجیره‌های بلوکی مختلف فراهم می‌کند. این ویژگی امکان تراکنش‌های یکپارچه بین شبکه‌های اتریوم و بیت‌کوین را فراهم می‌کند و کاربرد و دسترسی توکن را گسترش می‌دهد.

مانند همه ارزهای دیجیتال، عملکرد بازار ماگ کوین تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله حجم معاملات، احساسات بازار و شرایط اقتصادی است. سرمایه گذاران می توانند ماگ کوین را از طریق DEX هایی که توکن های ERC-20 را پشتیبانی می کنند و همچنین از طریق برخی صرافی های متمرکز خریداری کنند. با این حال، سرمایه گذاران بالقوه باید قبل از هر گونه تعهد مالی، تحقیقات کاملی انجام دهند و خطرات ذاتی مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرند.

محبوبیت Mog Coin در چیست؟

ظهور ماگ کوین در دنیای ارزهای دیجیتال با پشتیبانی قوی جامعه مشخص شده است. ارزش بازار ارزهای دیجیتال آن 495.01 میلیون دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن (72.15 میلیون دلار تا 25 ژوئن 2024) گواه سطوح تعامل است.

فهرست‌های موجود در صرافی‌های بزرگ مانند Bybit و Uniswap v2 (که مبتنی بر اتریوم است) دسترسی MOG را افزایش می‌دهد و به شهرت روزافزون آن کمک می‌کند. احساسات مثبت جامعه و چشم‌انداز صعودی به محبوبیت ماگ کوین دامن می‌زند.

توکن ماگ را از کجا بخریم؟

اگر میخواهید ارز ماگ را ترید کنید، Bybit اکنون جفت ارز MOG/USDT را ارائه می دهد. برای شروع، ابتدا باید یک حساب Bybit ایجاد کنید، آن را با ارز رمزنگاری شده تامین مالی کنید و به صفحه معاملات MOG/USDT Spot بروید.

آیا سرمایه گذاری روی ماگ کوین خوب است؟

ماگ کوین انعطاف پذیری را نشان داده و روند مثبتی در بازار داشته است. جامعه پر جنب و جوش و تأثیر فرهنگی آن جایگاه آن را تقویت می کند و فهرست شدن آن در صرافی های بزرگی مانند یونی سواپ و بای بیت دسترسی و نقدینگی را افزایش داده است.

با این حال، ارزهای رمزپایه ذاتاً فرار هستند، به خصوص میم کوین‌هایی مانند ماگ کوین. در حالی که احساسات جامعه آن صعودی است و ارزش بازار آن قابل توجه است، قیمت ماگ کوین می تواند به طور قابل توجهی نوسان کند. سرمایه گذاران بالقوه باید ریسک ها را بدانند و تحقیقات کاملی را با در نظر گرفتن تازگی پروژه و پویایی بازار انجام دهند.

چگونه توکن های ماگ کوین خود را در کیف پول ذخیره کنیم؟

برای ذخیره توکن های ماگ کوین(MOG)، باید یک کیف پول سازگار پیکربندی کنید. مراحل زیر به شرح زیر است:

1️⃣به پلتفرم DappRadar بروید.

 2️⃣برای اطمینان از امنیت و انطباق حساب خود را ثبت و بررسی کنید.

3️⃣یک کیف پول سازگار در DappRadar راه اندازی کنید. این کیف پول برای ذخیره و مدیریت ایمن توکن های Mog Coin شما استفاده می شود.

نحوه خرید Mog Coin

برای خرید توکن های ماگ کوین (MOG)، مراحل زیر را دنبال کنید:

 1️⃣یک صرافی قابل اعتماد انتخاب کنید.

 2️⃣یک صرافی متمرکز معتبر که از ماگ کوین (MOG) پشتیبانی می کند، مانند MEXC، بایننس یا کو کوین انتخاب کنید.

 اطمینان حاصل کنید که بورس دارای امنیت و نقدینگی قوی و همچنین ساختار کارمزد رقابتی است.

 ایجاد یک حساب کاربری:

 به وب سایت صرافی یا اپلیکیشن آن  مراجعه کنید و با ارائه اطلاعات لازم از جمله آدرس ایمیل و رمز عبور امن، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

 3️⃣تمام مراحل تایید هویت مورد نیاز (KYC) را کامل کنید.

 2️⃣حساب خود را پر کنید.

3️⃣ با استفاده از روش پرداخت پشتیبانی شده، مانند:

  •  کارت اعتباری یا نقدی (ویزا، مسترکارت)
  •  حواله بانکی (SWIFT)
  •  تبادل پست (P2P)
  •  خدمات پرداخت شخص ثالث (Simplex، Banxa، Mercuryo)

 4️⃣مبلغ معامله را انتخاب کنید.

5️⃣ تصمیم بگیرید که چه مقدار MOG می خواهید بخرید و مبلغ را در رابط کاربری بورس وارد کنید.

 6️⃣جزئیات تراکنش را بررسی کرده و خرید خود را تایید کنید.

تحلیل قیمت توکن MOG

از آنجایی که یک هفته کامل از شروع به کار توکن ماگ نمی گذرد، بدیهی است که داده های قیمت زیادی برای کار با آنها وجود ندارد. با این حال، این توکن قبلاً طیف وسیعی را با افزایش چشمگیر و اصلاحات قابل توجه در طول مسیر پوشش می داد.

بنابراین، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به نمودار ساعتی ماگ که بر حسب USD بیان شده است بیندازیم: به این ترتیب، می توانید ببینید که قیمت ماگ در دو روز اول معاملات بیش از 2000 برابر افزایش یافته است. به هر حال، این توکن در تاریخ 22 ژوئیه 2023 به بالاترین حد قیمت خود 0.000000002626 دلار رسید. حتی در زمان نگارش، توکن همچنان بیش از 1000 برابر بالاتر از قیمت فهرست خود قرار دارد.

نمودار سالانه ماگ کوین
نمودار سالانه ماگ کوین

این رالی نسبتاً چشمگیر چندین مرحله داشت. در اولین ساعت معاملات، توکن کشش زیادی پیدا کرد و نزدیک به 30 برابر افزایش یافت. این حرکت به ساعت دوم منتقل شد، زمانی که توکن به 0.000000000418 دلار رسید.

این افزایش قیمت بر اساس افزایش حرکت زنجیره ای توکن بود که توسط مورالیس مانی شناسایی شد. به این ترتیب، بسیاری از کاربران Moralis Money، به ویژه آنهایی که در طرح Moralis Starter و Pro استفاده می‌کنند، از 70% به علاوه اصلاح زیر برای دریافت کیف $MOG خود استفاده کردند.

نمودار 24 ساعته ماگ کوین
نمودار 24 ساعته ماگ کوین

با این حال، به دنبال سطح ATH، MOG یک اصلاح عمده را تجربه کرد. در کمتر از سه روز، قیمت توکن نزدیک به 85٪ کاهش یافت و به پایین ترین سطح محلی خود در سطح 0.0000000044 دلار رسید. از آن زمان، قیمت بهبود یافته است و در حال حاضر کمی بالاتر از پشتیبانی 0.0000000089 دلار است.

پیش بینی قیمت سکه Mog

شکلی که اکنون نمودار به نظر می رسد، به نظر می رسد که $MOG در حال حرکت به سمت صعود است. با این حال، قبل از اینکه تلاشی برای رسیدن به ATH یا حتی پیشی گرفتن از آن انجام دهد، احتمالاً سطح حمایت را با قیمت 0.0000000089 دلار یا حتی 0.0000000068 دلار دوباره آزمایش خواهد کرد.

اما اگر زمانی که قیمت موفق به شکستن و بسته شدن به بالای 0.000000012 دلار شود، می‌توانیم یک ATH جدید ببینیم. برای پیش بینی خوشبینانه ترین هدف برای آن سناریو، می توانیم از ابزار اصلاح فیبوناچی استفاده کنیم. دومی (پسوند “4.236” آن) 0.000000098 دلار است. این می تواند 9 برابر یا بیشتر از سطوح قیمت فعلی باشد.

در آن صورت، می‌توانیم از ارزش بازار ATH آن توکن‌ها استفاده کنیم و آنها را بر عرضه کل MOG تقسیم کنیم. اگر فرض کنیم که $MOG می تواند رد پای پپه، شیبا، یا حتی دوج کوین را دنبال کند، در اینجا قیمت هایی را دریافت می کنیم:

  •  0.00000378 دلار (تقریباً 378 برابر از قیمت فعلی)
  •  0.0001052 دلار (تقریباً 10520 برابر از قیمت فعلی)
  •  0.00001889 دلار (تقریباً 18890 برابر از قیمت فعلی)

نتیجه

توکن ماگ یک پروژه ارز دیجیتال ERC-20 است که به عنوان یک شوخی ایجاد شده است. میم کوین از دوستانی شروع شد که می خواستند یک محیط سرگرم کننده در اکوسیستم رمزنگاری ایجاد کنند. این سکه به سرعت در جامعه بلاک چین نسبت به افزایش چشمگیر بینش به دست آورد. در حال حاضر، سکه افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و سرمایه گذاران به بلاکچین ماگ کوین بسیار علاقه مند شده اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments