رالی صعودی پپه

تحلیل قیمت پپه | ادامه رالی صعودی همزمان با خرید گسترده نهنگ ها

به نظر می رسد رالی صعودی برای سومین سکه بزرگ میم در جامعه ارزهای دیجیتال یعنی پپه (PEPE) غیرقابل توقف باشد. در 24 ساعت گذشته، قیمت پپه 12 درصد دیگر افزایش یافته و سود هفتگی خود را به بیش از 80 درصد افزایش داده است. قیمت پپه در حال حاضر در 0.0000166 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن از 7 میلیارد دلار عبور می کند که به نقطه عطف جدیدی رسیده است. رشد اخیر پپه به دلیل علاقه شدید سرمایه گذاران  اتفاق افتاده است زیرا حجم معاملات روزانه به بیش از 2.56 میلیارد دلار رسیده است.

 🟩قیمت پپه در جریان انباشتگی زیاد توسط نهنگ ها و افزایش 4 برابری آدرس های فعال تنها در یک هفته، به بالاترین حد خود رسیده است.

خرید و فروش تتر پی98

پپه به بالاترین قیمت خود رسید ATH

پپه پس از دوج کوین و شیبا اینو به سومین سکه بزرگ میم تبدیل شده است که به نقطه عطف قابل توجهی رسیده است. این توکن نه تنها از میم کوین های رقیب بهتر عمل کرده است، بلکه از لیست توکن های ارز دیجیتال نیز پیشی گرفته و در ماه گذشته به سود ۱۳۵ درصدی دست یافته است. از سال گذشته تا به امروز، این ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم بازدهی ۱۲ برابری را برای دارندگان خود به ارمغان آورده است.

این رالی توجه سرمایه گذاران ثروتمند را به خود جلب کرده است. پلتفرم ردیابی روی زنجیره(Spot On Chain) گزارش داد که یک نهنگ 1.32 تریلیون توکن پپه را از بایننس در پنج روز گذشته خارج کرده است. با قیمت فعلی، سبد خرید پپه این نهنگ 21 درصد بازده ایجاد کرده است.

در 5 روز گذشته، یک نهنگ 1.323تریلیون پپه را از بایننس به قیمت ~0.00001378 دلار (هزینه تخمینی: 18.2 میلیون دلار) برداشت. اکنون، با افزایش قیمت 81٪ در هفت روز گذشته به یک اوج قیمت (ATH) جدید، دارایی پپه این نهنگ به ارزش 22.1 میلیون دلار (+21٪) است! آیا این نهنگ توکن های پپه خود را به زودی دامپ میکند؟

گذارش spot on chain
توییت پلتفرم ردیابی روی زنجیره
توییت پلتفرم ردیابی روی زنجیره

علت رالی صعودی پپه چیست؟

عملکرد درخشان اخیر پپه با احساسات خوش بینانه در صنعت ارزهای دیجیتال پس از تایید ETFs های اتریوم مطابقت دارد. عملکرد قیمت پپه همچنان صعودی است زیرا خریداران در برابر تلاش ها برای کاهش قیمت مقاومت می کنند. حمایت قوی در حدود سطح 0.00001380 دلار شکل گرفته است که دو بار آزمایش شده است. علاوه بر این، پپه در حال ایجاد سطوح پایین‌تر و اوج‌های بالاتر است که نشان‌دهنده روند صعودی است. قیمت همچنین بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) معامله می شود که چشم انداز صعودی را بیشتر تقویت می کند.

نمودار قیمت روزانه پپه
نمودار قیمت روزانه پپه

🟩توکن پپه برای رالی بزرگتر آماده است،شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای سنتیمنت (Sentiment ) گزارش افزایش آدرس های فعال دارای پپه از 3600 به 12000 بین 21 می تا 22 ماه می را داد . افزایش مشابهی در کیف پول های دارای پپه در اواسط ماه می هم مشاهده شد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments