3 ارز پامپ میشوند

این 3 ارز را قبل از پامپ 50 درصدی قیمت بخرید!

در ژوئن 2024، بازار کریپتو شاهد اصلاح قابل توجهی بود، به طوری که دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین از 71000 دلار به 64000 دلار کاهش یافت. این کاهش روند نزولی گسترده‌تری را در سراسر ارزهای رمزپایه اصلی تحت تاثیر قرار داده است و فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است تا در کاهش قیمت ها ارز مد نظر خود را بخرند.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل بازار کریپتو

خروجی قابل توجه در ETF های بیت کوین، فروش فعلی بازار را تقویت می کند. داده‌های اخیر اسپات آن چین، یک ردیاب پیشرو بر روی داده‌های زنجیره‌ای، بر روند تداوم جریان خروجی خالص از ETF‌های بیت‌کوین تأکید می‌کند، که نشان‌دهنده تصمیم گیری محتاطانه در میان سرمایه‌گذاران در جریان نوسانات بازار است.

فچ ای آی(FET)

فچ ای آی(FET)

فچ ای آی(FET) یک پروژه نوآورانه است که فناوری بلاک چین را با هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد یک اقتصاد دیجیتال غیرمتمرکز ترکیب می کند. هدف آن فعال کردن عامل‌های مستقل برای انجام وظایف، بهینه‌سازی سیستم‌ها و تسهیل تبادل داده‌های کارآمد است.


🤖🪙فچ ای آی را به عنوان جایگذین بیت کوین در سبد خرید خود قرار دهید!🤖🪙


 فچ ای آی (FET) با اتصال به حوزه در حال رشد هوش مصنوعی، برای رشد قابل توجهی آماده است. علیرغم رکود اخیر بازار که شاهد کاهش قیمت آن از 3.84 دلار به 1.1 دلار بود، یک کاهش 68درصدی، مسیر این توکن در دو خط روند موازی نشان دهنده شکل گیری یک الگوی پرچم صعودی است.

نمودار قیمت فچ ای آی
نمودار قیمت فچ ای آی

اخیراً، FET از خط روند پایین تر برگشت و با 37 درصد صعود به 1.5 دلار رسید، در حالی که ارزش بازار آن به 1.287 میلیارد دلار افزایش یافت.خروج احتمالی از سطوح سقف نشان دهنده تغییر در احساسات بازار است. اگر این الگو ادمه پیدا کند، قیمت FET ممکن است تا 4 دلار رشد کند.

آوه (Aave )

آوه (Aave )

آوه یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای رمزنگاری شده را بدون مراجعه به واسطه‌های مالی سنتی قرض دهند. در اواسط ماه مارس، این آلتکوین وارد اصلاح جدیدی شد و قیمت آن از 145.8 دلار به 79 دلار سقوط کرد و 45 درصد سقوط را ثبت کرد.

 طبق داده‌های به دست آمده، سکه آوه ارزش بازار 1.189 دلار را نشان می‌دهد، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته. 85.8 میلیون دلار است.تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که این اصلاح بخشی از یک روند جانبی 27 ماهه است که توسط یک الگوی مثلث متقارن اداره می شود. تحت تأثیر این الگو، قیمت توکن آوه آماده است تا قبل از اینکه یک شکست قاطع ایجاد کند، در جریانی بی روند ترید شود.

نمودار قیمت آوه
نمودار قیمت ارز آوه

آوه موقعیت خود را به عنوان یک ارز پیشرو در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مستحکم کرده است و بیش از 60 درصد از سهم بازار را در وام های زنجیره ای در اختیار دارد.

در اوایل این هفته،ساتوشی کلابز به اشتراک گذاشت که بیش از 13 میلیارد دلار از طریق پروتکل‌های وام‌دهی زنجیره‌ای وام گرفته شده است که آوه رهبری آن را بر عهده دارد.بنابراین، یک خروج احتمالی از مثلث نشان دهنده یک روند معکوس بزرگ است و هدف اولیه 660 دلار را تعقیب می کند.

نات کوین (NOT)

نات کوین (NOT)

نات کوین (NOT) توکنی است که در ابتدا از طریق یک بازی تلگرام مورد توجه قرار گرفت و به طور موثری از طریق بازی های تپ تو ارن کاربران زیادی را با فناوری وب 3 (web3) آشنا کرد. همراه با رشد تون کوین، قیمت NOT در اواخر ماه مه یک رالی گاوی را به نمایش گذاشت. 


⚡️🪙تحلیل قیمت نات کوین در میان مدت | روند صعودی تا کجا ادامه دارد؟⚡️🪙


با این حال، با اصلاح اخیر بازار، قیمت NOT از 0.029 دلار به 0.0114 دلار سقوط کرد و 50 درصد از دست داد. نات‌کوین در حال حاضر دارای ارزش بازاری 1.5 میلیارد دلاری است که جایگاه خود را به عنوان پنجاه و ششمین دارایی بزرگ رمزنگاری شد جایگاه خود را  در لیست قیمت ارزهای دیجیتال تثبیت میکند.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

روند نزولی کنونی قیمت NOT توسط یک خط روند نزولی هدایت می‌شود و احساسات فروش بر رالی حفظ می‌شود. برای اینکه خریداران کنترل را در دست بگیرند، شکست بیش از این مقاومت سقف ضروری است.

شکست موفقیت آمیز نشان دهنده ادامه روند صعودی خواهد بود و خریداران را برای عبور از مرز 0.1 دلار در کوتاه مدت تقویت می کند.

نکات کلیدی

همانطور که بیت کوین به روند اصلاحی خود در ماه ژوئن ادامه می دهد، سرمایه گذاران خرده فروشی احساس وحشت می کنند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بیت کوین تنها 12 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 73750 دلار است.

الگوهای تاریخی نشان می دهد که اصلاح 20 تا 30 درصد قبل از از سرگیری روند صعودی رایج است. این سناریو فرصتی را برای خریداران حاشیه‌ای فراهم می‌کند تا ارزهای دیجیتال را بخرند و خود را در موقعیتی سودمند جلوتر از یک معکوس بزرگ بالقوه بازار قرار دهند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments