همستر بازار پیش از عرضه کوکوین

معامله توکن همستر در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین!

صرافی کوکوین یک صفحه اختصاصی برای خرید و فروش و معاملات زود تر از موعد توکن همستر در بازار پیش از عرضه اختصاص داده است. 

بازار پیش از عرضه یا Pre-Market یک پلت فرم معاملاتی است که به طور انحصاری برای معامله توکن های جدید قبل از راه اندازی رسمی آنها است. 

خریداران و فروشندگان می توانند در بازار های پیش از عرضه قیمت ها را تعیین کنند و معاملات را و درخواست ها و پیشنهادات را با یکدیگر تطبیق دهند تا از قبل قیمت گذاری از نرخ حدودی و نقدینگی توکنی که قرار است لیست شود آگاهی پیدا کنند.

کسانی که میخواهند در بازار پیش از عرضه شرکت کنند باید حتما موجودی پیشنهادی یا درخواستی را داشته باشند و در چارچوب زمانی که توافق می شود تحویل ارز را انجام دهند.


💡آموزش وصل کردن کیف پول به ربات همستر


در واقع میتوان گفت که لیست شدن همستر در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین به این معنا است که قبل از عرضه رسمی، به‌صورت غیررسمی معاملات این توکن در برخی از صرافی ها آغاز می شود  و کاربران میتوانند با امکانات محدود سفارش خرید و فروش ثبت کنند. چیزی که مشابه آن را در نات کوین هم دیدیم. این سازوکار به کشف قیمت توکن همستر و آمادگی صرافی‌ها و تیم توسعه این ارز کمک میکند.

پیش فروش همستر در صرافی کوکوین

پیش از هر چیز برای ورود به بازار پیش از عرضه همستر در صرافی کوکوین روی دکمه زیر بزنید:

لازم به ذکر است که پیش فروش همستر در صرافی کوکوین 2 روز به تعویق افتاده است. پیش تر قرار بود معاملات پیش فروش در 23 خرداد ماه آغاز شوید ولی حالا با 2 روز تاخیر در 25 خرداد شروع می شود. این معاملات در ساعت 13:30 روز جمعه به وقت ایران آغاز می شوند.

این بازار در چند گام قابل استفاده است:

  1. فروشنده یا خریدار سفارشی با مقدار مورد نظر و مبلغ درخواستی خود ثبت میکند.
  2. خریدار یا فروشنده میتواند از لیست پیشنهادات ثبت شده انتخاب کند و وارد معامله شود.
  3. بعد از تایید طرفین باید منتظر بمانند تا توکن به صورت رسمی در کوکوین لیست شود تا طبق توافق ارز را دریافت کنند.

راه اندازی بازار های پیش از عرضه یکی از مهم ترین سیگنال هایی است که نشان میدهد لیست شدن همستر کمبت قطعی است و شاید حتی خیلی نزدیک باشد.

قیمت همستر در صرافی کوکوین

قیمت همستر در صرافی کوکوین بر اساس معاملات و سفارشاتی که دارندگان در رویداد پیش فروش ثبت میکنند کشف می شود. با توجه به اینکه هنوز پیش فروش شروع نشده است و در روز جمعه 25 خرداد آغاز میشود باید برای دانستن قیمت همستر در پیش فروش صرافی کوکوین تا آن زمان منتظر بمانیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments