حملات فیشینگ تون کوین

آیا شبکه TON هک شده است؟ حملات فیشینگ مانع از افزایش قیمت تون کوین

هک شدن بلاک چین شبکه باز (TON)، به یک موضوع داغ در بازار کریپتو تبدیل شده است، TON اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی در آسیب‌پذیری‌ها در سراسر اکوسیستم خود بوده است. در پستی در توییتر امروز، ۲۴ ژوئن، SlowMist، یک شرکت امنیتی بلاک چین، افزایش حملات فیشینگ در سراسر بلاک چین TON را مورد توجه قرار داد. این نگرانی شدید سرمایه گذاران را در مورد پتانسیل شبکه لایه یک برای ارائه امنیت کاربر، که جنبه ای بسیار مورد نیاز در فضای رمزنگاری امروزی است، دامن زده است.

نقض امنیتی در بلاک چین تون

به گفته بنیانگذار شرکت اسلومیست در توییتر:

اکوسیستم TON مورد حمله فیشینگ قرار گرفته است، به دلیل رایگان بودن تلگرام  بسیاری از لینک‌های فیشینگ از طریق گروه‌های پیام، airdrops و سایر روش‌های فریبنده برای فریب کاربران که آدرس TON کیف پول  خود را بدهند ارسال میشوند.

این حملات وجوه و NFT های کاربران را تهدید می کند در حالی که از شماره های تلگرام ناشناس آنها سوء استفاده می کنند، اکانت تلگرام مربوطه کاربر نیز در صورت سرقت این اطلاعات در خطر است. با این حال، تأیید دو مرحله‌ای ممکن است از این اتفاق جلوگیری کند.

با این وجود، با افزایش نقض‌های امنیتی در شبکه، احتمال از دست دادن کاربر بیشتر می‌شود. این همچنین می تواند مانعی برای رالی صعودی تون کوین باشد.


💎⚠️پشتیبانی بایننس از شبکه تون | لیست شدن تون کوین در بایننس💎⚠️


شایان ذکر است، شبکه TON اخیراً با ادغام تتر USDT توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است، اگرچه اکنون با ضربه ای به شهرت خود مواجه است. افزایش اخیر تهدیدات کاربران در سراسر اکوسیستم یک شکست اساسی برای بلاک چین و توکن های لایه یک است و سوالاتی را در مورد امنیت و قابلیت اطمینان شبکه ایجاد می کند.

سقوط قیمت تون کوین

در همین حال، قیمت TON کاهش 4.71٪ در ارزش را نشان داد و در 7.23 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته این توکن به ترتیب 7.20 دلار و 7.72 دلار بود.

جریان قیمت تون کوین
جریان قیمت تون کوین

حرکت نزولی مطابق با حرکت نزولی کل بازار کریپتو است. با این حال، اگر شبکه هیچ کاری برای فرار از این حملات انجام ندهد، ممکن است افت های بیشتری را انتظار داشته باشیم.

اوایل امروز، قیمت میکر دایو (MKR) بیش از 5٪ کاهش یافت زیرا آدرس مربوط به نماینده حاکمیت MakerDAO به قیمت نزدیک به 9 میلیون دلار مورد حمله ی فیشینگ قرار گرفت. با توجه به این موضوع، تهدیدات برای امنیت کاربر در این شبکه ممکن است ادامه دار باشد و قیمت تون کوین در خطر کاهش قرار بگیرد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
3 ماه قبل

بات ها، بازی ها و… تو تلگرام اگه هم به والت کانکت بشن فقط می تونن فعالیتهای کاربر رو داشته باشند و بدون اجازه کاربر نمی تونن چیزی از والت تلگرام برداشت کنند. فیشینگ همه جا هست.