پیش بینی روند نمودار تون کوین

تحلیل قیمت تون کوین و پیش بینی روند نمودار TON

افزایش قیمت تون کوین(TON) طی دو ماه گذشته فوق‌العاده بوده است و این آلت‌کوین به نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است که ارزهای بزرگی مثل  کاردانو (Cardano) را پشت سر گذاشته است. تون کوین امروز با قیمت 6.35 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن بیش از 22 میلیارد دلار است.

  •  تراکنش‌های با ارزش بالای ۱ میلیون دلار بر حجم زنجیره‌ای تون کوین تسلط دارند.
  •  راه اندازی ارز دیجیتال جدید تلگرام، ستاره ها، که قرار است در 12 ژوئن برگزار شود، همه نگاه ها را به سمت تون کوین معطوف کرده است.
  • سطح حمایت 6.0 دلار مهم ترین سطح برای تون کوین برای ادامه رالی صعودی آن است.

 فعالیت نهنگ های تون کوین در چند وقت اخیر افزایش یافته است، زیرا قیمت توکن تون در حدود 6.2 دلار در نوسان است. اگر قیمت تون کوین در سطح 6.0 دلار حفظ شود،  این آلتکوین می تواند یک رشد صعودی داشته باشد.

خرید و فروش تتر پی98

فعالیت نهنگ های تون کوین

با توجه به داده های به دست آمده، تراکنش های بیش از 1 میلیون دلار بر حجم زنجیره ای تون کوین(TON) تاثیر گذاشته است. از زمان انتشار تون کوین در سال 2024، افزایش قابل توجهی در معاملات با ارزش بالا مشاهده شده است که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران بزرگ یا “نهنگ ها” و افزایش فعالیت شبکه در این قشر خاص است.

نمودار عرضه تون کوین بر اساس ارزش در بازار
نمودار عرضه تون کوین بر اساس ارزش در بازار

🔹افزایش تعداد این تراکنش های بالا به طور قابل توجهی به افزایش قیمت تون کوین کمک کرده است. در نتیجه، تون کوین به یک بلاک چین قوی با ظرفیت انتقال ارزش قابل توجه و افزایش پیوسته در مشارکت سرمایه گذاران اصلی تبدیل شده است.

رونمایی از جدیدترین ارز قابل سرمایه گذاری تلگرام، ستاره ها، نوساناتی را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است و به طور قابل توجهی بر جریان تون کوین تأثیر می گذارد. ستاره ها که قرار است در 12 ژوئن عرضه شود، حرکتی جسورانه از سوی تلگرام برای متحول کردن تراکنش ها در اکوسیستم خود است.

🔹استارز که به عنوان یک ارز دیجیتال برای خرید بی‌وقفه در ربات‌ها و گجت‌ها طراحی شده است، جامعه ارزهای دیجیتال را مجذوب خود کرده است و به انتظارات و حدس و گمان دامن می‌زند. با انتشار اخبار استارز، تون کوین افزایش قابل توجهی در قیمت تجربه کرده است که نشان دهنده واکنش مثبت بازار به این پیشرفت بزرگ است. یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش قیمت تون کوین، محبوبیت روزافزون توکن بازی تلگرام نات کوین (NOT) است.

تحلیل قیمت تون کوین

قیمت تون کوین اخیراً تلاش کرد تا مقاومت 7.0 دلار را بشکند اما شکست خورد و طی ده روز گذشته کاهش یافت. در نتیجه، این توکن به زیر سطح حمایت 6.5 دلار سقوط کرد. رالی گسترده‌تر اخیر در بازار ارزهای دیجیتال برای مدت کوتاهی این آلت‌کوین را به بالاتر از این حمایت سوق داد، اما نتوانست این حرکت را حفظ کند و به زیر سطح 6.2 دلار سقوط کرد.

نمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

این روند نزولی احتمالاً ادامه خواهد داشت مگر اینکه تغییری در رفتار سرمایه گذاران ایجاد شود. در نتیجه، تون کوین ممکن است از آزمایش دوباره سطح حمایت 6.0 دلار خودداری کند. اگر این سطح از بین برود، قیمت می تواند تا 5.4 دلار کاهش یابد.

با این حال، اگر قیمت تون کوین بالاتر از سطح حمایت 6.0 دلار باشد، می تواند به 6.5 دلار بازگردد. تبدیل این سطح به سطح حمایت می‌تواند باعث بهبودی شود و به طور بالقوه قیمت این توکن را به ۷ دلار برساند و در نتیجه چشم‌انداز نزولی را باطل کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments