شروع رالی آلت کوین ها

آمادگی آلت کوین ها برای رالی صعودی | بررسی سیگنال های بازار

از آنجایی که بازار آلت کوین وارد فاز انباشت مجدد طولانی‌مدت می‌شود، نشانه‌ها حاکی از یک صعود بزرگ است که به زودی اتفاق می افتد.

اگرچه بازار در حال حاضر در منطقه نزولی قرار دارد، روندها و تحلیل های گذشته نشان می دهد که پتانسیل بسیار زیادی برای افزایش آلت کوین ها وجود دارد. به گفته میلکی بول، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال، الگوی قیمت مشابه در سال 2020 در حال شکل گیری است که نشان می دهد یک سیگنال صعودی به زودی اتفاق می افتد.

 آلت‌کوین‌ها خود را برای یک رالی انفجاری آماده می‌کنند، زیرا الگوهای تاریخی و شاخص‌های صعودی نشان‌دهنده بازگشت امیدوارکننده بازار در سال 2024 هستند.

خرید و فروش تتر پی98

فاز انباشت مجدد آلت کوین ها

احساسات در بازار نسبت به آلتکوین ها در حال حاضر کاهشی است و بسیاری از سرمایه گذاران دیدگاه منفی نسبت به بازار دارند. با این حال، این نوع احساسات برای مراحل انباشت مجدد آلتکوین ها معمول است و درست قبل از معکوس شدن بازار رخ می دهد. در حمایت از این دیدگاه، تحلیلگر سیریل، اشاره می‌کند که احساسات فعلی در بازار منجر به شروع رالی‌های عمده بازار است.

ریزش قیمت ارزها را جدی نگیرید | بازار کریپتو مشابه سال 2021 عمل خواهد کرد!

او تاکید می کند که زمان کاهش ریسک در اوایل چرخه بود، نه اکنون، زیرا بازار فقط از یک هدف اولیه رد شده است، و اهداف بعدی هنوز مشخص نیستند و به زودی توسط جریانات بازار هدایت میشوند.

علاوه بر این، مشاهده شده است که هر چرخه صعودی بزرگ با کاهش قابل توجهی در سهم بازار بیت کوین به پایان می رسد که فرصت های بزرگی را در بازار آلت کوین باز کرده است. به گفته وی، این اتفاقی است که احتمالاً در ماه‌های آینده نیز رخ خواهد داد و به اوج خود در اکتبر 2025 می‌رسد. 

به گفته این تحلیلگر،مارکت میکرها ممکن است با بیان اینکه بازار صعودی به پایان رسیده است، سعی در فریب سرمایه‌گذاران داشته باشند، اما در حال حاضر مرحله انباشت مجدد نشانه رالی بازگشتی بازار است. سیریل انتظار دارد که فروشندگانی که مجبور به فروش با قیمت پایین تر هستند، با قیمت بالاتر دوباره خرید کنند، بنابراین، از ایده افزایش آلت کوین حمایت می کند.

شاخص های فنی و الگوهای تاریخی

تحلیل تکنیکال همچنین از دیدگاه رالی گاوی نسبت به بازار در مورد آلتکوین ها حمایت می کند. میانگین‌های متحرک 50 روزه و 200 روزه (MAs) روندهای صعودی را نشان می‌دهند، اما اقدامات اخیر قیمت به این میانگین‌ها نزدیک شده‌اند که حاکی از حرکت‌های جانبی است. 

⁉️📊وقت ثروتمند شدن رسیده است، سرنوشت تریدرها در دست بازار پرنوسان کریپتو!⁉️📊

با این حال، همانطور که از نمودار مشاهده می‌شود، قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خود می‌رسند در حالی که MACD در حال کاهش است که نشان می‌دهد روند صعودی ممکن است ادامه داشته باشد. علاوه بر این، طبق گفته میکی بول:

 بازار اکنون در مرحله تثبیت است، با نفوذ قیمت‌ها به میانگین های متحرک کوتاه مدت. اما قیمت ها بالاتر از میانگین های متحرک طولانی مدت باقی می ماند. این مرحله، که معمولاً با نوسانات نهایی انجام می شود، با فروش توسط دست های ضعیف یا همان فروشنده های اماتور مشخص می شود، بنابراین راه را برای مرحله صعودی جدید هموار می کند.

 

نمودار کلی بازار آلت کوین
نمودار کلی بازار آلت کوین

داده های تاریخی نشان می دهد که چرخه های قبلی با تنظیمات تکنیکال مشابه منجر به افزایش قابل توجه قیمت در آلت کوین ها شده است. . به عنوان مثال، طبق گفته مایکل ون دی پوپ:

در چرخه های گذشته، آلت کوین هایی مانند سولانا(SOL)، فچ ای آی (FET) و رندر توکن (RNDR) به ترتیب شاهد افزایش 500٪، 650٪ و 300٪ بودند. .

این بار، طبق گزارش های یک وب سایت خبری برخی از آلت‌کوین‌های پرطرفدار که ممکن است منجر به این رالی شوند و سود بالقوه 20000 درصدی داشته باشند، لیرزیرو(ZRO)، زدکی سینک(ZK) و سولانا(SOL) هستند.

کانال گاوسی و ثبت سیگنال صعودی

 ساختار بازار کنونی منعکس‌کننده این الگوهای تاریخی است، با تشکیل الگوی مثلث و حمایت خط پایه قوی. اگر این الگو برقرار باشد، پیش‌بینی‌ها برای سال 2024 افزایش ارزش قابل توجه دیگری را در لیست قیمت ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

نمودار مارکت کپ آلت کوین ها
نمودار مارکت کپ آلت کوین ها

متعاقباً، مقایسه بازار فعلی با چرخه های قبلی، مانند سال های 2017 و 2021، شباهت های قابل توجهی را نشان می دهد. هر دو دوره با مراحل تثبیت و به دنبال آن افزایش شدید قیمت سهام و دارایی های دیجیتال در بازار آغاز شد. این الگوها معمولاً نشان‌دهنده انباشت و افزایش فشار خرید است که منجر به صعود می‌شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments