شیبا بخریم؟

آیا شیبا به دنبال رالی بیت کوین منفجر می شود؟ تحلیل ارز دیجیتال شیبا اینو

پیام‌های اخیر تلگرام از Shytoshi Kusama، نیروی معمایی پشت ارز رمزنگاری Shiba Inu، به همکاری‌های بالقوه برجسته و تمرکز مجدد روی ابزار توکن اشاره کرده است.

پیام‌های اخیر شیبا اینو، شیتوشی کوساما در تلگرام، علاقه قابل توجهی را در جامعه رو به رشد پشت این سکه محبوب ایجاد کرده است.

رهبر با نام مستعار پشت شیبا اینو به درگیر شدن در بحث با “افراد بسیار مهم” و چهره های برجسته در جامعه برای مرحله بعدی پروژه اشاره کرد.

کوساما تاکید کرد که مصمم است فعالانه از رشد جامعه حمایت کند و بر تلاش‌های انجام شده در جهت تقویت پلتفرم‌هایی که به جامعه شیبا اینو خدمت می‌کنند، تاکید کرد.

ذکر جذاب او مبنی بر اینکه “گاهی اوقات سکوت بهترین سلاح است” به گمانه زنی ها در مورد مشارکت های بالقوه و همکاری های بزرگ دامن زد.

توکن سوزی شیبا و استفاده از آن

کوساما در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد نرخ توکن سوزی پایین شیبا، ارتباط ذاتی بین استفاده از توکن و سوزاندن آن را شفاف سازی کرد. او توضیح داد: “این مربوط به توکن سوزی شیبا نیست، بلکه در مورد استفاده و پذیرش آن است.”

 رهبر شیبا اینو بیشتر توضیح داد:

لطفاً درک کنید که “توکن سوزی” با افزایش استفاده از شیباریوم و توکن Shib ( و همه نشانه‌های موجود در اکوسیستم) افزایش می‌یابد. بنابراین من به دنبال راه‌های ساده برای افزایش استفاده با دیگران در جامعه غیر متمرکز مان بوده‌ام.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

همکاری شیبا با مک دونالد

وقتی صحبت از پذیرش به میان می‌آید، کوساما به پرسش رو به رشد در مورد ادغام بالقوه شیبا اینو با خرده‌فروش‌های بزرگی مانند مک‌ دونالد و برگر کینگ پرداخت.

او به پذیرش SHIB در میان تعداد بی‌ شماری از خرده‌ فروشان اشاره کرد، اما همچنین مشکلات مربوط به سیستم‌ بندی چنین ادغام‌های پرداخت گسترده را تصدیق کرد.

کوساما با اشاره به مذاکرات یا استراتژی های محتاطانه اشاره کرد که “گاهی اوقات سکوت بهترین سلاح است.”

تحلیل ارز دیجیتال شیبا اینو

به نظر می رسد قیمت شیبا در حال برگشت است که می تواند یک رالی صعودی را با اقدام سرمایه گذاران برای خرید شیبا از سر بگیرد.

خرید و فروش ارز شیبا
  • سطح مقاومت فعلی: 0.0000067 دلار 
  • سطح حمایت فعلی: 0.0000075 دلار

خریداران با موفقیت از SHIB در 0.0000067 دلار دفاع کرده اند که یک سطح حمایت کلیدی است. این امر باعث شد تا با سبز شدن بازار کریپتو، روند به سرعت تغییر کند. بزرگترین مانع در برابر افزایش احتمالی مقاومت 0.0000075 دلار است.

بررسی سطح حمایت شیبا

اندیکاتورهای مومنتوم، مانند RSI و MACD، هر دو با یک تقاطع صعودی واضح در MACD سه روزه مثبت می شوند. این قابل توجه است و ممکن است نشان دهنده یک تغییر عمده در عملکرد قیمت باشد.

شاخص RSI و MACD شیبا

در حالی که خوش بینی به بازار بازگشته است، حجم SHIB همچنان پایین است. با این حال، اگر قیمت بتواند از مقاومت کلیدی عبور کند، این می تواند به سرعت تغییر کند.

حجم معاملات شیبا اینو

با خرید تهاجمی  شیبا توسط سرمایه گذاران، سطح کلیدی بعدی برای تماشا 0.0000075 دلار است. اگر این شکست رخ دهد، شیبا اینو می تواند وارد یک رالی پایدار شود که می تواند در مدت کوتاهی شاهد افزایش قیمت باشد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments