توکن سوزس لونا

توکن سوزی لونا کلاسیک چه تاثیری بر قیمت آن خواهد داشت؟ برنامه توکن سوزی LUNC در بایننس

توکن سوزی ارز لونا کلاسیک یکی از برنامه‌های بالقوه برای بازیابی این ارز سقوط کرده است. سوزاندن ذخایر لونا یک ایده پیشنهادی برای کمک به بازیابی لونا است، اما آیا ممکن است توکن سوزی ارز لونا اتفاق بیفتد؟ با سقوط وحشتناک لونا کلاسیک که شاهد افزایش سرسام آور عرضه در گردش به بیش از 6.5 تریلیون سکه بود، هولدرها می خواهند شاهد سوختن lunac برای کاهش این عرضه و افزایش بالقوه ارزش آن باشند. مانند موفقیت توکن سوزی شیبا اینو در میان جامعه SHIB، آیا دارندگان و سرمایه گذاران در اجرای توکن سوزی لونا کلاسیک موفق خواهند بود؟ برنامه صرافی بایننس برای توکن سوزی لونا کلاسیک چیست؟

توکن سوزی لونا کلاسیک راه نجات این ارز است؟

از ابتدای سقوط بحث های شدیدی در مورد چگونگی بازسازی این پروژه و نجات آن وجود داشت. پس از سقوط، تعداد توکن های در گردش به بیش از 6.5 تریلیون توکن رسید. بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی از سرمایه گذاران بخواهند پروژه تعداد زیادی توکن را به منظور کاهش عرضه و افزایش ارزش بسوزاند. با این حال، Terraform Labs و همه ی اعضای جامعه با با این استدلال و توکن سوزی ارز لونا کلاسیک موافق هستند نبودند.

از بین بردن توکن‌های لونا، کمیابی توکن‌های سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد. در نتیجه، قیمت لونا احتمالا دوباره به سمت 1 دلار افزایش خواهد یافت.

همه افراد جامعه ارزهای دیجیتال طرفدار توکن سوزی LUNA نیستند. در رای گیری که انجام شد حداکثر سرمایه گذاران به ایجاد یک شبکه جدید ترا 2 و ایردراپ ارز لونا 2 رای داده اند. با توجه به درخواست برخی از دارندگان لونا از آزمایشگاه‌های TerraForm یا گارد بنیاد لونا برای خرید و سوزاندن منابع، کاربران این سوال را مطرح کرده‌اند که تیم توسعه پول لازم برای انجام چنین توکن سوزی های عظیمی را از کجا می آورد؟

خطاب به هر کسی که می گوید لونا را بسوزانید – سوال این است که … با چه پولی؟!؟

در پاسخ به این سوال که آیا توکن سوزی ارز لونا بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود باید گفت که با در نظر گرفتن اینکه قیمت ارزهای دیجیتال را عرضه و تقاضا در بازار تعیین میکند، توکن سوزی با کاهش عرضه میتواند منجر به افزایش قیمت ارز لونا شود. البته که نمیتوان انتظار داشت لونا به اوج های قبلی خود، حداقل به این زودی، برسد ولی طرفداران مکانیزم توکن سوزی لونا تارگت 1 دلاری برای این ارز را محتمل می دانند. چرا که اینکار ممکن است منجر به احساسات مثبت در بازار و افزایش خرید ارز لونا نیز شود.

آیا لونا کلاسیک توکن سوزی خواهد کرد؟

در حالی که طرح بازسازی فعلی Terra بیشتر بر روی یک فورک متمرکز است، برخی دارندگان این موضوع را رد کرده‌اند، در عوض بر پتانسیل موجود در زنجیره موجود را از طریق توکن سوزی لونا تاکید کرده اند. جزئیات بیشتر درباره پیشنهاد دوکووان برای فورک لونا را در مقاله لینک شده بخوانید.

با سوزاندن لونا، دارندگان امیدوارند که کمیابی سکه های آنها افزایش پیدا کند و قیمت را به 1 دلار بازگرداند. با این حال، با افزایش 1700 درصدی عرضه در چند روز، برای بازگرداندن این قیمت به یک توکن سوزی بزرگ نیاز است.

احتمال یک دلاری شدن لونا کلاسیک چقدر است؟

علیرغم اینکه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی یک توکن سوزی بزرگ را برای ارز لونا اعلام می کند، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد چنین سوزاندن توکن وجود نداشته است.

اکنون، یک فرض طبیعی این است که عرضه در گردش LUNA پس از سوختگی های بعد از سقوط کاهش یابد. خب، اینطور نیست. عرضه لونا از سوی دیگر همچنان در حال افزایش است. این افزایش عمدتا به دلیل تعامل و رابطه توکن لونا با استیبل کوین ترا یو اس دی  UST بود. مکانیزم این دو به این شکل است که برای هر UST فروخته شده، توکن های LUNA بیشتری ضرب می شود.

با نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که مقدار LUNA سوزانده شده در مقایسه با تعداد توکن هایی که در حال حاضر ضرب شده اند، ناچیز است.

توکن سوزی ارز لونا

برنامه توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس

به نظر می رسد این روش مورد علاقه مدیرعامل بایننس CZ باشد. او از زمانی که Luna برای مدت کوتاهی از فهرست بایننس حذف شد، در تماس نزدیک با تیم لونا بوده است و مدام در تلاش است که آینده ارز لونا را نجات دهد.

کاهش عرضه باید از طریق توکن سوزی لونا انجام شود، نه اینکه یک فورک ایجاد کنید و همه کسانی که سعی در نجات ارز داشتند را از دست بدهید. من LUNA یا UST ندارم. فقط نظرم را میگویم.

مدیرعامل صرافی بایننس

لونا کلاسیک، توکن اصلی بلاک چین شکست خورده ترا، به نظر می رسد پس از اعلام این که بزرگترین صرافی رمزارز جهان، بایننس، برنامه ای برای کاهش عرضه توکن دارد، دوباره توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

صرافی بایننس طی یک اطلاعیه رسمی اعلام کرده است:

بایننس یک مکانیسم برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک با ارسال آنها به آدرس مرده و غیر قابل دسترس اجرا می کند.

در ابتدا، بایننس برنامه ریزی کرد تا یک دکمه انتخابی برای معامله گران LUNC که می خواستند داوطلبانه به سوزاندن عرضه توکن در صرافی کمک کنند، در پلتفرم خود قرار دهد. کاربران داوطلب می‌شوند تا 1.2% هزینه اضافی برای هر معامله بپردازند، که تنها در صورتی شروع می‌شود که کاربران کافی برای شرکت در این فرآیند موافقت کرده باشند. ترا کلاسیک نیز مکانیزم مشابهی را روی زنجیره خود راه اندازی کرد.

با این حال، همانطور که مدیرعامل بایننس (CZ) توضیح داد، این رویکرد در واقعیت کارساز نبود. او در توییتی نوشت که تریدرها با این روش موافق نیستند.

جامعه Terra نیز از طرح اولیه راضی نبود. برخی از اعضای جامعه Terra پس از اینکه ادعا کردند CZ برای اجرای یک سوختگی یکجانبه قول خود را زیر پا گذاشته است، خواستار تحریم بایننس شدند.

در مقابل، طرح جدید باعث می‌شود تمام معاملات LUNC/BUSD و LUNC/USDT به توکن سوزی لونا کلاسیک و کاهش عرضه کمک کنند—در حالی که هیچ هزینه اضافی از کاربران دریافت نمی‌کنند.

به این ترتیب صرافی بایننس در بازه های زمانی منظم اقدام به توکن سوزی لونا کلاسیک و کاهش عرضه این توکن از طریق از بین بردن کارمزدهای معاملاتی میکند.

با این حال به نظر می رسد که میزانی که بایننس می سوزاند در مقایسه با عرضه کل این توکن بسیار ناچیز است. یک معامله گر ارز دیجیتال با نام مستعار Ogle به سایت خبری کوین دسک میگوید:

 طرح بایننس از نظر تاثیر مستقیم بر قیمت لونا کلاسیک طرحی بی معنی و بی فایده است. حتی اگر حجم توکن سوزی به اندازه فعلی باشد (که من شک دارم چنین شود) با این سرعت، 15 سال طول می کشد تا به هدف اصلی و تاثیرگذار توکن سوزی برسیم.

به نظر شما آیا توکن سوزی ارز لونا میتواند بر بازیابی قیمت تاثیر گذار باشد؟ تحلیل های خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول

آیا توکن سوزی ارز لونا لونا کلاسیک قیمت آن را به 1 دلار می رساند؟

اگر توکن سوزی انقدر بزرگ باشد که تاثیر زیادی بر عرضه در گردش لونا داشته باشد، میتواند قیمت این توکن را به 1 دلار برساند.

آیا لونا کلاسیک برنامه ای برای توکن سوزی دارد؟

پروپوزال توکن سوزی ارز لونا در مرحله رای گیری رد شد با این حال صرافی بایننس به صورت دوره ای اقدام به سوزاندن کارمزد های معاملاتی آن می کند.

آیا لونا کلاسیک توکن سوزی کرده است؟

داده های بلاک چین نشان میدهد که میلیون ها توکن لونا به آدرس های مرده منتقل شده است و صرافی بایننس نیز کارمزد های این توکن را می سوزاند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 13 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هیراد
هیراد
1 سال قبل

سلام کسی اطلاع داره اگه توکن سوزی بشه روشبکه اسموسی توهات بیت م اتفاق میافته آخه شبکه تراش بسته ست

H.derakhshani
H.derakhshani
1 سال قبل

سلام وقت بخیر تنها راه توکن سوزی اگه به یک دلار برسه خیلی زود قیمت می‌کشه بالا و احتمال داره به قیمت قبلی برگرده .با تشکر از دوستان

M.a
M.a
1 سال قبل

با سلام به نظر من فقط توکن سوزی بسیار بزرگی نیاز داره وراه نجاتش هست واز همه مهمتر اعتماد از دست رفته مردم به ارزهای دیجیتال هست که نباید بخاطر یک عده سود جو یا شایدم بیتجربگی ازبین بره حتما مقداری ازین ارز بگیرین توکن سوزی شروع شده همه پر سود

مسلم
مسلم
1 سال قبل

بخرید تا میتونید ب 1 دلار میرسه حداقل مطمئن هستم

اکبر
اکبر
1 سال قبل

سلام
من واقعا موندم به چه عقلی وارد توکنی می شین که ۶/۵ترلیون سکه در گردش داره و موندم با این حجم از سکه چجوری ۱۱۸ دلار دیده مگر این که فقط این یا مالکان این ارض یا گروهی به تعداد زیاد توکن هاشو ذخیره و بازار بالا فردن و یک هو ترلیون دلاری به جیب زدن توکن ها رو ریختن تو بازار . ونکته بعد که دوستان گفتن اعتماد مردم نسبت به بیت کوئن خراب میشه و می ریزه . دوست عزیز بیت کوئن فقط ۲۱ میلیون سکه داره که اون هم هنوز خیلیش استخر اج نشده اصلا قابل قیاص نیست . برین دوبال کارتون سرکارین پولتون دود شد رفت

حامی
حامی
پاسخ به  اکبر
1 سال قبل

اکبر کوتاه بیا

مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

دو سال دیگه لونا ۲/۳دلار میرسه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

Siyamak
Siyamak
1 سال قبل

به نظر من که چند سالیه تو این بازار دارم فعالیت میکنم تنها راه نجات لونا فقط توکن سوزی میباشد که در زمان کوتاهی به یک دلار برسه و از طرفی با این کار استیبل کوین یو اس دی هم فروشش به پایان میرسه و احتمالا رشدش به یک دلار هم خواهد رسید

ابراهیم ک
ابراهیم ک
1 سال قبل

سلام به همه دوستان به نظرم با توجه به پیگیری هایی که کردم و از رابطه ی این ارز با استیبل کوین یو اس تی اگاه شدم هرچقد استیبل کوین فروخته بشه تعداد سکه های آن افزایش میابد پس سوزاندن در حال حاضر هیچ تاثیری برای نجات این ارز ندارد مگر اینکه انقدر پول باشد تو این بازار که همزمان با کاهش قیمت استیبل توکن سوزی هم باشد تا اینکه قیمت این استیبل کوین صفر شود و باز هم یه توکن سوزی بزرگ نیاز دارد تا تعداد سکه های آن به یک دهم برسد تا این ارز دوباره برگردد ولی پیشنهاد میکنم در حد ۱۰ تا ۲۰ دلار از این ارز داشته باشید که اگر صفر شد چیزی از دست نداده باشید اگه هم برگشت سود خوبی خواهید کرد

احمد
احمد
1 سال قبل

به نطر من بهترین و تنها راهکار توکن سوزی است و لا غیر . ایجاد هارد فورک و ایجاد لونای جدید هیچ کمکی به لونا نخواهد کرد و هولدر های لونا نیز سرخورده و متضرر میشوند و دیگر کسی به سراغ لونای جدید هم نخواهد رفت و این پیشنهاد اشتباه محض است. و در نهایت باعث سقوط همه ارزها حتی بیت کوین خواهد شد.توکن سوزی کار سختی نیست با توجه به اینکه لونا در حال حاضر قیمت.۰۰۰۱۳ را دارد برای مدیران لونا که مدعی هستند دارندگان لونا برای آنها مهم هستند و از طرفی هم در حال حاظر بیش از ۳۰۰ بیت کوین دارند . می توانند با مبلغ ناچیزی تعداد عظیمی تز توکن ها را بسوزانند و در صورتیکه قیمت لونا صعودی شود افراد دیگر نیز مجددا برای خرید لونا بخاطر کسب سود صف خواند کشید. ضمن اینکه شرکت ها و صرافی ها و مدیران دیگر ارز ها هم باید برای احیای لونا کمک کنند و با خرید و سوزاندن توکن ها و با تقویت لونا مردم به کل ارز های دیجیتال بی اعتماد نشوند وگرنه سرنوشت لونا منتظر همه ارزها خواهد بود.
راهکار فقط توکن سوزی با کمک سایر مدیران و خود مدیران لونا و سرمایه داران شرکت هایی که هولدر لونا بودند یا هستند.

حامی
حامی
1 سال قبل

با سلام به نظر من هر دو ایده همزمان با هم جواب میده به شرط اینکه بزرگان این عرصه خریدار باشن نه فروشنده , لونا به روزهای اوجش برمیگرده .و شما تریدر عزیز اگر خریدار نیستید و به اندازه کافی خریدید , حالا نرید تو صف فروش و فقط نظاره گر باشید.