2 ارز مناسب خرید

2 ارز مناسب خرید تا قبل از رالی صعودی بیت کوین در هفته پیش رو

امروز یکشنبه، بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً با ثبات بود، قیمت بیت‌کوین همچنین پس از افزایش طی دو روزگذشته یک کاهش 0.3 درصدی را تجربه کرد. بازار به صورت کلی چشم اندازی صعودی را نشان می دهد زیرا بیت کوین تنها 6.7 درصد از بالاترین سطح تاریخ 73800 دلار کاهش یافته است و SEC اخیراً ETF های اتریوم را تایید کرده است.

خرید و فروش تتر پی98

🔺با این حال، پتانسیل کامل این توسعه هنوز محقق نشده است، زیرا صادرکنندگان ETF باید قبل از شروع معامله منتظر تایید اظهارات ثبت S-1 خود باشند. به گفته تحلیلگران بازار، این روند تایید ممکن است چندین هفته یا حتی ماه ها طول بکشد.

طبق پیش بینی ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالقوه در بازار ارزهای دیجیتال، با روندهای پایدار در بیت کوین و چشم‌اندازهای خوش‌بینانه برای یونی سوآپ و پپه کوین دیده میشود. علیرغم یک افت کوتاه، بیت کوین نزدیک به اوج خود باقی می ماند، در حالی که تایید ETF های نقطه ای اتریوم نشان دهنده رشد بیشتری برای بیت کوین خواهد بود.

با توجه به اینکه بازار کریپتو هنوز وارد یک روند صعودی نشده است، دارایی‌هایی مثل یونی سوآپ و پپه ممکن است فرصت‌های مناسبی برای ورود به موقعیت خرید جدید ارائه دهند.

خرید و فروش بیت کوین پی 98

تحلیل قیمت بیت کوین 

بیت کوین به دلیل نقش پیشگام خود در تعریف مفهوم ارزهای دیجیتال متمایز است. بیت کوین پس از انتشار باعث شد 21 ارز دیگر وارد بازار شوند که باعث شود مردم به سوی دارایی های دیجیتال رو بیاورند همین موضوع روش سنتی چاپ پول را تضعیف کرد.

این هفته به طور قابل توجهی برای بازار کریپتو در میان احساسات مختلط بازار به علت تایید ETF  های اتریوم بی ثبات بود، اما قیمت بیت کوین توانست بالای 66000 دلار باقی بماند. تغییر اخیر در این سطح، دارایی را تا 4 درصد افزایش داده و در حال حاضر با قیمت 69095 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

بر اساس داده های به دست امده، بیت کوین دارای ارزش بازار 1.362 میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته با 33 درصد کاهش به 15.5 میلیارد دلار رسیده است.

در نمودار روزانه، یک خط روند صعودی روند بهبود فعلی بیت کوین را هدایت می کند. قیمت بیت کوین ممکن است قبل از به چالش کشیدن مجدد سقف 73800 دلار و هدف گذاری برای رسیدن به بالاترین قیمت جدید بالای 76000 دلار، فقط یک بار دیگر به این سطح حمایت نیاز داشته باشد.

تحلیل قیمت یونی سوآپ

یونی سوآپ(UNI) یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که برای مبادله ارزهای دیجیتال استفاده می شود، بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند و امکان تراکنش های خودکار بین توکن های ارزهای دیجیتال را از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند بدون نیاز به دفترچه سفارش مرکزی صرافی سنتی فراهم می کند.

دوم ماه می برای قیمت یونی سوآپ به شدت صعودی بوده است و پیش‌بینی می‌شود که یک رالی صعودی از 6.735 دلار به 11.4 دلار را طی کند و یک سیگنال رشد 70 درصدی داشته باشد. این رالی بهبودی آلتکوین را به بالای دو سطح افقی مهم 8.35 دلار و اخیراً 10.4 دلار ارتقا داد و به خریداران گام بعدی برای رهبری یک رالی بالاتر را ارائه داد.

نمودار قیمت یونی سوآپ
نمودار قیمت یونی سوآپ

 ارزش بازار فعلی یونی سوآپ  6.8 دلار را نشان می دهد که در بین 20 ارز دیجیتال برتر برتر قرار دارد.

اگر شکست اخیر از سطح 10.4 دلار حفظ شود، خریداران می توانند هدف 13.3 دلار و به دنبال آن 17 دلار را دنبال کنند.

با حرکت فعلی، متحرک نمایی 20 روزه میتواند یک حمایت مهم برای گسترش روند بهبودی یونی سوآپ باشد.

تحلیل قیمت پپه

پپ کوین (PEPE)، یک ارز دیجیتال است که در ابتدا به عنوان یک میم کوین سرگرم کننده طراحی شد که دارای میم اینترنتی محبوب  پپه با مضمون قورباغه (Pepe the Frog) بود.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

در بازارغیر قابل اعتماد فعلی، قیمت PEPE در این هفته پس از معکوس شدن از خط روند صعودی در 0.00000881 دلار، یک رالی بهبودی را شروع کرد. این چرخش صعودی دارایی را 75 درصد افزایش داد و در حال حاضر به قیمت 0.0000155 دلار معامله میشود و ارزش بازار آن  به 6.4 میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به اینکه پپه در حال حاضر در حالت نوسان قیمت است، سطح پیوت سنتی سطوح مقاومت 0.0000165 دلار و به دنبال آن 0.000019 دلار را نشان می دهد.

جمع بندی

ماه می برای بازار ارزهای دیجیتال به شدت صعودی بود زیرا چندین دارایی همراه با بیت کوین را از اصلاحات قبلی افزایش یافتند. علاوه بر این، تایید اخیر ETF  های اتریوم توسط کمیسیون  Sec به چشم انداز صعودی می افزاید که نشان دهنده پتانسیل یک سیگنال رشد و بازدهی خوب در کوتاه مدت است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments