سیگنال خرید میم کوینها

این 6 میم کوین با قیمت کم را برای 100 برابر کردن سرمایه خود همین حالا بخرید!

چشم انداز ارزهای دیجیتال فعلی سه سکه میم را برای خرید با بازدهی امیدوارکننده در نظر گرفته است داگ  ویف هت(WIF)، فلوکی اینو(FLOKI) و دوج لون مارس(ELON). این ارزهای رمزنگاری شده توجه سرمایه گذاران جوان را به خود جلب می کنند و پیش بینی ها حاکی از پتانسیل رشد قابل توجهی است. 

این توکن‌ها به‌عنوان سرمایه‌گذاری‌های بالقوه سودآور در این بازار نزولی مناسب هستند. کاهش شرایط بازار فرصت خرید را فراهم می‌کند، و این همان چیزی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد. بر اساس شاخص ترس و طمع، بازار کریپتو از احساسات حریصانه به سمت خنثی تغییر یافته است که منجر به کاهش قیمت در اکثر ارزهای دیجیتال شده است.

 با این حال، این مرحله نهایی نیست زیرا روندها تغییر می کند، بازار بهبود می یابد و ارزهای دیجیتال به سمت دستاوردهای جدید می روند.در این مقاله در مورد 6 رمز ارز با قیمت پایین صحبت کنیم که می توانند سرمایه گذاری 100 دلاری شما را در این ماه به 10000 دلار تبدیل کنند.

خرید و فروش تتر پی98

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت(WIF)، یک توکن میم پرطرفدار در شبکه سولانا،  اخیراً رشد قابل توجهی را ثبت کرده است. ارزش بازار میم کوین به حدود 1.8 میلیارد دلار رسید و آن را در رتبه 41 در رتبه بندی جهانی ارزهای دیجیتال قرار داد. این میم کوین با تم سگ با عملکرد چشمگیر خود در اوایل سال هیجان بازار را برانگیخت. قیمت داگ ویف هت1.81 دلار است که توسط حجم معاملات 388 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته پشتیبانی می شود.


🐶👒تحلیل نمودار و پیش بینی قیمت ارز WIF در سال 2024 🐶👒


با وجود این افزایش، قیمت توکن ویف بیش از 35 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است که تنها در این هفته 12 درصد کاهش داشته است. این کاهش قیمت باعث کاهش بیشتر اشتیاق برای میم کوین‌ها در سراسر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال است که داگ ویف هت و توکن‌های مشابه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نمودار قیمت توکن WIF
نمودار قیمت توکن WIF

 این رشد پتانسیل آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری برتر میم کوین با چشم‌انداز افزایش 10000 درصدی نشان می‌دهد. با پیروی از این مسیر، بسیاری از توکن‌ها در اکوسیستم سولانا علیرغم اصلاحات گاه به گاه بازار به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهند و داگ ویف هت را برای روندهای صعودی احتمالی پیش رو قرار می‌دهند.

فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو

فلوکی اینو(FLOKI) نقش خود را به طور قابل توجهی در فضای وب 3 گسترش داده است و از ریشه های میم کوین خود فراتر رفته است. اکنون به طور فعال در بخش‌های مختلف مانند متاورس، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شرکت می‌کند.


🦊🪙پیش بینی قیمت فلوکی اینو تا سال 2025 🦊🪙


فلوکی با عنوان “کریپتو مردمی” فرهنگ عامه را با نوآوری های دیجیتالی پیشگامانه ادغام می کند. در حال حاضر، فلوکی 0.0001668 دلار قیمت دارد و اخیراً کاهش 6٪ را تجربه کرده است. با وجود این، رتبه آن به 53امین ارز دیجیتال در  لیست قیمت ارزهای دیجیتال صعود کرده است که توسط ارزش بازار قوی 1.6 میلیارد دلار پشتیبانی می شود.

نمودار قیمت FLOKI
نمودار قیمت FLOKI

این توسعه، پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم را برجسته می کند.ارزش فلوکی تنها در سال گذشته بیش از 600 درصد افزایش یافته است. این سکه به عنوان یک میم کوین برتر با پتانسیل افزایش خیره کننده 10000 درصدی در ارزش خودنمایی می کند.

دوجلون مارس (ELON)

دوجلون مارس

دوجلون مارس(ELON)، یک ارز دیجیتال با الهام از میم‌های با مضمون سگ، بر روی شبکه‌های اتریوم و پالیگان ساخته شده است. از استاندارد توکن اتریوم ERC-20 استفاده می کند، یک چارچوب انعطاف پذیر که از اکثر توکن های معامله شده در بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند.

 این یک پایه فنی محکم برای دوجلون مارس ایجاد کرده است و آن را به یک انتخاب مطلوب در بین علاقه مندان به میم کوین تبدیل کرده است. اخیراً، این دارایی دیجیتال افزایش قابل توجهی در فعالیت بازار داشته است. قیمت توکن الون در حال حاضر حدود 0.00001673 دلار است. 

نمودار قیمت دوجلون مارس
نمودار قیمت دوجلون مارس

در روز گذشته به حجم معاملات 1.6 میلیون دلاری دست یافت. این افزایش فعالیت، رتبه این ارز را به 395  در کوین مارکت کپ رساند و ارزش بازار آن اکنون به 97 میلیون دلار رسیده است. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که دوجلون مارس پتانسیل افزایش 10000 درصدی را دارد و آن را به عنوان بهترین سکه میم برای سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد.

گیم استاپ(GME)

گیم استاپ

توکن گیم استاپ یکی از بزرگ‌ترین رالی‌ها را پیش از این به نمایش گذاشته است که تنها دو هفته پیش به 0.03207 دلار رسید. اگرچه ارزش گیم استاپ کاهش یافته است، یک رالی مشابه دیگر به دلیل کاهش شرایط بازار متوقف شده است. 


🎮🪙کدام میم کوین ها با افزایش سهام گیم استاپ پامپ میشوند؟🎮🪙


با این حال، در حالی که بازار در حال بهبود است، قیمت توکن گیم استاپ افزایش یافته است و در حال حاضر پس از افزایش 3 درصدی در 24 ساعت گذشته در 0.008423 دلار است. علاوه بر این، دارای ارزش بازار 58,023,889 دلار با بهبود 3 درصدی است و حجم معاملات 41,857,974 دلار است که نسبت به قبل نیز افزایش یافته است.

نمودار قیمت GME
نمودار قیمت GME

پپه آنچیند (PEPU)

پپه آنچیند

پپه آنچیند در چنین مراحل اولیه توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. تقاضای زیادی دارد زیرا سکه میم در مرحله پیش فروش است و بیش از 200000 دلار جمع آوری کرده است. ارزش آن 0.008 دلار است و ممکن است با پیش فروش بعدی حتی بیشتر شود. علاوه بر این، کارشناسان پپه آنچیند را سودآورتر و پیشرفته‌تر از هر کریپتودی می‌دانند که به دلیل پاداش‌های بالا، تراکنش‌های سریع‌تر، اولین شبکه بلاک‌چین میم کوین و موارد دیگر است.

نان پیبل کوین (NPC)

نان پیبل کوین

نان پیبل یکی از ارزهای دیجیتال بسیار صعودی امروزی است زیرا در 24 ساعت گذشته 40 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در 0.02638 دلار با ارزش بازار 181,862,933 دلار است. با افزایش 43 درصدی حجم معاملات خود به 6,116,487 دلار، تقاضای توکن نان پیبل کوین در حال افزایش است. 

نمودار قیمت نان پیبل کوین
نمودار قیمت نان پیبل کوین

اکنون تنها 6 درصد با بالاترین قیمت خود یعنی 0.0282 دلار که همین چند روز پیش تعیین شده بود، فاصله دارد. در صورت ادامه روند، این کوین می تواند به هدف بالاتری دست یابد و سودهای بزرگتری را در ژوئن امسال ارائه دهد. با کریپتوهای صعودی محدود در ژوئن امسال، GME، PEPU و NPC ممکن است سرمایه گذاری را به بالاترین سود تبدیل کنند. با تداوم روند این ارزهای دیجیتال، ژوئن ممکن است همان فاز صعودی ماه مارس را ارائه دهد.

جمع بندی

در مواجهه با نوسانات بازار، سکه‌های میم برای خرید مانند WIF، FLOKI، و ELON همچنان جمعیت جوان‌تر را با پتانسیل بالای خود برای بازدهی مجذوب خود می‌کنند. با شتاب گرفتن روند، این دارایی های دیجیتال فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاران باهوشی است که به دنبال به حداکثر رساندن سود در یک چشم انداز اقتصادی نامطمئن هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments