اسنوپ داگ در متاورس

پرداخت 450 هزار دلاری برای همسایگی با اسنوپ داگ در متاورس سندباکس + ویدئو

اسنوپ داگ خواننده رپ مستقر در کالیفرنیا اکنون ساکن متاورس سندباکس (The Sandbox) است و یک نفر واقعاً می خواهد دقیقاً در همسایگی او در دنیای دیجیتالی زندگی کند.

اسنوپ داگ در حال ساخت عمارت خود در Sandbox است، یک بازی متاورس غیرمتمرکز در اتریوم. اسنوپ داگ اخیرا اولین موج زمین های مجازی خود را در “Snoopverse” ایجاد کرده است. یک قطعه در کنار ملک مجازی اسنوپ روز گذشته به قیمت نزدیک به 71000 سند، توکن بومی سندباکس (SAND) فروخته شد که  در زمان فروش این تعداد توکن حدود 450000 دلار ارزش داشت.

ویدئو زمین های اسنوپ داگ (اسنوپ ورس) در متاورس سندباکس

زمین مجازی در The Sandbox به عنوان توکن NFT فروخته می‌شود، که توکن‌های منحصربه‌فردی هستند که حقوق مالکیت را بر روی اقلام دیجیتال اعطا می‌کنند – در این مورد، قطعات املاک دیجیتال. توکن های NFT زمین های سندباکس را می توان مانند هر NFT دیگری در پلتفرم هایی مانند OpenSea خرید و فروش کرد.

اسنوپ داگ در پاسخ به این خبر که یک قطعه زمین در نقشه در کنار او به قیمت 450 هزار دلار فروخته شده است، در توییتی نوشت:

(احیانا) همسایه من نمی‌شوی.

توئیت اسنوپ داگ

متیو نوزارت، عضو هیئت مدیره The Sandbox، به سایت خبری دیکریپت گفت که این شرکت در مورد همکاری با اسنوپ تماس گرفت که “او بلافاصله به Sandbox بسیار علاقه مند شد.”

نوذرت گفت:

ما چندین کار با او انجام خواهیم داد. کمپین بعدی قرار است در مورد فروش LAND با اسنوپ داگ باشد، و سپس ما یک کنسرت بزرگ را برگزار خواهیم کرد. تا به حال 1000 بلیط برای این کنسرت که در اوایل سال آینده اجرا می شود فروخته ایم.

🟪 اگر قصد سرمایه گذاری در سندباکس را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز سند (SAND) در پی 98 استفاده کنید.

فروش توکن های غیر مثلی Snoopverse LAND در مجموع سه “املاک” را فهرست می کند، از جمله قطعه ای که در حراجی به قیمت نزدیک به نیم میلیون دلار فروخته شده است. دو ملک دیگر نزدیک به 55000 سند و 67000 سند فروخته شدند که به ترتیب حدود 338000 و 410000 دلار در زمان معامله بود.

با قیمت بسیار پایین تر، 122 زمین NFT نیز با قیمت 1011 سند در منطقه اطراف املاک مجازی اسنوپ داگ به فروش می رسد. همچنین 67 زمین ممتاز وجود دارد که هزینه آنها 4683 سند است که هر یک شامل سه NFT اضافی به عنوان پاداش می باشند.

NFTهای جایزه ممکن است شامل مجوزهای مهمانی خصوصی باشد که به دارندگان اجازه می دهد به مهمانی های خصوصی اسنوپ در متاورس سندباکس دسترسی داشته باشند.

خریداری که 450 هزار دلار برای یکی از “املاک” در Snoopverse پرداخت کرده است، یک کلکسیونر NFT با نام P-Ape است. با توجه به حساب OpenSea این خریدار، او  دارای دارایی های قابل توجه دیگری از Bored Ape #6445 هستند که در حال حاضر برای 150 اتریوم و Mutant Ape شماره 11089 در لیست در ازای 80 اتریوم فهرست شده است.

این قیمت عظیم حراج زمین های سندباکس نشان می دهد که برخی مایلند قیمت متوسط ​​یک خانه چند خوابه در آمریکا را برای یک قطعه زمین مجازی 3×3 در Snoopverse بپردازند.

خوب یا بد، سرمایه عظیمی در حال سرازیر شدن به متاورس است، با بیش از 100 میلیون دلار سرمایه گذاری در املاک مجازی فقط در هفته گذشته. از این مجموع، 86.56 میلیون دلار به تنهایی به سندباکس تعلق گرفت که علاوه بر اسنوپ داگ، با تولیدکننده موسیقی deadmau5 و برند ورزشی آدیداس نیز همکاری می کند. رتبه بعدی مربوط به خرید زمین در دسنترالند بوده است.

جالب است بدانید که فروش زمین های مجازی اولین مشارکت اسنوپ با NFT ها نیست. او در طول سال گذشته مشغول جمع‌آوری و خلق آثار هنری بر روی بلاک چین بوده و با هنرمند Coldie برای انتشار یک مجموعه NFT در بازار SuperRare و یک مجموعه دیگر با هنرمند پشت میم Nyan Cat همکاری کرده است. و شاید شگفت‌انگیزتر از همه، اسنوپ در ماه سپتامبر فاش کرد که او یک کلکسیونر برجسته و نهنگ NFT است که به نام Cozomo Medici شناخته می‌شود – اگرچه اسنوپ از آن زمان تاکنون در مورد آن صحبت نکرده است.

منبع: دیکریپت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments