اتصال همستر به ولت

آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت برای برداشت ارزها

در جدیدترین به روزرسانی بازی محبوب همستر کمبت امکان اتصال کیف پول ارز دیجیتال به ربات این بازی فراهم شده است. برای اینکه ارزهای خود را از ربات برداشت کنید و در زمان لیست شدن بتوانید آنها را بفروشید نیاز به انتقال از ربات به کیف پول دارید. کیف پولی که از آن استفاده میکنید باید از شبکه تون پشتیبانی کند. در ادامه با آموزش گام به گام و تصویری انتقال همستر به کیف پول با ما همراه باشید.


بهترین گزینه برای اینکار کیف پول تون کیپر است که میتوانید در مقاله آموزش دانلود و نصب کیف پول تون کیپر نحوه کار با این ولت را بیاموزید.


چگونه کیف پول همستر را فعال کنیم؟

  1. وارد ربات بازی همستر شوید و بر روی تب ایرداپ “Airdrop” در پایین سمت راست کلیک کنید.
  2. در این بخش با انتخاب گزینه اتصال کیف پول “Connect your TON” می‌توانید کیف پولتان را به ربات همستر وصل کنید.
  3. حالا لیست کیف پول ها به شما نشان داده می شود. در این قسمت می‌توانید کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)، مای تون ولت (MyTonWallet)، تون هاب (Tonhub) و یا دی ولت (DeWallet) را انتخاب کنید. بهترین همان تون کیپر است.
اتصال همستر به کیف پول

اگر این گزینه برای شما فعال نشده است باید کمی صبر کنید چون ممکن است برای برخی از کاربران با تاخیر فعال شود. توجه کنید که همستر تا این لحظه یعنی 19 خرداد 1403 هنوز در هیچ صرافی لیست نشده است. تاریخ لیست شدن همستر کمبت به طور قطعی اعلام نشده است پس مراقب کلاهبرداری ها باشید!

تغییر یا حذف کیف پول همستر کمبت

قابلیت تغییر کیف پول همستر و یا حذف آن برای اتصال یک کیف پول جدید به ربات برای کاربران فراهم شده است. حالا اگر ربات را به کیف پول تلگرام متصل کرده اید و برای تحریم ها نگران هستید یا اینکه دسترسی به کیف پول خود را از دست داده اید یا رمزش را تغییر داده اید میتوانید به راحتی کیف پول وصل شده به همستر را حذف کنید و یک کیف پول جدید به آن وصل کنید.

برای تغییر کیف پول همستر کافی است وارد تب ایرداپ “Airdrop” در پایین سمت راست صفحه اصلی همستر شوید. در آن بخش نام کیف پولی که قبلا به ربات وصل کرده اید را مشاهده میکنید و در کنار آن یک ضربدر قرمز هم ظاهر شده است. روی ضربدر بزنید تا کیف پول قبلی حذف شود. بعد از آن مطابق آموزش قبلی میتوانید هر زمان که خواستید کیف پول دیگری اضافه کنید.

تغییر کیف پول همستر

بهترین کیف پول همستر کدام است؟

شما می توانید از هر کیف پولی که از شبکه تون پشتیبانی میکند برای وصل شدن به ربات همستر استفاده کنید. گزینه های در دسترس به عنوان کیف پول همستر عبارتند از:

  • کیف پول داخلی تلگرام
  • تون کیپر
  • مای تون ولت
  • تون هاب
  • دی ولت

تون کیپر یکی از بهترین کیف پول های شبکه تون است که استفاده از آن به عنوان کیف پول همستر کامبت بسیار آسان است و آموزش کامل آن هم در پی98 ارائه شده است. بهترین کیف پول یا ولت برای همستر کیف پولی است که شما امنیت آن را در نظر بگیرید. یعنی عبارت بازیابی خود را در جایی امن ذخیره کنید و در اختیار هیچ شخصی قرار ندهید.

پاسخ به سوالات متدوال

فعال کردن کیف پول همستر چگونه است؟

کافی است مطابق تصاویر و راهنمای گام به گام وارد بخش ایردراپ در ربات همستر شوید و گزینه اتصال به کیف پول را انتخاب کنید.

کدام کیف پول همستر بهتر است؟

از نظر سادگی استفاده و امنیت بهترین ولت برای همستر کیف پول تون کیپر است.

انتقال همستر به تون کیپر چگونه انجام می شود؟

شما باید ابتدا مطابق این آموزش ربات همستر را به کیف پول تون کیپر وصل کنید تا بتوانید ارزها را منتقل کنید.

چگونه همستر را به تون کیپر وصل کنیم؟

وارد بخش ایردراپ شوید و روی گزینه اتصال به کیف پول کلیک کنید. در لیست کیف پول ها تون کیپر را انتخاب کنید. باید قبلا تون کیپر را دانلود و نصب کرده باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
26 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
3 ماه قبل

قابلیت دیس کانکت کیف پول در همستر اضافه شد.

فاطمه
فاطمه
3 ماه قبل

یه سوال دیگه
من توی کیف پولم یه قسمت داره اتصال داپ . من اونو پاک کردم. چجوری میتونم برش گردونم؟؟ آیا برای کیف پول و بازی مشکلی پیش میاد یانه؟

فاطمه
فاطمه
3 ماه قبل

بنظر شما چقد دیگه اعلام میکنن ک میتونیم کیف پول رو تغیر بدیم؟

کوروش
کوروش
3 ماه قبل

سلام ببخشید من به همستر رو اشتباهی به کیف پول تلگرام وصل کردن چطوری میتونم بزارم روی تو کیپر

م.ف
م.ف
پاسخ به  کوروش
3 ماه قبل

سلام.من هم همین مشکل رو داشتم .رفتم تو والت تلگرام بلاک و دیلیت کردم .و از صرافی bing در همستر استفاده کردم بعد از چند ساعت پساپ اومد و به تون کیپر وصل کردم

محمد
محمد
3 ماه قبل

سلام من تون کیپر رو حذف نصب کردم چطور میشه دوباره متصل کنم لطفا راهنمایی کنید

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر
از کجا بفهمیم که که ربات همستر را به کیف تون کیپبر درست اضافه کردیم چون من یک بار تون کیپر را حذف و دوباره نصب کردم و نمی دانم حذف من که قبل از اتصال به ربات بوده یا خیر ولی الان تیک آبی زده و یک شناسه برا من اومده

سپهرصالحی
سپهرصالحی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر…لطفا توضیحاتم رو به دقت بخوانید ممنون🙏
من کیف پولم رو به ton hub وصل کردم ولی هوسم بهم غلبه کرد تغییرش بدم و به ton keeper وصل کنم.
پس هرکاری کردم نشد و ton hub رو از روی گوشیم کلا پاک کردم.
دوباره رفتم ton hub رو دانلود کردم ولی دیگه کیف پولم نیست💔💔💔 رمز بازیابی رو هم ندارم چیکار کنم کیف پولم برگرده؟؟؟؟🥲 تروخدا راهنماییم کنین

جواد
جواد
3 ماه قبل

سلام من تون کیپرو پاک کردم دوباره نصب کردم الان نمیتونم به همستر کیف پولم و وصل کنم و اون بک اپ هم ندارم چیکار کنم ممنون

کیوان
کیوان
3 ماه قبل

سلام ۲ تا سوال داشتم ، یکی اینکه چطور میتونم کیف پول متصل رو تغییر بدم ؟ و سوال دومم هم اینکه ایا مشکلی نداره چند تا اکانت همستر رو به یک کیف پول وصل کرد؟

الهام
الهام
پاسخ به  پرستو کاشانی
3 ماه قبل

سلام،علت خطای Unable to subscribe to notifications: Request failed with status code 400 زمان اتصال همسترکامبت چیه؟

Mahla
Mahla
پاسخ به  پرستو کاشانی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر من اشتباهی دو اکانتم رو به یک ولت وصل کردم.دیدم بعضی جاها گفتن که ی اکانتم رو دیلیت اکانت کنم وگرن هردو رو ازدست میدم درسته؟؟؟یابعضی ها گفتن بن میشه هردو اکانتم…الان اگه صبر کنم اکانتمو میتونم تغییر کیف پول بدم؟؟

ممد
ممد
3 ماه قبل

سلام .من این حرکتو زدم .فقط اون قسمتی که باید لیست کیف پول ton wallet انتخاب میکردم فکر کنم زدم رو همون گزینه open wallet in telegram بعد تموم شد دیگه حالا فقط یه لینک هست ک باید کپی کنم میدونین چی شده زدمش رو کیف پول تلگرام ؟ ممنون میشم جواب بدین

مهدی
مهدی
پاسخ به  پرستو کاشانی
3 ماه قبل

چجوری میتونم از کیف پول تلگرام در بیارم به تان کیپر وصل کنم ؟