پپه و رسیدن به صعود تاریخی

تحلیلگر مشهور: انفجار پپه مثل صعود دوج کوین در 2021 است!

پپه، یک ارز رمزنگاری شده محبوب الهام گرفته از میم کوین هاست.در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت پپه با افزایش 16.95 درصدی، ارزش فعلی آن را به 0.000001109 دلار رسانده است. این افزایش به دلیل افزایش ارزش بازار به 4.65 میلیون دلار است که نشان دهنده اعتماد قوی بازار به رشد پپه است.

  • سرمایه‌گذار با تجربه جیمسون می‌گوید نمودارهای پپه منعکس‌کننده رشد انفجاری دوج کوین در سال 2021 است.
  •  جیمسون تمام سرمایه خود را روی پپه گذاشت زیرا مطمین بود از بقیه آلت کوین ها بهتر عمل خواهد کرد.
  • طبق تحلیل های تکنیکال،نمودارهای پپه سیگنال های صعودی را برای این توکن نشان می دهد که حاکی از ادامه حرکت صعودی است.

در همین حال، جیمسون، سرمایه‌گذار مشهور کریپتو، پپه را جزو آلتکوین بزرگ بعدی اعلام کرد. نمودار های پپه با سیگنال های  رشد انفجاری دوج کوین در سال  2021 مشابه هستند و نشان میدهند که پپه برای یک رالی عظیم آماده است.

خرید و فروش تتر پی98

صعود پپه درست مثل صعود 2021 دوج کوین

در توییت اخیر، سرمایه گذار مشهور جیمسون، شباهت های قابل توجهی را بین نمودارهای فعلی پپه (PEPE) و دوج کوین (DOGE) قبل از افزایش قابل توجه آن در سال 2021 نشان داد.

نمودار قیمت 2021 دوج کوین
نمودار قیمت 2021 دوج کوین

جیمسون پیش بینی کرد که افزایش شدید قیمت پپه بسیار نزدیک است و گفت  که یک افزایش قابل توجه به زودی بر روی معاملات شورت و خرس‌ها تاثیر خواهد گذاشت. اعتماد او به پتانسیل پپه تزلزل ناپذیر است و با اطمینان گفت:

پپه در بازار میم کوین ها نسبت به بقیه ارزها رشد بیشتر و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

سرمایه گذاری 100 درصدی روی پپه 

جیمسون اعلام کرد که سال گذشته روی پپه یک سرمایه گذاری 100 درصدی داشت  و دلیل آن اعتقاد قوی به عملکرد آینده آن بود. او معتقد است که این حرکتش بسیار جسورانه بوده است و به زودی سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال به علت آن پی خواهند برد، طبق گفته این تحلیلگر پتانسیل پپه به زودی برای تریدرها اشکار میشود، انهم درست زمانی که سرمایه گذاران منتظر فرصت های بزرگ بعدی باشند و بازار کریپتو شاهد افزایش علاقه نسبت به میم کوین ها و آلت کوین ها باشد.

تحلیل تکنیکال پپه

بر اساس تحلیل های تکنیکال 24 ساعته اخیر، پپه کوین (PEPE) سیگنال های صعودی قوی را نشان می دهد. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) حرکت مثبت با یک متقاطع صعودی را نشان می دهد، زیرا خط MACD از خط سیگنال بالاتر می رود. به طور مشابه، نوسانگر مهیب (AO) خوش بینی قوی بازار را با ارزش مثبت 0.000001806 دلار نشان میدهد.

نمودار قیمت روزانه پپه
نمودار قیمت روزانه پپه

شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح خنثی 56 قرار دارد که نشان می دهد این دارایی در بازار نه بیش از حد خرید شده است و نه بیش از حد فروخته شده است. علاوه بر این، اندیکاتور جریان پول (CMF) یک جریان سرمایه مثبت جزئی را نشان می دهد که  روی عدد 0.03 هست.

این شاخص‌ها در مجموع به پتانسیل تداوم حرکت صعودی در قیمت پپه اشاره می‌کنند که نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی برای سرمایه‌گذاران است. از آنجایی که بازار در انتظار تحولات بیشتر است، همه نگاه ها به پپه است تا ببینند آیا واقعاً رشد تاریخی دوج کوین را تکرار خواهد کرد یا خیر.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments